Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
quote:Lexie85 schreef op 25 januari 2016 @ 08:37:

92,7 In totaal 5,3 kilo eraf. Ik twijfel een beetje aan mijn weegschaal, als je er drie keer achter elkaar op gaat staan zegt hij drie keer iets anders...Misschien moet het batterijtje worden vervangen?
quote:edamame schreef op 25 januari 2016 @ 09:27:

[...]

Misschien moet het batterijtje worden vervangen?

Geen idee, we hebben hem al jaaaren, dus ik denk dat ik vandaag of morgen even een nieuwe haal. Ook weer een excuus om de stad in te wandelen.

Zoveel gewichtsverlies is niet onmogelijk, omdat ik de afgelopen weken veel actiever ben dan dat ik jaren ben geweest, en ik geef de jongste ook nog borstvoeding, dat vreet ook de nodige calorieën. Maar ik ben wel benieuwd wat ik nou echt weeg.
quote:Lexie85 schreef op 25 januari 2016 @ 10:36:

[...]

Geen idee, we hebben hem al jaaaren, dus ik denk dat ik vandaag of morgen even een nieuwe haal. Ook weer een excuus om de stad in te wandelen.

Zoveel gewichtsverlies is niet onmogelijk, omdat ik de afgelopen weken veel actiever ben dan dat ik jaren ben geweest, en ik geef de jongste ook nog borstvoeding, dat vreet ook de nodige calorieën. Maar ik ben wel benieuwd wat ik nou echt weeg.Het is ook zeker niet onmogelijk. Zou alleen maar mooi zijn als het klopt!
Mooi 1 kilo eraf van 73.6 naar 72.6 super tevreden! dus in totaal ben ik 3.4 kilo afgevallen
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
quote:soccergirl24 schreef op 25 januari 2016 @ 10:56:

Mooi 1 kilo eraf van 73.6 naar 72.6 super tevreden! dus in totaal ben ik 3.4 kilo afgevallen
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Goed bezig allemaal!
verdorie ben een kilo aangekomen, iets te goed weekend gehad
Balen nijntje! Hopelijk gaat t volgende week beter
Vandaag gewogen 82,2 dus 0,8 eraf
Goed zo dames! Vandaag een nieuw meubel gekregen. De meubel meneer zou tussen 11:00 en 14:00 komen, staan ze om 10:15 voor de deur Ik was echt net 2 minuten uit bed gekomen toen ze aanbelden want vrij vandaag haha. Voor de mama's met vroeg uit bed kinderen en onderbroken nachten, SORRY! Ik ben echt een super slaapkop vooral 's ochtends haha. Snel aangekleed en manlief is ze beneden gaan halen. Heb dus nog niet kunnen wegen door deze onverwachte tijdnood... Zondag heb ik me stiekem gewogen en toen woog ik 85,4 wat zou betekenen dat er 0,4 vanaf is en daar zou ik super blij mee zijn. Morgenochtend meteen even wegen om te kijken wat de huidige stand van zaken is! Vandaag zijn we wel samen gaan lunchen... eitje met zalm/latte/smoothie. Ga wel vanavond meedoen aan de x-co les. Hopelijk kan ik morgen goede resultaten doorgeven. Ik zie allemaal mooie cijfers dames, wat zijn we goed bezig op blue monday!
@Boertje037 Voor een vak is ook echt bijna niemand geslaagd van het hele propedeuse jaar. Dus daar moet ik eigenlijk niet teveel over inzitten. Bedankt!

@Dana-100 Dat heb ik ook heel vaak hoor. Vaak komen bezorgers veel te laat, maar zul je net zien als je blijft liggen dat ze vroeg zijn. De man heeft me al heel vaak in mijn badjas gezien haha.

Gefeliciteerd voor diegene die zijn afgevallen en voor de anderen; houd de moed erin. Het toont misschien niet op de weegschaal, maar de verandering in levensstijl veranderd de binnenkant van je lichaam inmiddels wel!
I Agree dana! En geen gewichtverlies betekent ook niet altijd dat je niet slanker bent geworden ;)
net weer even spontane workout gedaan

ik doe normaal dinsdag sporten maar had net even een depri buitje heb mijn gymbal gepakt

en work out gedaan daarna nog 10 min cardio dance gedaan heerlijk en voel me gelijk beter

vanavond een lekkere salade
quote:Misfit23 schreef op 25 januari 2016 @ 15:51:

I Agree dana! En geen gewichtverlies betekent ook niet altijd dat je niet slanker bent geworden ;)Bij mij heus wel!!!!
Vandaag 72,3 ! Volgende keer beter. Als het van het voorjaar langer ligt is, dan gaan we weer hardlopen. Ik weet dat het goed gaat komen
Uhmmm ik snap je niet edamame dat je wel of niet slanker wordt als je niet afvalt? Haha misschien dat ik scheef lees hoor maar t kwartje valt niet
Hmmm, net een nieuwe weegschaal gehaald. Gelijk even geprobeerd met kleren aan. Zegt dat ding 92,1 kilo... Het wordt steeds minder

Nou ja, laten we maar even de 92,7 aanhouden van vanochtend, en dan volgende week op de nieuwe weegschaal. In totaal dus 5,3 eraf.
Woehoee lexie lekker toch! Gewoon van genieten.
quote:Lexie85 schreef op 25 januari 2016 @ 17:08:

Hmmm, net een nieuwe weegschaal gehaald. Gelijk even geprobeerd met kleren aan. Zegt dat ding 92,1 kilo... Het wordt steeds minder

Nou ja, laten we maar even de 92,7 aanhouden van vanochtend, en dan volgende week op de nieuwe weegschaal. In totaal dus 5,3 eraf.Kan ook verschillen door de ondergrond? Tapijt/ hout/ badkamertegels verschilt nogal soms. Soms zelfs de locatie in de kamer als de vloer niet 100% gelijk is.
Ow balen, ben weer een paar dagen goed opweg maar toch 400 gram aangekomen aangezien ik ook een tijd flink de mist in ben gegaan. Was te verwachten maar we gaan verder...... Het gaat toch echt lukken.... Ooit

Gewicht nu 89,1
Goed. Ik ben nu zelf de pineut vrees ik. Last van diarree ( sorry voor het vieze woord). Gelukkig had ik vrij genomen om voor jongste te zorgen anders had ik nu dus op mijn werk ermee gezeten.
Een voordeel van het nadeel. Je valt er altijd zo lekker vanaf
Ik heb sinds gisteravond ook al last van m'n maag en beetje misselijk dus hoop niet dat ik t ook krijg
Beterschap helly en misfit! Hoe gaat t met je kleine helly?
Het hangt in de lucht mijn broertje en schoonzusje zijn allebei aan de loop. Ik had het ook een beetje.

Beterschap dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven