Lijf & Lijn alle pijlers

Lipofilling borsten

08-02-2017 09:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die hun borsten hebben laten vergroten, met behulp van een lipofilling behandeling. De meeste ervaringen die ik lees, zijn lang geleden of gaan over borstvergroting d.m.v. implantaten.

Ik ben al eerder op consult gegaan, om informatie in te winnen. Het lijkt mij een veilige methode voor als je net even iets meer wil. Het nadeel vond ik echter de kosten, die waren een stuk duurder dan verwacht, 6000 euro (slik!). Dit omdat ik onvoldoende vet heb op 1 zone, waardoor er op meerdere plekken vet uit mijn lichaam gehaald moet worden.

Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen; kosten, resultaten, pijn, in hoeverre verdween het ingespoten vet weer, was er een tweede behandeling nodig ..................ect!

Liefs,

Annoniempje
Het ingespoten vet verdwijnt weer ja, dat is het enige wat ik zeker weet.
quote:beetjegek schreef op 08 februari 2017 @ 09:51:

Het ingespoten vet verdwijnt weer ja, dat is het enige wat ik zeker weet.Beetje zonde van je €6000 dan.
Jep..
Je kunt dan beter implantaten nemen voor dat zelfde geld.

en vele klinieken hebben een afbetalingsregeling, mocht je het geld nog niet hebben.
quote:beetjegek schreef op 08 februari 2017 @ 09:51:

Het ingespoten vet verdwijnt weer ja, dat is het enige wat ik zeker weet.Ik had begrepen dat er een gedeelte van het ingespoten vet verwijnt, maar dat zo'n 40 procent blijft zitten. Of heb jij hier ervaring mee?
quote:annoniem1994 schreef op 08 februari 2017 @ 13:29:

[...]

Ik had begrepen dat er een gedeelte van het ingespoten vet verwijnt, maar dat zo'n 40 procent blijft zitten. Of heb jij hier ervaring mee?

Anoniem

Als je bij een goede kliniek op consult komt, word je dit ook vertelt.

Ga je naar een "ik wil alleen maar veel geld verdienen" kliniek laten ze de info achterwege.

Ps. Gerard Joling laat zijn eigen vet in zijn gezicht spuiten (hij heef geld zat) OOk dit moet regelmatig herhaald worden. Dus ja wat wil jij 6000 euries uitgeven aan borst(vet) vulling, waarvan maar 40% blijft zitten.?, Je betaalt voor het gehele proces. Van vet wegzuigen, tot prepareren, tot weer terug zetten.

Niet 1 lichaam reageert het zelfde.

Laat je goed voorlichten, ga niet over 1 nacht ijs en ga desnoods naar diverse klinieken.

Vergelijk ook de prijzen.
Ieclair,

Dat is ook waar ik een beetje bang voor ben, het moet natuurlijk wel uiteindelijk de moeite waard zijn geweest. Ik ben er wel erg veel mee bezig en meerdere klinieken bezocht en zowat een hele studie ervan gemaakt door het internet af te surfen. Maar uiteindelijk ben ik het meest nieuwsgierig na mensen die dit hebben meegemaakt, zodat ik een eerlijke mening erover kan horen, in plaats van de mening van de chirurg. Ik ga zeker niet over 1 nacht ijs, dit is een wens die ik al jaren heb en mij jammer genoeg elke dag bezig houdt. bedankt voor je reactie
IK snap je helemaal Anoniem.

Ondertussen kun je verder sparen.

Zelf heb ik geen ervaring met eigen vet terug plaatsen in mijn lichaam.

Misschien is er ergens een forum over . "ervaringen terugplaatsen vet in borsten." wie weet.

Zelf heb ik tig jaar geleden siliconen laten plaatsen. (ik had lege vellen na de bevalling).

In de Jan van Gooyen Kliniek.. Was nog in de gulden tijd. Toenmalige kosten 6500,00 gulden.

Onderzoek in ieder geval allerlei opties, niet alleen dat eigen vet.

Heel veel succes.
quote:annoniem1994 schreef op 08 februari 2017 @ 13:29:

[...]

Ik had begrepen dat er een gedeelte van het ingespoten vet verwijnt, maar dat zo'n 40 procent blijft zitten. Of heb jij hier ervaring mee?Nee dat had ik zo begrepen. Ik heb wel een borstvergroting laten doen na twee zwangerschappen, maar dan met implantaten.
To,inderdaad jezelf goed informeren. 6000 € is wel een hoop geld vooral als er maar 40 % blijft zitten. Je zou ook over een gewone borstvergroting kunnen informeren. Maar misschien is dat ook niet wat je wilt. Een andere optie zou ik ook niet weten.
Je bent wel een beetje jong voor nepborsten. En inderdaad. Vet verdwijnt uiteindelijk weer.
Ze is met haar 23 jaar niet te jong hoor.
Hallo Annoniempje,

Ik vroeg me af of jij nog wijzer was geworden betreft je zoektocht naar ervaringen omtrent lipofilling van de borsten. Daar ik ook hiervoor op consult ben geweest en erg twijfel. Zelfde verhaal als jou ongeveer.

Hoor graag of je nof nieuwe info hebt of wellicht toch al voor iets anders bent gegaan.

Kris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven