Lijf & Lijn alle pijlers

Lip fillers

07-12-2021 17:58 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy allemaal! ❤️
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst lipfillers gedaan 1ml.
Nu was ik benieuwd of er meer vrouwen zijn die het hebben gedaan en hoeveel je de 2e keer hebt gedaan?
Het lijkt bij mij nog echt super natuurlijk en ik zou het gewoon nog voller willen dus ben nu een beetje aan het twijfelen of ik weer 1ml ga doen of 1,5.
De vorige keer is er niet zoveel blijven zitten en zie je echt maar een klein beetje verschil vandaar dat ik er aan denk om meer te nemen.
Alvast bedankt! ❣️
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet opnaaien door al die influencers die tonnen verdienen met het aanprijzen van lichaamsvreemde rotzooi.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
07-12-2021 17:59
Laat je niet opnaaien door al die influencers die tonnen verdienen met het aanprijzen van lichaamsvreemde rotzooi.
Ik vind het zelf mooi ik laat me niks aansmeren en hyaluronzuur is lichaamseigen stof.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet altijd zo dat het na de 1e keer snel verdwijnt? Ik heb een paar vriendinnen met lipfillers en meende dat het de 1e keer niet goed bleef zitten.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
07-12-2021 18:06
Is het niet altijd zo dat het na de 1e keer snel verdwijnt? Ik heb een paar vriendinnen met lipfillers en meende dat het de 1e keer niet goed bleef zitten.
Ja klopt hoor bij de 1 blijft het wel beter zitten dat is echt per persoon verschillend vandaar dat ik ook wat twijfel hoeveel ik er weer in ga doen.
Omi80 schreef:
07-12-2021 18:11
Ja klopt hoor bij de 1 blijft het wel beter zitten dat is echt per persoon verschillend vandaar dat ik ook wat twijfel hoeveel ik er weer in ga doen.
Ik hoop dat je naar een goede kliniek gaat? Die kunnen je goed adviseren hierover.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk met lip fillers: beter te weinig dan te veel
Niet doen. Straks loop je voor lul met zo’n opblaasbootje in je gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
07-12-2021 18:18
Ik hoop dat je naar een goede kliniek gaat? Die kunnen je goed adviseren hierover.
Klopt ik ga dan gelijk ook even vragen maar was even nieuwsgierig naar ervaring van anderen.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
07-12-2021 18:27
Niet doen. Straks loop je voor lul met zo’n opblaasbootje in je gezicht.
Dat zal pas gebeuren als je te veel doet en er in doorslaat.
Het hoeft niet gelijk fake te lijken.
Omi80 schreef:
07-12-2021 18:48
Dat zal pas gebeuren als je te veel doet en er in doorslaat.
Het hoeft niet gelijk fake te lijken.
Als je er de tweede keer 1,5 ml bij gaat spuiten ga je wel richting doorslaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
07-12-2021 19:06
Als je er de tweede keer 1,5 ml bij gaat spuiten ga je wel richting doorslaan hoor.
Want jij kan zien hoe mijn lippen er nu uitzien?
Zoals ik al zei het lijkt nog heel natuurlijk je ziet niet eens dat er fillers in zitten en iedereen om mij heen zegt dit ook.
En ik twijfel nog over 1 of 1,5 vandaar dat ik ook vraag wat anderen de 2e keer hebben gedaan en wat hun ervaring hier mee was.
Alle reacties Link kopieren
1 ml en dat bleef daarna ook een jaar mooi. Er zit echt nog wel wat in.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
07-12-2021 19:12
1 ml en dat bleef daarna ook een jaar mooi. Er zit echt nog wel wat in.
Bedoel je de 2e keer of heb je nooit een refill gedaan?
Bij mij ging de tweede keer ook veel mooier en langer houdbaar dan de eerste keer( geen lip maar wel in gezicht)
Zelfde hoeveelheid gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Ff serieus advies: als je dit jaar nog een covid vaccinatie gaat halen zou ik de fillers laten staan. Je loopt risico op prachtige zwellingen in je gezicht.

Verder, laat je vooral in de kliniek inlichten (en als ze bovenstaande nog niet hebben benoemd zit je in de verkeerde kliniek).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb diverse collega’s met lipfillers. Ze vinden het zelf allemaal prachtig. Je pikt ze er zo makkelijk tussen uit
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
07-12-2021 19:21
Ik heb diverse collega’s met lipfillers. Ze vinden het zelf allemaal prachtig. Je pikt ze er zo makkelijk tussen uit
Ik vind het drie keer geen porum. En je pikt ze er inderdaad zo uit.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook best wat mensen die zelf denken dat je "het hééélemaal niet ziet" of dat ze "voor héél natuurlijk zijn gegaan". Yeah right, het valt bij allemaal echt wel op. De lippen worden stijver, bewegen minder natuurlijk mee, krijgen een soort rechthoekige vorm in de onderlip en vooral begint iedereen op elkaar te lijken. Je pikt ze er zo tussenuit, want het zijn degenen wiens lippen minder uniek zijn.

Net al bij botox. Dat zie je ook altijd goed. Men denkt van niet, maar is in de praktijk toch heel vaak wel zo. En vooral dat het allemaal zo hetzelfde wordt.

Dat is geen antwoord op je vraag, maar als je voor natuurlijk wil gaan, zou ik het gewoon niet doen. Dat staat toch het natuurlijks.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
07-12-2021 19:17
Bij mij ging de tweede keer ook veel mooier en langer houdbaar dan de eerste keer( geen lip maar wel in gezicht)
Zelfde hoeveelheid gekozen.
Dat is fijn! 😃
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
07-12-2021 19:26
Ik ken ook best wat mensen die zelf denken dat je "het hééélemaal niet ziet" of dat ze "voor héél natuurlijk zijn gegaan". Yeah right, het valt bij allemaal echt wel op. De lippen worden stijver, bewegen minder natuurlijk mee, krijgen een soort rechthoekige vorm in de onderlip en vooral begint iedereen op elkaar te lijken. Je pikt ze er zo tussenuit, want het zijn degenen wiens lippen minder uniek zijn.

Net al bij botox. Dat zie je ook altijd goed. Men denkt van niet, maar is in de praktijk toch heel vaak wel zo. En vooral dat het allemaal zo hetzelfde wordt.

Dat is geen antwoord op je vraag, maar als je voor natuurlijk wil gaan, zou ik het gewoon niet doen. Dat staat toch het natuurlijks.
Dit valt reuze mee ik vind dit wel wat een overdreven reactie je kan gelijk zien dat jij gewoon niet van fillers houdt en dat is prima maar je hebt er helemaal geen verstand van zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Geen gezicht die fillers en idd je pikt ze er zo uit.
Ach ja ieder z'n ding maar volhouden dat het natuurlijk eruit ziet is dikke kul.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie ooit eerlijk tegen iemand die fillers en botox gebruikt dat je het van veraf al ziet?


Ik heb dus ong 60 collega’s en een stuk of 10 hebben het en ik zag het de eerste keer al bij allemaal. Maar ja heb netjes mijn mond gehouden en toen een paar het een keer over onderhoud hadden deed ik maar netjes dat ik verbaasd was
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
07-12-2021 19:59
Zijn jullie ooit eerlijk tegen iemand die fillers en botox gebruikt dat je het van veraf al ziet?


Ik heb dus ong 60 collega’s en een stuk of 10 hebben het en ik zag het de eerste keer al bij allemaal. Maar ja heb netjes mijn mond gehouden en toen een paar het een keer over onderhoud hadden deed ik maar netjes dat ik verbaasd was
Nee, waarom? Iedereen moet het zelf maar weten.
Alle reacties Link kopieren
Nouja mensen denken altijd dat niemand het ziet maar ondertussen ziet iedereen het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven