Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens hele erge cellulitus

01-07-2020 13:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok me rot in de spiegel vandaag. Hoewel ik nog steeds enorm slank ben heb ik ineens erg veel cellulitis op vooral mijn buik. Echt schrikken. Mijn huid ziet er ook slap uit.

Nu waren de afgelopen maanden niet geweldig: geen sportschool meer gezien, ongezond gegeten en paar kilo's aangekomen. Kan dit daardoor komen ? Of misschien door de hormonen in de pil ? (Slik sinds een half jaartje een andere pil). Ik heb dit nooit eerder zo gehad. Misschien gaat leeftijd ook meespelen, ben 33. Dus niet meer vanzelfsprekend zo strak als ik was.

Iemand tips ? Ben er echt van geschrokken. Had altijd een erg strakke buik.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat filmsterren heel lang in de make-up moeten zitten. En dat modellen in tijdschriften gephotoshopt worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Om eerlijk te zijn, vind ik 'leeftijd' een slap excuus. Je bent 33, nog hartstikke jong. Prima dat je niet superstrak bent, maar dat is vooral leefstijl gerelateerd. Ik vind het een zwaktebod om het op je leeftijd te gooien. Maar goed.

Ondanks de meesten hier, snap ik heel goed dat je het vervelend vindt om te ontdekken dat je ineens cellulitus blijkt te hebben. Natuurlijk is acceptatie een mogelijkheid, maar je kan toch eerst proberen om er iets aan te doen? Als het er in relatief korte tijd zo uit is gaan zien, is het misschien ook wel mogelijk het tij te keren? Ik had vrij veel cellulitis op mijn benen en billen, maar dit is bijna geheel verdwenen toen ik ben afgevallen en krachttraining ben gaan doen. Ik ben net zo oud als jij, dus wie weet werkt het ook voor jou wanneer je de coronakilootjes weer kwijt bent?
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
01-07-2020 14:00
Heb daar ook een keer topic over gemaakt had altijd heel erge strakke benen cellulitis vrij en ene hele strakke buik met lijntjes kon eten waar ik zin in had deed niet aan sport.

Inmiddels 28 en ik merk inderdaad dat eten als een “varkentje” er niet meer echt in lijkt te zitten. Zeker niet zonder beweging. Buik is minder strak en benen zijn ook slapper met veel cellulitis in soms film ik mijn achterkant en dan schrik ik me letterlijk dood.
Dat is ook een oplossing voor cellulite, maar wel erg drastisch. Je kan trouwens wel maar 1x letterlijk dood gaan.
Alle reacties Link kopieren
spuit_111 schreef:
02-07-2020 09:06
Dat is ook een oplossing voor cellulite, maar wel erg drastisch. Je kan trouwens wel maar 1x letterlijk dood gaan.
:rofl:

To ik vrees dat het een kwestie van accepteren is. Heel veel mensen hebben het ga er maar een op letten meer wel dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Een dagje strand relativeert idd echt.

En leeftijd ( of eigenlijk hormonen) speelt wel degelijk een rol. Iets met oestrogeen. Na mijn 40ste (hormonale veranderingen) is het ook ineens best wel schrikken geweest, op dijen bij mij. Tsja, het is niet anders.
Ik droogborstel en smeer en verder is het jammer dan. Het kan allemaal altijd erger denk ik dan maar.

sporten helpt niet. Afvallen ook niet. het zijn hormonen en leeftijd. Geniet ervan het wordt alleen maar erger
vogelkip schreef:
01-07-2020 22:14
Om eerlijk te zijn, vind ik 'leeftijd' een slap excuus. Je bent 33, nog hartstikke jong. Prima dat je niet superstrak bent, maar dat is vooral leefstijl gerelateerd. Ik vind het een zwaktebod om het op je leeftijd te gooien. Maar goed.

Ondanks de meesten hier, snap ik heel goed dat je het vervelend vindt om te ontdekken dat je ineens cellulitus blijkt te hebben. Natuurlijk is acceptatie een mogelijkheid, maar je kan toch eerst proberen om er iets aan te doen? Als het er in relatief korte tijd zo uit is gaan zien, is het misschien ook wel mogelijk het tij te keren? Ik had vrij veel cellulitis op mijn benen en billen, maar dit is bijna geheel verdwenen toen ik ben afgevallen en krachttraining ben gaan doen. Ik ben net zo oud als jij, dus wie weet werkt het ook voor jou wanneer je de coronakilootjes weer kwijt bent?
je hebt er duidelijk geen verstand van. Het enige dat kan helpen (geen garantie) is fillers (de deukjes opvullen) of liposuctie
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
04-07-2020 19:17
je hebt er duidelijk geen verstand van. Het enige dat kan helpen (geen garantie) is fillers (de deukjes opvullen) of liposuctie
Fillers voor cellulite heb ik nooit van gehoord, van liposuctie gaat het niet weg.
Honingdropje2 schreef:
04-07-2020 21:06
Fillers voor cellulite heb ik nooit van gehoord, van liposuctie gaat het niet weg.
lipo kan soms helpen
fillers worden gebruikt
S-Meds schreef:
04-07-2020 19:17
je hebt er duidelijk geen verstand van. Het enige dat kan helpen (geen garantie) is fillers (de deukjes opvullen) of liposuctie

Jij hebt duidelijk de rest van mijn post niet gelezen. Bij mij heeft afvallen en krachttraining enorm geholpen, ben bijna geheel van mijn cellulite af nu. Ik ben ook 33.
Weer terug naar je vorige pil een optie?
vogelkip schreef:
06-07-2020 18:30
Jij hebt duidelijk de rest van mijn post niet gelezen. Bij mij heeft afvallen en krachttraining enorm geholpen, ben bijna geheel van mijn cellulite af nu. Ik ben ook 33.
wacht maar tien jaar
Alle reacties Link kopieren
Cuppen! Écht ik zweer erbij. Ik had zeer ernstige cellulite en putten in mijn benen. Ik ben 24 jaar en het is zo lang ik mij kan herinneren dat ik er last van heb. Alle smeersels massages etc al geprobeerd, sporten, liters water drinken het hielp allemaal niet en voor mijn gevoel zelfs verergerd. Totdat ik iemand sprak die hetzelfde probleem had en mij cuppen aanraadde. Het ís pijnlijk, en je moet het wel consequent blijven doen om het gewenste resultaat te behouden, maar oh wat ben ik er blij mee! De putten en cellulite zitten er nog, maar zo danig minder dat het niet eens meer opvalt. Jurken dragen was jaren lang een no go.

Het zijn dus cuppen die je vaccuum trekt op je benen, en daarbij de bindweefsel losmaakt. Het doet echt zeer en je moet echt doorbijten. Ze zeggen dat je het moet doen met olie, maar ik doe het altijd onder de douche zodat het wat makkelijker gaat.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Edit: kan ook worden gebruikt voor je buik, billen etc. Ik gebruik het voor mijn benen :)
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
Alle reacties Link kopieren
Abovetheweather schreef:
06-07-2020 20:10
Cuppen! Écht ik zweer erbij. Ik had zeer ernstige cellulite en putten in mijn benen. Ik ben 24 jaar en het is zo lang ik mij kan herinneren dat ik er last van heb. Alle smeersels massages etc al geprobeerd, sporten, liters water drinken het hielp allemaal niet en voor mijn gevoel zelfs verergerd. Totdat ik iemand sprak die hetzelfde probleem had en mij cuppen aanraadde. Het ís pijnlijk, en je moet het wel consequent blijven doen om het gewenste resultaat te behouden, maar oh wat ben ik er blij mee! De putten en cellulite zitten er nog, maar zo danig minder dat het niet eens meer opvalt. Jurken dragen was jaren lang een no go.

Het zijn dus cuppen die je vaccuum trekt op je benen, en daarbij de bindweefsel losmaakt. Het doet echt zeer en je moet echt doorbijten. Ze zeggen dat je het moet doen met olie, maar ik doe het altijd onder de douche zodat het wat makkelijker gaat.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Edit: kan ook worden gebruikt voor je buik, billen etc. Ik gebruik het voor mijn benen :)
Hoe vaak en hoe lang doe jij het? Ik ben er dus net mee begonnen, maar ik krijg er enorme blauwe plekken van. Dus ik doe het nu maar 2 keer per week een paar minuutjes. :(
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Abovetheweather schreef:
06-07-2020 20:10
Cuppen! Écht ik zweer erbij. Ik had zeer ernstige cellulite en putten in mijn benen. Ik ben 24 jaar en het is zo lang ik mij kan herinneren dat ik er last van heb. Alle smeersels massages etc al geprobeerd, sporten, liters water drinken het hielp allemaal niet en voor mijn gevoel zelfs verergerd. Totdat ik iemand sprak die hetzelfde probleem had en mij cuppen aanraadde. Het ís pijnlijk, en je moet het wel consequent blijven doen om het gewenste resultaat te behouden, maar oh wat ben ik er blij mee! De putten en cellulite zitten er nog, maar zo danig minder dat het niet eens meer opvalt. Jurken dragen was jaren lang een no go.

Het zijn dus cuppen die je vaccuum trekt op je benen, en daarbij de bindweefsel losmaakt. Het doet echt zeer en je moet echt doorbijten. Ze zeggen dat je het moet doen met olie, maar ik doe het altijd onder de douche zodat het wat makkelijker gaat.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Edit: kan ook worden gebruikt voor je buik, billen etc. Ik gebruik het voor mijn benen :)
Da is gewoon zwelling.
Zodra je ermee stopt zijn de putten weer terug.
Alle reacties Link kopieren
CleopatraVII schreef:
06-07-2020 23:56
Hoe vaak en hoe lang doe jij het? Ik ben er dus net mee begonnen, maar ik krijg er enorme blauwe plekken van. Dus ik doe het nu maar 2 keer per week een paar minuutjes. :(

Ik bouwde het eerst op met om de dag 10 minuten, 5 minuten per been. Nu doe ik het 2x in de week. Ik kreeg er in het begin ook blauwe plekken van, nu haast niet meer en de pijn is ook minder :)
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven