Lijf & Lijn alle pijlers

slappe borsten op mn 19e

29-03-2012 17:45 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen,

ik weet dat dit thema al meerdere malen is gepost, alleen ik moet dit heel nodig kwijt, en heb misschien ook wat advies nodig.

Ik ben nu een paar maanden 19 en heb nu al enorm slappe borsten, over de maat heb ik niets te klagen (een E) maar als ik op mn rug lig zonder bh zijn mn borsten bijna helemaal plat naar de zijkanten, als ik sta zonder bh dan kan ik zo'n 4 a 5 potloden onder laten hangen, bh's kopen is een ramp omdat als ik buk ze er altijd uit floepen omdat ze zo slap zijn. Dit vind ik gewoon heel erg en ik voel me daardoor ook niet bepaald sexy.

Ik weeg nu 66 kilo, dat is ruim 12 kilo minder dan een paar geleden toen ik op mn hoogtepunt zat, omdat ik zo snel was aangekomen heb ik overal litekenwefsel op mn borsten en omdat ik het afgelopen half jaar heel snel zo'n 7 kilo ben afgevallen en sinds dien is het alleen maar erger geworden. Ik schaam me er eigenlijk gewoon heel erg voor omdat ik nog zo jong ben, en word helemaal bang voor het vooruitzicht over meerdere jaren.

Ik weet niet goed wat ik er aan kan doen, iemand tips? (no surgery!) Zijn er meerdere meiden met dit probleem?
Hey,

ik heb hetzelfde, cup E terwijl ik verder een hele normale lichaamsbouw heb. Mijn borsten waren in mijn puberteit heel slap en je zag ook echt blauwe aderen. Later zijn ze wel iets steviger geworden en je ziet nu ook geen aderen meer (ben 25). Dit kwam deels door sport, maar volgens mij duurt het ook gewoon een paar jaar voor zulke grote borsten goed ontwikkeld zijn..... Dus wacht het nog even af voor je over operaties nadenkt en draag in ieder geval tot die tijd goede stevige beha's in je maat en een goede sportbeha, voor mij is de shock absorber heel goed.
quote:martin81 schreef op 29 maart 2012 @ 18:18:

@Lelijk: ik hoop niet dat je nick verwijst naar je zelf-perceptie?

Eens met Martin. Zo nu en dan komt er iets heel redelijks uit Martin.

Verder heb ik bijna hetzelfde als missviss: ik ben net een jaar ouder, ik heb al vanaf mijn puberteit cup E bij een vrij dun postuur.

Ik vind het een probleem dat mijn cup te groot is voor mijn omvang. Het helpt mij om te denken dat een operatie altijd nog een alternatief kan zijn. Maar alleen als ik écht veel geld heb; het moet niet zo zijn dat ik straks heel zuinig moet leven voor een operatie!

Leuk is anders, ik had graag cup B of C gehad, maar het is nu eenmaal zo.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven