Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,

Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.

Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.

Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0

Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mmmm lekker jane-ice!!

Goed bezig floorfaber om alle slechte dingen weg te doen!!

Ik was zojuist aan het kijken voor nieuae kleding. Heb een hele leuke (online) winkeltje gevonden!!! Shoppen!!! :-))
Als je de lengte erbij wilt zetten..

Ik ben 1.69 :-)
Leuk Floor, shopze!

Ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 19 juli 2016 @ 13:21:

En stiekem heb ik dit ook voor jullie

[afbeelding] doe mij dit maar dan
Wat gezellig dat er ook nieuwe mensen mee komen schrijven!

@Floor, nu ben ik wel benieuwd welk online winkeltje dat dan is? Veel plezier met shoppen.

Hier niet zo'n goede dag: geen ontbijt en de lunch was een frikandelbroodje en vanavond gaan we barbecueën En daar komen ongetwijfeld nog ijsjes bij, dat moet gewoon met dit weer.

Ik zit te denken, als we na juli nog doorgaan, wordt mijn streefgewicht ook echt anders: 68. Maar dat zal ik vrijdag wel nogmaals doorgeven als we toch gaan wegen, anders blijf je bezig met de tabel.
Mag ik ook meeschrijven?

6 weken geleden bevallen en mag nu dus gaan sporten, vanavond ga ik voor het eerst hardlopen!

Moet 6 kilo kwijt om weer op mijn oude gewicht te zitten.

Nu 58.3

Streefgewicht 52

Lengte 1.60
Als er nog ruimte is zou ik ook graag meeschrijven!

Tijdens mijn eerste overspannenheid 10 kg afgevallen, het er nu met 2e uitval allemaal weer bij gekomen

Huidige gewicht: 66 kg

Lengte: 1.73

Streefgewicht: 58 kg
Good busy!
quote:Isa_Bela schreef op 19 juli 2016 @ 13:37:

[...]

doe mij dit maar dan

Lekker he?

Zo je heb dus een cheat day vandaag? Genietze zou ik maar zeggen en aankomende

dagen rustiger aandoen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Floor: Ik ben ook wel benieuwd naar dat winkeltje dat je ontdekt hebt hihi

Isa_Bela: Ik maak(te) vaak zelf ijsjes, met van die vormpjes. Met bv. magere vruchtenyoghurt (maar die werden nooit zo lekker) of siroop (belangrijk: eerst de siroop mengen :P heb het wel eens zo gedaan dat ik de siroop in de vormpjes deed en dan water erbij, maar dan heb je dus letterlijk siroop onderin en niets dan water erop :p )

Jessiebel: Dapper met dit weer! Haha ik sla hem vanavond juist over met die warmte bah bah!

Konijntje: Gaat je vast weer lukken!

Ik kom net bij de jumbo vandaan met boodschappen....

Hummus, rookvlees, augurk, komkommer, zakje babybel (tsja... niet helemaal gezond, maar wel lekker, hoef er ook maar 1 van want dan ben ik wel weer verzadigd hihi), wortels, tomaat, watermeloen (want ondanks mijn fruitbox kan ik dit gewoon niet missen), kippen bouillon... en mijn 'slechte' aankoop; perenijsjes (want ik had geen zin om zelf wat te maken, en perenijsjes zijn gewoon lekker haha)
It's not always easy, but it's worth it.
Welkom nieuwelingen! Proost en tast toe!

Meloenpizza van J1107

Smakelijk en succes met afvallen!

Ps. Sorry, ben in plaatjes plakken mood.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice: Dit was de echte (nou ja, met al wat stukjes gesneuveld)

https://scontent-amt2-1.x ... 345dfa9ecbb47&oe=5790589A
Hoi allemaal!

Ik zie net dat jullie een nieuw topic gaan openen! Zou ik daarbij mogen aansluiten? Ik was al een tijdje op zoek naar een topic als dit om in mee te schrijven, maar had niet gereageerd omdat het een juli challenge was, en we waren al halverwege juli ;)

Maar nu ik zag dat jullie een nieuw topic gaan openen en ook nog na juli verder willen gaan, dacht ik toch maar even reageren!

Zal mijn berichtje ook in het nieuwe topic plaatsen! Liefs!

Oh, mijn startgewicht van nu is 70,5 kilo. Ik ben het afgelopen jaar al wat afgevallen, mijn hoogste was 81 kilo .. Maar ik wil nu de motivatie vinden om ook die laatste 10 kilo eraf te krijgen en niet maar ''tevreden'' te worden. Voor eind juli is mijn streefgewicht 68 kilo
Welkom!

Ziet er lekker uit J1107!

En wat heb je lekkere dingen in huis gehaald, perenijsjes zijn idd lekker!

Ik wil ook even de deur uit maar ben vandaag vrij, lui, moe etc etc etc

Heb gelukkig nog genoeg in huis.

Vanavond ga ik eten bestellen, iets van indias of zo.
Prrrr, mauw miawwwww.
J1107, wat een fantastisch goede boodschappen en een goed idee om zelf ijsjes te maken met dit weer! Hier voor vanavond gegrilde groenten en kipkluifjes op de bbq. Niet super gezond, wel lekker. Volgende week op vakantie, dus dan zal het dieten wel even op een laag pitje staan (niet te verwarren met inhalen en volproppen)
Desje: Hihi het is die 81 hè? Was bij mij ook. Toen dacht ik: NEE! Dit kan echt niet!

Welkom! Gezellig dat je meeschrijft.

Jane-Ice: Ja moest mezelf ook wel dwingen. Het scheelt dat er hier bij mn nieuwe woning een ondergrondse garage zit (dus m'n auto was lekker koel) - anders was ik ook niet gegaan haha, maar dan had ik weer wat moeten bestellen en dat gaat m'n doel vrijdag onder de 62 te zijn niet helpen!

Konijntje: gegrilde groenten zijn toch wel gezond? En kip ook wel - mja, korstje wat minder (haha zoals in het vorige topic beschreven had ik een halfje kip besteld, waar ik het korstje vanaf heb gehaald :O) maar zeker niet slecht!
Welkom allemaal!

De lijst is aangepast de volgende mensen zijn toegevoegd;

Crissyros

Jessiebel

Konijntje999

Desje12

@Oestertje, heb jij nog een streefgewicht?
Erg grappig dat hier meerdere vrouwen posten die pas zijn bevallen.

@J1107 wauw van 81 naar 62! Zo knap.

@Floor, en heb je al dingen besteld?

@Isa_Bela haha lekker begin van de dag ja. Geniet je er wel van? Dat vind ik nu zelf belangrijk, eerst gooide ik alles naar binnen zonder na te denken en als ik nu iets slechts eet geniet ik er ook van.

Als "ijsje" pak ik wel een een bakje bevroren fruit en dan laat ik dat even ontdooien. Moet je wel van houden niet iedereen is er dol op denk ik.

@Jessie, succes met hardlopen. Ben benieuwd hoe ver je komt zo na je zwangerschap.

@Konijntje en Desje12, succes! Hoe willen jullie afvallen? Met gezonder eten of ook sporten enzo?

@J1107, ja babybel jammie! Nou wat een goede boodschappen hoor, perenijsje valt daarbij in het niets.

Haha al die plaatjes met eten! Wel leuk voor de inspiratie.

En er was ook een nieuw iemand die gelijk die kasten had opgeruimd (krijg het bericht niet meer gevonden?) wauw die is wel heel fanatiek bezig, leuk!
Wat ziet de meloenpizza er lekker uit! Dat wil ik wel eten

Zelf ijsjes maken is echt een goed idee, ik zal eens op zoek gaan naar vormpjes.

Jessebel, vanavond voor het eerst gaan hardlopen? Dat vind ik stoer van je, ik zou wachten tot het niet meer zo warm is. Aan de andere kant heb je op die manier altijd wel een excuus om niet te gaan.

J1107, perenijsjes zijn niet zo heel slecht toch? Beter dan grote Magnums e.d. Ik vind ook altijd wel dat als het zo warm is, je dat soort dingen gewoon mag eten.

Slonsje, ja ik geniet wel van mijn cheatdag. Ik gooi niks meer gedachteloos in mijn mond tegenwoordig. Om nog een en ander te compenseren heb ik nu toch maar een bakje aardbeien gegeten. Dan lijkt het nog wat vandaag
@slonsje:

Nee, Ik heb geen streefgewicht. Wil gewoon in een oudere broek kunnen passen. Denk dat dat een kilo of 5 is. Maar aangezien ik ook bezig ben met een beetje spieren kweken doe ik een combinatie van wegen en meten en percentages. Om een beetje perspectief te krijgen zeg maar.

Maar ik denk dat ik binnenkort een afspraak maak met een diëtist om te kijken hoe ik het beste kan eten en sporten. Want van mij hoeft het er niet snel af maar ik moet vooral fitter worden.

Ik kan mij vrijdag trouwens niet wegen. Heb deze hele week nog cursus.
quote:Oestertje schreef op 19 juli 2016 @ 15:51:

@slonsje:

Nee, Ik heb geen streefgewicht. Wil gewoon in een oudere broek kunnen passen. Denk dat dat een kilo of 5 is. Maar aangezien ik ook bezig ben met een beetje spieren kweken doe ik een combinatie van wegen en meten en percentages. Om een beetje perspectief te krijgen zeg maar.

Maar ik denk dat ik binnenkort een afspraak maak met een diëtist om te kijken hoe ik het beste kan eten en sporten. Want van mij hoeft het er niet snel af maar ik moet vooral fitter worden.

Ik kan mij vrijdag trouwens niet wegen. Heb deze hele week nog cursus.

Ja met spieren erbij krijg je qua gewicht een raar beeld. Ben je al eens eerder naar een diëtist geweest?

Wat een lange cursus trouwens

Je kan je gewicht als je wilt ook wel later doorgeven.
@Isa aardbeien zijn zo lekker

Had vanmiddag banaan samen met druiven en dat smaakte onverwachts ook lekker.
@J1107, ja, toen ik dat zag nadat ik was teruggekomen van een semester in het buitenland is wel de knop omgegaan. Eerste 10 kilo gingen heel snel maar toen heb ik het een half jaar laten zitten, wel op gewicht gebleven. Nu ben ik daar toch wel teleurgesteld over, had meer genoten van mijn vakantie als ik mijn streefgewicht had bereikt. Maar goed, niet te lang meer over nadenken en doorgaan nu

@slonsje dankjewel! Voornamelijk door gezonder te eten, ik hou mijn calorieën ook bij in myfitnesspal. Ik heb zo tijden dat ik ineens weer heel sportief word, maar de rest van de tijd vind ik het ook al oké als ik genoeg loop en fiets. Anders ga ik teveel willen doen qua sporten, dan faal ik daarin en dan ''geef ik het op''. Dus daarmee ga ik dit keer niet te veel druk op mezelf zetten.

Leuk dat er zoveel wordt geschreven in deze groep! Ik zal vanaf vanavond ook mijn eetdagboekje hierop zetten
@J1107, goede tip van die kip. Die skin zal ik er dus even afpeuteren vanavond.

@slonsje, ik heb heel actief gesport (krachttraining, 4 a 5 dagen in de week) en ik heb een eetschema gevolgd, alleen lukte het maar kort om dat tegelijk te doen. Nu even weekje vakantie en dan ga ik weer vol sporten met vriendlief (die ook vindt dat hij een randje teveel begint te krijgen) en weer keurig eten! Hoe doen jullie het? Vooral oh zo knap van de volhouders die de kilo's zien verdwijnen, diep respect voor!
Slonsje: Ik moet ook zeggen dat het onwerkelijk blijft en dat ik mij echt heel regelmatig nog steeds 81kg voel.

Isa_Bela: Ja precies. 45kcal per ijsje hihi, maar 1tje kan best op zo'n dag als vandaag.

Die meloenpizza vind ik echt heerlijk. Heel fris en zoet (en echt zo klaar)

Desje: Zo ging het bij mij ook. Ik woog echt ZO weer 71. Naar 69 ging ook nog wel redelijk snel. Dit laatstje... Daar moet ik ECHT moeite voor doen haha.

Ik heb echt een soort middag dip, extreem moe en nergens zin in. Blegh.

Heb ook trek, maar nergens trek in.

Denk dat ik ga zondigen straks. Heb banaan in m'n fruitbox... Hoppa op de wafel, beetje pindakaas of pasta erbij...

Ik zou mijn gezonde variant op pizza maken, maar heb eigenlijk geen zin in iets warms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven