Lijf & Lijn alle pijlers

Rode bultjes naast lippen

26-06-2016 16:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
haha
foto van de bultjes

sorry voor de slechte kwaliteit foto's
Lekker laten bulten. Over een week zijn ze vast weer weg.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Vaak weet je het toch niet. Afhankelijk van de oorzaak kan je proberen iets tegen allergie, iets tegen bacteriën (ontsmetting, betadine) of iets tegen schimmels of gisten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 26 juni 2016 @ 17:01:

Vaak weet je het toch niet. Afhankelijk van de oorzaak kan je proberen iets tegen allergie, iets tegen bacteriën (ontsmetting, betadine) of iets tegen schimmels of gisten.

ik denk dat het kan liggen aa\n het tandenpoetsen

ik maak gebruik van fluoride tandpasta en dat komt dus soms bij mijn mondhoeken ( waar de bultjes nu zitten) dus waarschijnijk heeft dat misschien mijn huid geirriteerd. normaal haal ik dat eraf maar soms is het een heel klein beetje en heb ik soms haast dus dan mis is het een beetje.
niks opsmeren
Als je huid schraal / geïrriteerd is zou het ook aan de tandpasta kunnen liggen.
every journey starts with a single step
Tamponziekte?
quote:firedraakje schreef op 26 juni 2016 @ 17:29:

Als je huid schraal / geïrriteerd is zou het ook aan de tandpasta kunnen liggen.

ja denkt het wel haha

normaal was ik mijn gezicht na het tandenpoetsen maar vandaag had ik in de late ochtend pas tandengepoetst en denk dat daar de oorzaak ligt

denk gewoon dat het beste is dat ik tijdens het reinigen en avondcreme deze bulten vermijd
Openen mensen serieus een topic over twee kleine bultjes???
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven