Hoe kan het dat ik aankom?
vrijdag 20 april 2012 om 19:16
Hoi,
Ik woog de laatste tijd elke ochtend 62,7.Dit met een lengte van 1.65. Laatst was het echter best een poos stabiel tussen de 60 en de 61. De laatste 5 dagen ben ik ineens weer aangekomen tot 63 kilo. Ik hou bij hoeveel calorieen ik eet, en dit is gemiddeld zo'n 1500 op een dag. Eet volkoren voedsel en goed verspreid over de dag elke keer wat. OVerigens drink ik alleen maar water
Hoe is het dan mogelijk dat ik deze week elke dag wel 0,3 zwaarder weeg? Ik ben aan de pil maar zou volgende week stopweek hebben, kan het daar mee te maken hebben?
Ik woog de laatste tijd elke ochtend 62,7.Dit met een lengte van 1.65. Laatst was het echter best een poos stabiel tussen de 60 en de 61. De laatste 5 dagen ben ik ineens weer aangekomen tot 63 kilo. Ik hou bij hoeveel calorieen ik eet, en dit is gemiddeld zo'n 1500 op een dag. Eet volkoren voedsel en goed verspreid over de dag elke keer wat. OVerigens drink ik alleen maar water
Hoe is het dan mogelijk dat ik deze week elke dag wel 0,3 zwaarder weeg? Ik ben aan de pil maar zou volgende week stopweek hebben, kan het daar mee te maken hebben?
zondag 22 april 2012 om 19:37
Pff nou ik ben nu inmiddels van de 60,9 naar de 64.5 gegaan. Sorry je kan me obsessief noemen maar ik vind dat echt niet meer een normale schommeling. Ik heb al maanden niet meer zo veel gewogen, mn buik staat gewoon helemaal bol en k voel me totaal opgeblazen..
Gelukkig heb ik afspraak met huisarts morgen dan wel om andere reden maar dit vind ik echt niet normaal als ik heel eerlijk ben..
Gelukkig heb ik afspraak met huisarts morgen dan wel om andere reden maar dit vind ik echt niet normaal als ik heel eerlijk ben..
woensdag 25 april 2012 om 09:52
Doe je heel toevallig misschien ook aan krachttraining? Spieren wegens immers meer dan vet! Het kan zoals vele anderen hier zeggen best aan je cyclus leggen (ik heb dat probeem zelf ook) verder is het misschien beter om jezelf 1 x per week/1 x per twee weken te gaan meten. Oftewel meet je heupomvang, buikomvang, taille en als je graag nog wat meer wilt weten ook nog wat andere en kijk daar eens naar! Dat is vaak een betere manier om in de gaten te houden hoe je ervoor staat! Als je je echt zorgen maakt dat er misschien iets aan de hand is kun je altijd een keer bellen naar je huisarts. Je geeft trouwens aan dat je 1500 kcal per dag eet, maar wat eet je dan precies? Het is uiteraard van belang dat je wel de goede dingen eet!
donderdag 3 mei 2012 om 11:19
Dat ik vocht vasthoud en mn gewicht goed is en zodra ik onder de 57 kilo kom ik terug moet komen (geen idee waarom, met 57 kg heb ik echt nog lang geen ondergewicht)
Maar ben wel opgelucht, nu weeg ik 60 kilo.. goh dat heb ik echt nog nooit gehad, ineens 5 kilo zwaarder en dan ook ineens lichter dan ik voorheen was, maar ben wel opgelucht dat mn broeken weer normaal zitten haha.
Maar ben wel opgelucht, nu weeg ik 60 kilo.. goh dat heb ik echt nog nooit gehad, ineens 5 kilo zwaarder en dan ook ineens lichter dan ik voorheen was, maar ben wel opgelucht dat mn broeken weer normaal zitten haha.