Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 95,4 kilo, dus 1,6 eraf!
Gewogen ben nu 84.3 kom van 85.7 dus. 1.3 kilo er af.

Mag ik meegenomen worden in de tabel?

Ben 1.75 en mijn streef is zo 78 kilo
Trots op jullie dames chapeau!!
Vanochtend 71.8 ! Ben wel ongesteld, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

Ben trouwens 25 jaar.
quote:schaap-ina schreef op 11 januari 2016 @ 09:43:

Vanochtend 71.8 ! Ben wel ongesteld, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

Ben trouwens 25 jaar.

Dan hou je inderdaad vaak iets meer vocht vast. Maar hey, alles wat eraf is, is eraf, toch?!

Lekker bezig iedereen! Leuk om te lezen!
van 76 maar toen had ik ook al wat gedronken, en ik weeg nu 73.6 goed bezig! wel erg snel de kilo's eraf maar dat is meestal zo in het begin
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
91,1, dus 1 kilo eraf! Ik ben tevree..

Wat gaan jullie allemaal goed!
Vorige week maandag 91kg

nu: 88,7

2,3 kg afgevallen

Eraf = eraf !
quote:edamame schreef op 11 januari 2016 @ 09:46:

[...]

Dan hou je inderdaad vaak iets meer vocht vast. Maar hey, alles wat eraf is, is eraf, toch?!

Lekker bezig iedereen! Leuk om te lezen!Ah, toch blij dat er dan toch wat vanaf is
Lekker bezig zeg!
Goed zeg allemaal! Ik zal proberen vanavond de tabel aan te passen!
Hmm... Yoghurt met stukjes banaan, en pure chocolade(85%) snippers. Ben benieuwd hoe het zo zal smaken.
Ja hoor op onze weegdag doet mijn weegschaal het niet😒 Straks maar even nieuw batterijtje halen en dan geef ik mijn kilo's weer door. Wat is iedereen goed bezig en wat zijn jullie al veel afgevallen! Hopelijk kan ik daar morgenochtend aan bijdragen...
Goed bezig dames!

Ik heb net mijn lunch op speltbrood met een gekookt eitje en avocado daarnaast versgeperste jus met citroen ga je lekker van naar de wc.

Vraagje heeft iemand van jullie ervaring met appel azijn ik lees het overal komt het voorbij, schijnt geweldig te zijn, tegen vet.
Goed bezig allemaal.

Ik merk dat jullie mij motiveren. Het is net of iemand stiekem over mijn schouder mee kijkt. ( en dan zijn jullie dan)

Ik heb geen ervaringen met appel azijn.
Hi iedereen

De weekdag is maandag. ? Dan wacht ik tot volgende week

Ben begonnen met havermout met noten

Tussendoor

2 zelf gemaakt havermout koekjes

2 x mandarijn

Lunch 2 x yoghurt

Soep en cracker vega beleg

Lijkt veel maar mijn dag begint om 6.00 uur

Vanavond eten we boerenkool heb voor mezelf een keer normale portie opscheppen moet wel lukken

Vraagje wat eten jullie op drukke dag ik moet woensdag vergaderen moet dan al om 17.50 de trein hebben .Is een salade van ah dan oké ?
quote:Elfje33 schreef op 11 januari 2016 @ 14:38:

Hi iedereen

De weekdag is maandag. ? Dan wacht ik tot volgende week

Ben begonnen met havermout met noten

Tussendoor

2 zelf gemaakt havermout koekjes

2 x mandarijn

Lunch 2 x yoghurt

Soep en cracker vega beleg

Lijkt veel maar mijn dag begint om 6.00 uur

Vanavond eten we boerenkool heb voor mezelf een keer normale portie opscheppen moet wel lukken

Vraagje wat eten jullie op drukke dag ik moet woensdag vergaderen moet dan al om 17.50 de trein hebben .Is een salade van ah dan oké ?Ik zou die met pasta vermijden kies dan de cous cous uit met kip volgens mij.
Die couscoussalade is lekker van de ah! Mij lijken ze opzich wel prima zolang je een beetje oppast met de dressing.

Heb ook geen ervaring met appel azijn.

Als je wilt kun je ook morgen doorgeven hoor elfje! Dacht dat er nog een aantal waren die op dinsdag doen.
Ttass, je moet voor de salade naar de calorieën. Het ligt er ook aan welke saus er bij zit ed.
Wat veel nieuwe berichten. Ben even een weekend in winterslaap, en jullie gaan allemaal los

Ga zo even bijlezen, want ben ook heel benieuwd wat jullie resultaten waren!

Ik heb vanmorgen ook gemeten (en omwille van de tabel gewogen):

Taille: 75 cm (- 2)

Heup: 109,5 cm (- 1)

Gewicht: 77,5 kg (- 2,5)

Helemaal blij met dit eerste resultaat en weer vol frisse motivatie voor de volgende etappe
quote:_helly_ schreef op 08 januari 2016 @ 17:36:

Een beloning dat is wel een goed idee.

Ik weet wel wat voor mijzelf. Ik wil al heel langen contactgrill. Ook beter met vlees bakken want geen vet nodig.

Goed. Als ik 3 kilo eraf heb mag ik een contactgrill Leuke beloning, Helly! En ook nog goed voor het afvallen, want lekkere vleesjes zonder vet. Win-win situatie!
quote:Elfje33 schreef op 09 januari 2016 @ 11:24:

Zeker baal een beetje maar houden vol

Ga vanavond wel zondigen frietje met vega kroket wel zelf bakken in zonnebloem olie maar ga daarin tegen wel vanmiddag naar mijn ouders lopen uurtje ongeveer we nemen taart mee waar ik dus niks van ga pakken ik lunch van te voren goed gisteren heb ik ondanks drukke dag.me er goed aangehouden

Ik had op mijn werk super goede beoordeling krijg loon verhoging had de neiging dat te vieren met taartje dus niet werd een banaan lol .Wat fijn Elfje van je beoordeling. En wat goed dat je ook een loonsverhoging krijgt. Gefeliciteerd! Zo fijn hè, als je gewaardeerd wordt.
quote:Misfit23 schreef op 09 januari 2016 @ 18:39:

[...]

Oooh heel fijn dat je sportschool dat doet! In vlees en eieren zitten ook veel eiwitten. Verder weet ik 't eigenlijk even niet.. Ik was trouwens degene van de tapas! En het was lekkerrrr! En niet te veel gegeten (kwam ook omdat een aantal van mijn bestellingen mis gingen waardoor ik 't niet meer kreeg haha) en beetje gezonde keuzes gemaakt ook nog.

Ik probeer inderdaad ook niet té snel te willen gaan en rond de 0,5 kg per week gemiddeld af te vallen. De ene keer zal 't meer zijn, de andere keer minder.Fijn dat je tapas lekker was!!
quote:Ttass28 schreef op 11 januari 2016 @ 07:18:

Goedemorgen dames,

Vandaag gewogen 108,3

Best wel blij begin is er in iedergeval.

Vanmorgen vriendlief weg gebracht naar schiphol om 05:30 zaken reis. Het huis voor mezelf kan ik zo van genieten even geen man in huis en voor de rest heb ik vandaag niks eerlijk gezegd keuteldagje houden. Gister gesport morgen weer sporten en voor de rest niet veel te doen.Wat vroeg, ttass! Snap dat je dan een keuteldagje houdt. Ik zou meteen de rest van de dag niks waard zijn...
quote:Misfit23 schreef op 11 januari 2016 @ 07:41:

Pfoehh net gewogen en toch nog 0,5 er af.nu 97. Was er een beetje bang voor aangezien ik een weekend vol verleidingen, uiteten en borrels had. Heb wel erg opgelet dus gelukkig mijn geplande 0,5 er af dus.

Het kost me moeite om rustig aan te doen en geen kg of meer per week af te willen vallen, maar ik weet uit het verleden dat me dat gewoon niet lukt omdat ik het dan niet vol hou. Maarrrrr het blijft wel lastig om dan met 0,5 niet ontevreden te zijn...

En goed bezig dames hierboven! Mooi resultaat!Halve kilo per week is hartstikke goed! Lekker tevreden en trots mee zijn hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven