Sport mama's.
woensdag 15 november 2017 om 22:39
Lieve dames,
Ik ben herstellende van zwangerschapscomplicatie ( hellp syndroom) en wil/ moet hierdoor ( aangepast) gaan sporten. Hoe doen andere mama's dit met jonge kinderen tijdens werktijden? Regelen jullie een oppas of nemen jullie de kinderen mee naar de sportschool? Hoe bevalt jullie dit? Hebben jullie misschien aanvullende tips?
Ik ben herstellende van zwangerschapscomplicatie ( hellp syndroom) en wil/ moet hierdoor ( aangepast) gaan sporten. Hoe doen andere mama's dit met jonge kinderen tijdens werktijden? Regelen jullie een oppas of nemen jullie de kinderen mee naar de sportschool? Hoe bevalt jullie dit? Hebben jullie misschien aanvullende tips?
woensdag 15 november 2017 om 23:11
Er zijn fitnesscentra die kinderopvang bieden. Of je sport als je partner thuis is, of als je iemand kan regelen die kan oppassen.
Je zou ook nog thuis kunnen sporten. Op Youtube zijn veel workout video's te vinden waarvoor je alleen een yogamat nodig hebt. Er zijn ook online fitness programma's of apps te vinden, zowel gratis als betalend.
Je zou ook nog thuis kunnen sporten. Op Youtube zijn veel workout video's te vinden waarvoor je alleen een yogamat nodig hebt. Er zijn ook online fitness programma's of apps te vinden, zowel gratis als betalend.
woensdag 15 november 2017 om 23:11
Wat is er mogelijk bij de kinderopvang bij jouw sportschool?
woensdag 15 november 2017 om 23:54
Bij mijn sportschool is ook kinderopvang mogelijk. Daar betaal je geloof ik 3,50 voor. Het is oppas. Ze doen wat leuks. Geen idee of zij echt een opleiding heeft voor kinderopvang. Je moet hier een dag van tevoren aangeven dat je hiervan gebruik wil maken. Ik doe dat zelf niet maar sport als mijn vriend thuis is. 'S avonds of in het weekend dus (nu ze naar de peuterspeelzaal gaat, ga ik ook wel eens in die tijd). Ik heb steeds gezegd dat ik minder ben gaan werken voor mijn kind dus niet op mijn vrije dagen mijn kind wil wegbrengen om zelf te gaan sporten.
Ga je onder begeleiding sporten omdat je aangepast sporten schrijft?
Ga je onder begeleiding sporten omdat je aangepast sporten schrijft?
donderdag 16 november 2017 om 13:34
Ik sport om 6 uur in de ochtend omdat dat kan bij mij op de sportschool. 's Avonds na werk ben ik te moe. (ik heb het geprobeerd) Aangezien ik een ochtendmens ben vind ik dit ideaal. Ben om 7 uur terug en dan 'doe' ik kind en dan ga ik naar mijn werk.
Ik sport gemiddeld 6 keer in de week. (krachttraining) En sinds kort doet een vriendin/buurvrouw die ook een druk gezin heeft met me mee. Het vroege sporten bevalt ons zelfs zó goed dat we ook in het weekend lekker vroeg gaan!
Ik sport gemiddeld 6 keer in de week. (krachttraining) En sinds kort doet een vriendin/buurvrouw die ook een druk gezin heeft met me mee. Het vroege sporten bevalt ons zelfs zó goed dat we ook in het weekend lekker vroeg gaan!
donderdag 16 november 2017 om 18:44
Nee.