littekens (gaatjes) van acne
maandag 13 april 2015 om 17:23
Ik heb 'zeker 20 jaar last van behoorlijke acne gehad en nu ik 45 ben zit mijn huid vol kleine gaatjes. In vol daglicht niet te zien, maar wel met strijklicht en andere vervelende lichtval. Het maakt me erg onzeker! Ik heb al fruitzuurpeelingen ondergaan, maar dat helpt niets... Heeft er iemand nog een goede tip?? Ik wil zo graag een gavere huid!
maandag 13 april 2015 om 19:02
Peelings en microdermabrasie zullen het zeker kunnen verbeteren,maar voor de echt wat diepere putjes is dat echt niet voldoende. Ik zou je aanraden bijvoorbeeld eens te kijken naar een 'needling' behandeling, soms wordt dit met een soort stampertje gedaan met daarop allemaal kleine naaldjes,sinds met een dermaroller maar het kan ook met een laser.
Ga vooral naar een goede huidtherapeut die kan je goed adviseren en maak rustig een vrijblijvende afspraak met meerdere huidtherapeuten en kijk welke het meeste verstand van zaken heeft. Succes!
Ga vooral naar een goede huidtherapeut die kan je goed adviseren en maak rustig een vrijblijvende afspraak met meerdere huidtherapeuten en kijk welke het meeste verstand van zaken heeft. Succes!
donderdag 16 april 2015 om 22:02
Bij microdermabrasie en microneedling kan je gezicht ook rood en schilferig zijn. Veel huidtherapeuten hebben hier speciale make up voor,waardoor je volgens mij gewoon de volgende dag naar je werk kunt. Ik heb zelf een aantal microdermabrasie behandelingen gehad en bij mij is de roodheid altijd de volgende dag weer weg. Ik gebruik dan mijn gewone make up.