Lijf & Lijn alle pijlers

Slappere huid

30-03-2012 14:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen ging ik op inspectie uit. Plooitje hier, rimpeltje daar, vel tussen duim en wijsvinger, beetje porren in putjes, straktrekken en loslaten, je kent het vast wel. Het viel me op dat mijn huid op mijn 32e anders is dan toen ik 18 was. Bovenbenen wat minder strak, bovenarmen idem dito. Geen ramp, helemaal logisch. Toch ben ik wel benieuwd of ik beter voor mijn huid kan zorgen dan ik nu al doe. Wat ik doe? Ik drink ongeveer 1,5 liter per dag, niet teveel alcohol, en smeer met normale bodylotion. Ook blijf ik zoveel mogelijk uit de zon. Zijn er verder nog tips voor een mooie (strakkere) huid?
Sporten!
's Avonds voor het slapengaan een glas lauw water met verse citroensap erdoor!
Sporten: check!

Lauw water.... thanks! ;)
quote:anouk2 schreef op 30 maart 2012 @ 14:33:

's Avonds voor het slapengaan een glas lauw water met verse citroensap erdoor!Wat doet dat dan?
Tja, dat is toch echt een kwestie van genetisch geluk of pech. Ik ben 36 en zie eruit als 28 volgens anderen. Ik heb weinig rimpeltjes en zit nog strak in mijn vel. Ik sport nooit en eet alles waar ik zin heb. Mijn moeder idem dito. Dus ik denk dat het ook erfelijk is.
Oh wat een geluk! Als ik naar mijn moeder kijk, dan word ik helemaal blij! Gelukkig is het ook niet echt erg... maar ik vroeg me wel af of ik het gewoon zo zou kunnen houden als nu, zonder dat het erger wordt.
Ik ben 31, en moet me soms legitimeren voor sigaretten of een fles wijn. Mij hoor je (nog) niet mopperen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Veeel water drinken.. Gezond eten.. En de beste wondermiddel die ik ken is PONDS creme.. Kost maar rond de 5 euro.. Alleen helaas niet meer in NL te verkrijgen.. Via ebay misschien.. Verzendkosten is wel wat,maar je krijgt er zeker wat voor terug...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven