Samen afvallen groepje
zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
maandag 14 maart 2016 om 16:12
Hoi iedereen
Ik had vandaag maag onderzoek
Er is uitgekomen dat mijn maagklep te wijd te groot is.Daardoor stroomt dus maagzuur tereug ik krijg een hogere dosis medicijnen
En moet uit gaan zoeken waar ik wel en niet tegen kan
Vanaf morgen wil ik weer beginnen met afvallen .Hoop dat het nu beter gaat..
Ik had vandaag maag onderzoek
Er is uitgekomen dat mijn maagklep te wijd te groot is.Daardoor stroomt dus maagzuur tereug ik krijg een hogere dosis medicijnen
En moet uit gaan zoeken waar ik wel en niet tegen kan
Vanaf morgen wil ik weer beginnen met afvallen .Hoop dat het nu beter gaat..
maandag 14 maart 2016 om 19:54
Mandarijn, als ik jouw stukjes zo lees. Vraag ik me niet af of jij niet veel te streng bent voor jezelf.
Ik vind 1072 calorieën een weinig op een dag. Mijn advies voor jou is om toch wat meer calorieën naar binnen te krijgen. Aangezien je ook veel sport. Dus je zeker geen zorgen om een stukje taart.
Ik vind 1072 calorieën een weinig op een dag. Mijn advies voor jou is om toch wat meer calorieën naar binnen te krijgen. Aangezien je ook veel sport. Dus je zeker geen zorgen om een stukje taart.
maandag 14 maart 2016 om 20:09
Ik zou ook een beetje opletten mandarijntje. Het moet ook te doen zijn en verantwoord want geloof dat je minimaal 1500 kcal op een dag moet eten om te voorkomen dat je lichaam in spaarstand gaat en dat je dan enorm gaat jojo-en enzo. Niet dat ik de expert ben maar heb wel al heeeel vaak zelf de fout gemaakt. Ieder natuurlijk zijn manier en je gaf het zelf ook al aan, maar misschien dat je nog een handje noten ofzo kunt pakken om toch iets extra's binnen te krijgen.
dinsdag 15 maart 2016 om 05:31
dinsdag 15 maart 2016 om 10:57
Wat vervelend Eflje! En travelgirl beterschap voor je kids!
Duurt lang deze keer de griepepidemie.
Ik zorg niet zo goed voor mezelf nu merk ik. Vind koken zo'n gedoe dus beetje sla elke avond of een snel broodje. Voor 2 personen koken vind ik altijd leuk maar in m'n eentje denk ik al snel van laat maar.. Vanavond komen vrienden eten dus zal ik lekkere gezonde maaltijd maken en extra veel dan kan ik weer een paar dagen vooruit.
Iemand nog suggestie/ leuk recept voor lekkere maaltijd die ik vanavond kan maken?
Duurt lang deze keer de griepepidemie.
Ik zorg niet zo goed voor mezelf nu merk ik. Vind koken zo'n gedoe dus beetje sla elke avond of een snel broodje. Voor 2 personen koken vind ik altijd leuk maar in m'n eentje denk ik al snel van laat maar.. Vanavond komen vrienden eten dus zal ik lekkere gezonde maaltijd maken en extra veel dan kan ik weer een paar dagen vooruit.
Iemand nog suggestie/ leuk recept voor lekkere maaltijd die ik vanavond kan maken?
dinsdag 15 maart 2016 om 11:20
woensdag 16 maart 2016 om 12:01
Ik kom weer boven drijven na mijn nachtdienst. Bah ik was gister vrij en vandaag ook maar ik moet zo wennen aan het ritme weer omdraaien. Voel me net een zombie nu. Speelt ook mee dat ik sinds mijn oorstekingen drie weken geleden steeds last hen van steken bij mijn hart. Ik ben bij de huisarts geweest en heb nu een ecg en een longfoto achter de rug waar niets aan te zien was. Maar elke keer als ik ga slapen krijg ik steken. Doodeng en het slapen lukt dus ook niet goed momenteel.
Weegschaal: 93.5. Totaal 5.3 afgevallen.
Weegschaal: 93.5. Totaal 5.3 afgevallen.
woensdag 16 maart 2016 om 13:13
woensdag 16 maart 2016 om 13:45
woensdag 16 maart 2016 om 17:29
Dag meisjes,
Ik doe heel graag mee! Ik wil heel graag een kilo of 6 afvallen en probeer al een tijd de knop om te zetten maar ik kom alleen maar meer aan. Ik ben 1.72 en weeg nu 68/69 kilo, en mijn streefgewicht is 62/63 kilo. Ik heb de afgelopen jaren enorm geschommeld met mijn gewicht, woog drie jaar geleden 75 kilo, ben toen in 3 maanden tijd 15 kilo afgevallen en sinds ik toen 60 kilo woog is er elk half jaar zo'n beetje weer een kilo aangekomen. Ik hoef niet drastisch af te vallen, maar zou me een stuk beter voelen als ik weer een wat regelmatig eet/sport patroon heb. Ik heb nu steeds dat ik 1x in de paar weken fanatiek begin en drie dagen achter elkaar sport en gezond eet, maar als ik dan weer 1 dag niet gezond eet, haak ik weer af. Ik wil vooral weer een ritme creëren van 4/5 keer in de week sporten. Zo ben ik de vorige keer ook enorm afgevallen en ik voelde me toen echt heerlijk.
Ik doe heel graag mee! Ik wil heel graag een kilo of 6 afvallen en probeer al een tijd de knop om te zetten maar ik kom alleen maar meer aan. Ik ben 1.72 en weeg nu 68/69 kilo, en mijn streefgewicht is 62/63 kilo. Ik heb de afgelopen jaren enorm geschommeld met mijn gewicht, woog drie jaar geleden 75 kilo, ben toen in 3 maanden tijd 15 kilo afgevallen en sinds ik toen 60 kilo woog is er elk half jaar zo'n beetje weer een kilo aangekomen. Ik hoef niet drastisch af te vallen, maar zou me een stuk beter voelen als ik weer een wat regelmatig eet/sport patroon heb. Ik heb nu steeds dat ik 1x in de paar weken fanatiek begin en drie dagen achter elkaar sport en gezond eet, maar als ik dan weer 1 dag niet gezond eet, haak ik weer af. Ik wil vooral weer een ritme creëren van 4/5 keer in de week sporten. Zo ben ik de vorige keer ook enorm afgevallen en ik voelde me toen echt heerlijk.
woensdag 16 maart 2016 om 19:08
woensdag 16 maart 2016 om 20:06
@Elfje33 Ah dat is niet leuk om te horen. Ik hoop dat de medicatie wel deels helpt.
@Mandarijn89 Ah ik had net die nieuwe koekjespudding van mona om te cheaten. Echt delicious. Ik ken het probleem heel goed haha! Je mag en kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je collega's? Het is niets geks om geen stuk te nemen en om eerlijk te zijn vind ik iedere dag ook heel vreemd.
@Elfje33 Beterschap!
@_helly_ Ik heb het ook een tijdje gehad en het ging vanzelf ook weer over. Heel apart. Wel goed dat je probeert gezond te blijven eten!
@LauraA-91 Ik zou me als ik jou was niet focussen op gewicht verlies. Je bent al op een top gewicht en ziet er waarschijnlijk fantastisch uit. Het enige is dat je misschien wat 'vetrolletjes' hebt, wat heel normaal is (!). Ik zou me vooral focussen op krachttrainingen om spieren te kweken en 'platter' te worden.
@Travelgirl33 Goed dat je wel gezond blijft eten, ook 's avonds!
@Mandarijn89 Ah ik had net die nieuwe koekjespudding van mona om te cheaten. Echt delicious. Ik ken het probleem heel goed haha! Je mag en kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je collega's? Het is niets geks om geen stuk te nemen en om eerlijk te zijn vind ik iedere dag ook heel vreemd.
@Elfje33 Beterschap!
@_helly_ Ik heb het ook een tijdje gehad en het ging vanzelf ook weer over. Heel apart. Wel goed dat je probeert gezond te blijven eten!
@LauraA-91 Ik zou me als ik jou was niet focussen op gewicht verlies. Je bent al op een top gewicht en ziet er waarschijnlijk fantastisch uit. Het enige is dat je misschien wat 'vetrolletjes' hebt, wat heel normaal is (!). Ik zou me vooral focussen op krachttrainingen om spieren te kweken en 'platter' te worden.
@Travelgirl33 Goed dat je wel gezond blijft eten, ook 's avonds!
donderdag 17 maart 2016 om 14:19
Ooohw ook ik moet er aan geloven! Keelpijn en buikgriep pfff.. En toch maar gaan werken dus echt no way dat ik kan sporten komende dagen. Nouja misschien word ik slank van de buikgriep.
'Compliment' van collega: goh jij ziet er gaar uit! Je bent wel slank aan t het worden, ik zie het in je gezicht!
Mmmm ok I'll take it en negeer het eerste deel
'Compliment' van collega: goh jij ziet er gaar uit! Je bent wel slank aan t het worden, ik zie het in je gezicht!
Mmmm ok I'll take it en negeer het eerste deel
vrijdag 18 maart 2016 om 17:11