Lijf & Lijn alle pijlers

optimel vla

28-01-2012 12:27 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie eet er ook optimel vla om op gewicht te blijven?
Heb je een nieuwe nick, Cyntiao?
Ik niet. Veel teveel zoetstoffen in die Optimel. Heeft niks meer met echte vla te maken. Als je gezond wilt blijven kun je veel beter gewoon echte vla, maar nog liever echte yoghurt eten.
Nee, super slecht voor je
Internagelaktisch
Optimel is kunstmatige meuk. Ongezond en zeker niet goed voor je lijn.
ongezonde troep is het!
Is dat echt zo? Waarom zeggen ze dan 0 % vet?
Omdat er inderdaad 0% vet in zit. Als je echter op de ingredientenlijst kijkt dan zie je bergen en bergen zoetstoffen.
quote:flowerbombje schreef op 28 januari 2012 @ 12:30:

Ik niet. Veel teveel zoetstoffen in die Optimel. Heeft niks meer met echte vla te maken. Als je gezond wilt blijven kun je veel beter gewoon echte vla, maar nog liever echte yoghurt eten.Inderdaad veel te veel zoetstoffen. En lekker is het ook nog eens niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
0% vet is helemaal niet altijd goed. Sterker nog, je hebt (de juiste) vetten nodig, zeker als je af wil vallen. Bovendien wordt een laag vetgehalte altijd gecompenseerd door bergen suiker/zoetstof. Zoek je een gezonde zuivel snack kies dan voor magere kwark (naturel) met fruit en evt noten erdoor. Wil je een drankje kun je de kwark aanlengen met bijv. verse jus.

De drinkyoghurt vind ik trouwens sinds ik zwanger ben wel ontzettend lekker, voorheen dronk ik het ook nooit.
Zoetstof is niets maaar de honig-appel melk van optimel is wel erg lekker
Ik vind de drinkyoghurt van Optimel (en dan vooral de kokossmaak) wel lekker, de vla vind ik ronduit smerig.

Ik drink 1 glas per dag, en daarnaast eet ik om aan mijn 2 zuivelproducten te komen, magere yoghurt of magere kwark, evt. met fruit en/of wat allbran.

Daarnaast let ik op vet en eet ik veel groente en fruit, ik volg het Weightwatchers programma en ben sinds eind april zo'n 20kg afgevallen.
Wat goed van je Layla!
Ik heb de vla wel eens gehad, vond die niet lekker.

Dan eet ik net zolief geen toetje.

Overigens eet ik nu weer af en toe gewone vanillevla
Nee, de vla is écht heel goor. Het drinken is superlekker, en bomvol koolhydraten, haha!
Ik vind de vla met marsepein smaak wel lekker
quote:trancewoman schreef op 28 januari 2012 @ 12:27:

Wie eet er ook optimel vla om op gewicht te blijven?
Om op gewicht te blijven eet ik gewoon normaal, gezond en met mate. Daarbij sport ik.
Rotzooi is het. Ben jij trouwens Cynthiao of haar tweelingzus?
quote:flip123456789 schreef op 28 januari 2012 @ 13:56:

Rotzooi is het. Ben jij trouwens Cynthiao of haar tweelingzus?Waarschijnlijk d'r zus. En is Cynthiao dus degene die al jaren boos op haar is.
Pfffff
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven