Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

vrijdag 22 januari 2016 om 12:10
vrijdag 22 januari 2016 om 13:55
SNACKS MET DE MEESTE CALORIEËN
Patates frites met mayonaise 570 kcal
Cheeseburger 400 kcal
Berenhap 320 kcal
SNACKS MET DE MINSTE CALORIEËN
Vlammetjes 120 kcal
Vietnamese loempia 120 kcal
3 Bitterballen 140 kcal
SNACKS MET HET MEESTE (VERZADIGD) VET
Patates frites met mayonaise 35 gram vet
Berenhap 27 gram vet
Cheeseburger 18 gram vet
SNACKS MET HET MINSTE (VERZADIGD) VET
Vietnamese loempia 6 gram vet
Vlammetjes/bitterballen/hotdog 8 gram vet
Kroket 9 gram vet
WAT KUN JE HET BESTE BESTELLEN BIJ DE SNACKBAR?
Ga je voor het ‘”minst slechte” kies dan een vietnamese loempia, wat bitterballen of een kroket. Deze bevatten relatief weinig calorieën en minder vet dan bijvoorbeeld een frikadel of berenhap. Het ouderwetse patatje mét scoort helaas het minst, op zowel aantal calorieën als vet.
Patates frites met mayonaise 570 kcal
Cheeseburger 400 kcal
Berenhap 320 kcal
SNACKS MET DE MINSTE CALORIEËN
Vlammetjes 120 kcal
Vietnamese loempia 120 kcal
3 Bitterballen 140 kcal
SNACKS MET HET MEESTE (VERZADIGD) VET
Patates frites met mayonaise 35 gram vet
Berenhap 27 gram vet
Cheeseburger 18 gram vet
SNACKS MET HET MINSTE (VERZADIGD) VET
Vietnamese loempia 6 gram vet
Vlammetjes/bitterballen/hotdog 8 gram vet
Kroket 9 gram vet
WAT KUN JE HET BESTE BESTELLEN BIJ DE SNACKBAR?
Ga je voor het ‘”minst slechte” kies dan een vietnamese loempia, wat bitterballen of een kroket. Deze bevatten relatief weinig calorieën en minder vet dan bijvoorbeeld een frikadel of berenhap. Het ouderwetse patatje mét scoort helaas het minst, op zowel aantal calorieën als vet.

vrijdag 22 januari 2016 om 19:32
Net heerlijk half uurtje bewogen/ gesport ! Zit vol energie, om lekker op de bank te ploffen.
Heb mij deze week goed aan mijn eet patroon gehouden !
Dat vind ik wel het voordeel van werken, je krijgt een ritme erin, wat ik dan beter vol ga houden. In het weekend lukt dat ook wel, maar is het toch een zooitje met het ritme.
Heb mij deze week goed aan mijn eet patroon gehouden !
Dat vind ik wel het voordeel van werken, je krijgt een ritme erin, wat ik dan beter vol ga houden. In het weekend lukt dat ook wel, maar is het toch een zooitje met het ritme.

vrijdag 22 januari 2016 om 23:38
quote:Misfit23 schreef op 22 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Neeeee nijntje! Ee halve kilo is super goed! Alles naar beneden is positief. Of waarom ben je er niet blij mee? nah tis meer dat ik een beetje druk voelde, en ik heb me sport schema nog niet helemaal onder controle. sporte eerst bijna 4x per week en de afgelopen weken kwam ik niet verder dan 2x. moet er nog even inkomen
[...]
Neeeee nijntje! Ee halve kilo is super goed! Alles naar beneden is positief. Of waarom ben je er niet blij mee? nah tis meer dat ik een beetje druk voelde, en ik heb me sport schema nog niet helemaal onder controle. sporte eerst bijna 4x per week en de afgelopen weken kwam ik niet verder dan 2x. moet er nog even inkomen
zaterdag 23 januari 2016 om 18:56
^ Dat duurt altijd even. Geef jezelf de tijd.
Fijn dat het bij de meeste van jullie goed gaat. Keep on going! Zelf voel ik me de laatste tijd niet zo lekker. Ik heb het idee dat het met mijn medicatieniveau te maken heeft. Dus binnenkort even naar de dokter daarvoor. Morgen ga ik uit eten, maar het is sushi. Dat betekent dus heel veel probleemloos eten. Ah ik heb daar echt weer zin in. Het sporten gaat in principe ook goed, maar ik moet meer cardio gaan doen. Dat komt er langzamerhand wel in. Ik wil mezelf niet teveel gaan pushen.
Met school gaat het eigenlijk best slecht qua cijfers. Ik doe uitstekend mijn best, maar ik merk dat mijn faalangst van vroeger er opnieuw insluipt. Of dit te maken heeft met mijn lage cijfers kan ik niet zo zeggen, maar ik voel me er zó ontzettend klote door. Zag het gister ook echt even niet meer zitten. Zat gelijk weer te doemdenken dat ik moest gaan werken terwijl ik daar nog helemaal niet klaar voor ben etc.
Fijn dat het bij de meeste van jullie goed gaat. Keep on going! Zelf voel ik me de laatste tijd niet zo lekker. Ik heb het idee dat het met mijn medicatieniveau te maken heeft. Dus binnenkort even naar de dokter daarvoor. Morgen ga ik uit eten, maar het is sushi. Dat betekent dus heel veel probleemloos eten. Ah ik heb daar echt weer zin in. Het sporten gaat in principe ook goed, maar ik moet meer cardio gaan doen. Dat komt er langzamerhand wel in. Ik wil mezelf niet teveel gaan pushen.
Met school gaat het eigenlijk best slecht qua cijfers. Ik doe uitstekend mijn best, maar ik merk dat mijn faalangst van vroeger er opnieuw insluipt. Of dit te maken heeft met mijn lage cijfers kan ik niet zo zeggen, maar ik voel me er zó ontzettend klote door. Zag het gister ook echt even niet meer zitten. Zat gelijk weer te doemdenken dat ik moest gaan werken terwijl ik daar nog helemaal niet klaar voor ben etc.
zaterdag 23 januari 2016 om 20:59
Jadoire wat balen van je cijfers, snap dat je er soms beetje doorheen zit als het tegenzit. Zeker als je faalangst hebt (gehad) Net als met het afvallen: doorzetten! Je kan het echt en als het zelf niet lukt hulp zoeken! Studiemaatje/ bijles weet ik het, er is vast iets of iemand die je kan helpen
Ik heb lekker rustig weekend met m'n lief die is weer terug lekker veel chillen en wandelen met de kleine man. Eten gaat goed, ben er wel veel mee bezig en heb toch wel regelmatig honger maar ik hou vol. Twee keer sporten dit weekend dus hoopvol voor maandag!
Ik heb lekker rustig weekend met m'n lief die is weer terug lekker veel chillen en wandelen met de kleine man. Eten gaat goed, ben er wel veel mee bezig en heb toch wel regelmatig honger maar ik hou vol. Twee keer sporten dit weekend dus hoopvol voor maandag!

zondag 24 januari 2016 om 13:26
Goedbezig lady's.
Ik heb vooral een ene kant rustig maar ook drukke momenten. Ik heb gister de overvolle groente taart gemaakt van ottolenghi een aanrader
was heerlijk. Tante was gister langs gekomen wat neemt ze mee kokos koeken 1 van genomen grr wat zijn die kokos koeken heerlijk. Straks extra lang op de loopband.
Ik heb vooral een ene kant rustig maar ook drukke momenten. Ik heb gister de overvolle groente taart gemaakt van ottolenghi een aanrader
zondag 24 januari 2016 om 21:16
Vanmorgen héérlijk gesport, ging top en ook niet onbelangrijk al de derde keer deze week! En dat ondanks het feit dat ik de avond ervoor 2-3 wijntjes was gaan drinken en pas om 2:30 ging slapen. Voor 11:00 in de sportschool dus applausje voor mij
Vanmiddag een verjaardag. De taart kunnen overslaan, maar bij de sushi kon ik me niet bedwingen... Echt mijn guilty pleasure. Verder 1 wijntje (want bob), theetje en cola light en wat zoutjes. Hopen dat de schade morgenochtend meevalt, want heb me redelijk ingehouden doordeweeks. Hoe is jullie weekend verlopen qua eten en beweging? En hoe was sowieso jullie weekend dames?
Vanmiddag een verjaardag. De taart kunnen overslaan, maar bij de sushi kon ik me niet bedwingen... Echt mijn guilty pleasure. Verder 1 wijntje (want bob), theetje en cola light en wat zoutjes. Hopen dat de schade morgenochtend meevalt, want heb me redelijk ingehouden doordeweeks. Hoe is jullie weekend verlopen qua eten en beweging? En hoe was sowieso jullie weekend dames?
maandag 25 januari 2016 om 07:21
maandag 25 januari 2016 om 07:47
Jeeej 0,7 er af. Nu in totaal 3,2. Deze week ook wel regelmatig wat lekkers gehad maar wie telkens binnen mijn calorieën gebleven dus dat is wel iets wat loont merk ik. En het sporten zal ook wel helpen.
Succes vandaag allemaal!
Oh en zouden jullie ook even het totaal afgevallen kilo's er bij willen zetten? Dat is makkelijker met de tabel aanpassen
Succes vandaag allemaal!
Oh en zouden jullie ook even het totaal afgevallen kilo's er bij willen zetten? Dat is makkelijker met de tabel aanpassen
maandag 25 januari 2016 om 07:59
95.8, 3 eraf totaal. Erg moe nu. Geen nacht normaal geslapen deze week. Zaterdag nacht was oudste aan het overgeven. En afgelopen nacht had de jongste koorts. Inclusief koorts dromen en ze lag naast mij dus ik viel pas tegen vieren in slaap. Verder hier nu dus een rustig rommel dagje met de jongste. Ik kan niet de deur uit voor boodschappen want ze is te ziek om mee te gaan en te jong om een half uurtje thuis te laten. Oudste is wel weer opgeknapt dus die gaat naar school.
maandag 25 januari 2016 om 08:25
Grrr
Volgens mij is mijn weegschaal stuk
Rare is dat mijn broeken wel losser zitten
En ik voel me ook lichter kan uiteraard in mijn hoofd zitten natuurlijk
Maar frusterend is dat de weegschaal niet mee werkt vraag me af wat ik fout doe gisteren ook weer maagzuur fff
Sporten gaat wel goed vandaag ga ik maar eens kijken voor fitnis schoenen
Heb nu een gymbal een ketelbal balance board en gedichtjes genoeg materiaal dus lol
Volgens mij is mijn weegschaal stuk

Rare is dat mijn broeken wel losser zitten
En ik voel me ook lichter kan uiteraard in mijn hoofd zitten natuurlijk
Maar frusterend is dat de weegschaal niet mee werkt vraag me af wat ik fout doe gisteren ook weer maagzuur fff
Sporten gaat wel goed vandaag ga ik maar eens kijken voor fitnis schoenen
Heb nu een gymbal een ketelbal balance board en gedichtjes genoeg materiaal dus lol

maandag 25 januari 2016 om 08:56
maandag 25 januari 2016 om 08:58
quote:Lexie85 schreef op 25 januari 2016 @ 08:37:
92,7 In totaal 5,3 kilo eraf. Ik twijfel een beetje aan mijn weegschaal, als je er drie keer achter elkaar op gaat staan zegt hij drie keer iets anders...Ja dat had ik ook, lastig want dan weet je niet echt waar je aan toe bent. Misschien toch een nieuwe? Of wegen bij de sportschool ofzo? Maar toch goed gedaan!
92,7 In totaal 5,3 kilo eraf. Ik twijfel een beetje aan mijn weegschaal, als je er drie keer achter elkaar op gaat staan zegt hij drie keer iets anders...Ja dat had ik ook, lastig want dan weet je niet echt waar je aan toe bent. Misschien toch een nieuwe? Of wegen bij de sportschool ofzo? Maar toch goed gedaan!
maandag 25 januari 2016 om 09:25