Lijf & Lijn alle pijlers

Positieve dingen aan afslanken

19-08-2016 19:46 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er voor jou positief aan het feit dat je slanker bent dan dat je was? Wat zijn de voordelen van afvallen? Of je nou 2 kilo bent afgevallen of 20, of je al op je streefgewicht zit of er nog ver vandaan bent, plaatshier de fijne dingen van het afslanken zodat we elkaar en onszelf motiveren om goed bezig te zijn met ons lijf en onze gezondheid!
quote:barbaracartland schreef op 20 augustus 2016 @ 22:46:

[...]

Uhm, sorry, maar het zijn geen echte tompoucen. Ik weet niet of ik nu een geheim verklap. Ik heb niet eens een friteuse, dus als ik je bitterballen aanbied, zijn ze ook nep.

Daar kun je dus zo veel van eten als je wilt, je komt er niet van aan!Als het toch imaginair is heb ik liever bananensoezen en Ben&Jerry's.
quote:barbaracartland schreef op 20 augustus 2016 @ 22:50:

[...]

Er heeft nog nooit iemand me kattig genoemd. Ik vond het gewoon grappig dat je er zo serieus op in ging. Misschien had ik mijn post moeten larderen met smileys, want het was niet eens kwaad bedoeld.

OK, dan las ik het verkeerd. Kwam gewoon een beetje zo over.

Maar goed, ik heb ook net op mod topic gezien dat Pejeka wordt verklikt daar, ik kan niet zo goed tegen zulk gedoe, hoe off topic ze ook is.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 22:36:

[...]

Ik ben het wel met je eens, maar dat is toch niet waar het in dit topic om gaat? Het is een beetje het zelfde als 'stoppen met drank, wie ook?', 'gestopt met roken fijn he!' of 'leven op de rit na verslaving'. Natuurlijk is te dik worden/verslaafd ergens aan zijn/helemaal niet trouwen met die zak van een vent beter dan af vallen, af kicken en scheiden, maar hey, als het dan toch zo ver is dan er maar mee dealen en het fijn vinden als het weer achter de rug is.

Ik ben het niet met Pejeka eens. Vanuit het niets beweert ze dat mensen met overgewicht niet weten waar het vandaan komt. En dat ze zo snel mogelijk onrealistisch veel willen afvallen.

Dat heeft werkelijk niemand hier op dit topic beweert. In mijn directe omgeving is er niemand die dat soort dingen roept. En de verschillende topics die ik lees over lijf en lijn zie ik zelden dat mensen dit serieus menen.

En ja, ze is off topic bezig. En ondanks herhaaldelijke vriendelijke verzoeken en hints blijft ze maar doorgaan met die gifspuwerij.

Prima als je jezelf van alles wilt onthouden, sex met anderen, vrije tijd, lekker eten. Maar ga dan niet zo over andermans plezier zitten kwijlen.

Kom eens uit die kooi die deugdelijkheid heet en probeer eens een klein beetje plezier te maken.
Oh Barb heb je ook baklava dan? Ik baklava.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 22:53:

[...]

Maar goed, ik heb ook net op mod topic gezien dat Pejeka wordt verklikt daar, ik kan niet zo goed tegen zulk gedoe, hoe off topic ze ook is.Maar dat heb ik niet gedaan, al begrijp ik ergens wel dat mensen die riedel wel eens zat zijn. Ik deel denkbeeldig kleingebak uit en verder niet zoveel.

[...]

Maar goed, ik heb ook net op mod topic gezien dat Pejeka wordt verklikt daar, ik kan niet zo goed tegen zulk gedoe, hoe off topic ze ook is.

Je hebt het nu over mij. Noem beestje maar bij de naam hoor. Ik hou niet van dat ondoorzichtige.

Rechtstreeks naar Pejeka ook meerdere malen geprobeerd en dat haalt niks uit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 augustus 2016 @ 22:51:

[...]

Als het toch imaginair is heb ik liever bananensoezen en Ben&Jerry's.In lila-land (het imaginaire land van mijn jongste kind), eet ik het liefste elke dag een moorkop of een slagroomhoorn. Vroeger waren die altijd als eerste weg als er rondgegaan werd met de doos met gebak assorti. Alleen als ik jarig was, mocht ik als eerste kiezen. Nu ben ik volwassen, maar te skeer om naar de bakker te gaan.
quote:Inkie12345 schreef op 20 augustus 2016 @ 22:55:

Oh Barb heb je ook baklava dan? Ik baklava.

Alles is hier. Ik vind baklava altijd zo nattig, beetje te zoet zelfs. Maar voor jou een schaal vol.

Ook bospeen heb ik. Ik ben gek op wortels, om het maar een beetje ontopic te breien.
quote:lonelyryder schreef op 20 augustus 2016 @ 22:55:

[...]

Ik ben het niet met Pejeka eens. Vanuit het niets beweert ze dat mensen met overgewicht niet weten waar het vandaan komt. En dat ze zo snel mogelijk onrealistisch veel willen afvallen.

Dat heeft werkelijk niemand hier op dit topic beweert. In mijn directe omgeving is er niemand die dat soort dingen roept. En de verschillende topics die ik lees over lijf en lijn zie ik zelden dat mensen dit serieus menen.

En ja, ze is off topic bezig. En ondanks herhaaldelijke vriendelijke verzoeken en hints blijft ze maar doorgaan met die gifspuwerij.

Prima als je jezelf van alles wilt onthouden, sex met anderen, vrije tijd, lekker eten. Maar ga dan niet zo over andermans plezier zitten kwijlen.

Kom eens uit die kooi die deugdelijkheid heet en probeer eens een klein beetje plezier te maken.

Nou ja ze kan niet voor iedereen spreken met overgewicht natuurlijk. Dat kan niemand. Maar er zijn wel heel veel mensen die echt geen flauw benul hebben en denken dat ze aan komen van een blaadje sla en collega's x,y,z slank zijn en wel alles kunnen eten. Volgens mij had zij het meer over 'hoe heb je het zo ver kunnen laten komen'. Denk ik vaak genoeg. Denk ik ook over mij zelf. Maar ja, daar kun je niets meer aan veranderen dan. Je kunt alleen dát gegeven weer veranderen.

Misschien is het een idee dat Pejeka een topic opent met de vraag 'waar om zijn jullie dik?' want hier gaat het idd om iets anders.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 augustus 2016 @ 22:56:

[...]

Je hebt het nu over mij. Noem beestje maar bij de naam hoor. Ik hou niet van dat ondoorzichtige.

Rechtstreeks naar Pejeka ook meerdere malen geprobeerd en dat haalt niks uit.Het was niet ondoorzichtig bedoeld. Het staat daar ook niet ondoorzichtig. Uiteindelijk houdt het echt wel op hier als niemand op pejeka reageert.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 23:00:

[...]

Misschien is het een idee dat Pejeka een topic opent met de vraag 'waar om zijn jullie dik?' want hier gaat het idd om iets anders.

Ook dat heb ik haar gisteren verzocht. Meerdere malen is haar gevraagd op te houden off topic hier te gaan. Maar dat moet allemaal kunnen dus?

Mag niks over gezegd worden (in het mod topic) ?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 augustus 2016 @ 23:02:

[...]

Ook dat heb ik haar gisteren verzocht. Meerdere malen is haar gevraagd op te houden off topic hier te gaan. Maar dat moet allemaal kunnen dus?

Mag niks over gezegd worden (in het mod topic) ?

Mag wel, maar ik mag het ook niks vinden. Ik ben gewoon een nog al groot voorstander van vrijheid van meningsuiting over al en nergens.

Maar goed, on topic ( ) : mijn buikspieren zijn zichtbaar.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 23:02:

[...]

Het was niet ondoorzichtig bedoeld. Het staat daar ook niet ondoorzichtig. Uiteindelijk houdt het echt wel op hier als niemand op pejeka reageert.Nee hoor. Dit doet ze al jaren. Als men hier niet meer reageert zoekt ze een ander topic. Zoals die waar in het mod topic naar gelinkt wordt.
Mijn man heeft dorst en loopt naar de bar
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 23:02:

[...]

Het was niet ondoorzichtig bedoeld. Het staat daar ook niet ondoorzichtig. Uiteindelijk houdt het echt wel op hier als niemand op pejeka reageert.Nee helaas, dat helpt niet.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 augustus 2016 @ 23:04:

[...]

Mag wel, maar ik mag het ook niks vinden. Ik ben gewoon een nog al groot voorstander van vrijheid van meningsuiting over al en nergens.

Maar goed, on topic ( ) : mijn buikspieren zijn zichtbaar.

Ze mag alle topics openen die ze wil en daar zeiken en zemelen zoveel ze kan.

Een topic van een ander verpesten door alleen maar negatief te forummen en off topic te posten is m.i. toch echt niet de bedoeling en ook nog eens tegen de huisregels.

Dus ja. Ik klik.
Ok, mij is het dan minder op gevallen om dat ik die topics niet bezoek.

Gezellig hier

quote:lonelyryder schreef op 20 augustus 2016 @ 22:09:

[...]

[...]

"verklikken", wat een nonsens.

wat pejeka post, is openbaar, dus verklikken is niet nodig.

staffen omdat je vindt dat haar posts off-topic zijn, en een topic verpesten: ja, dat heb ik al gedaan.

omdat het trollen is wat ze doet.

de beoordeling is verder aan de mods.
Ik ben blij dat jullie staffen.. hoef ik t niet te doen.

Knaagt verder op n wokkel.. euh een wortel
Wat een gezellig topic????..Wat begon als een heel postief topic,is weer vergalt door 1 persoon die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.

Je hoeft niet te reageren natuurlijk. Dat Pejeka steeds hetzelfde kunstje doet komt ook omdat jullie haar een podium geven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Maar goed, hier staan nog vier brownies en ik ga eens bedenken wat ik nog meer ga bakken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oeh ik ga morgen nog even lekker ontbijtmuffins maken mjum
Been there, done that, got the T-shirt.
Sinds een maand heb ik week 38. Ik voel mij beter en straal dat uit. Dat wordt bevestigd door het aantal keren dat ik wordt nagefloten/ er wordt getoeterd als ik buiten loop.

Op zich hou ik er niet van, maar bevestigt wel dat ik er echt een stuk beter uitzie dan toe ik opweg was ri mt 46.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven