Lijf & Lijn alle pijlers

sportbadpak

22-06-2012 14:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Een paar maanden geleden ben ik begonnen met baantjes zwemmen, minstens twee keer per week (min nu met de tentamens dan ).

Badkpakken passen mij totaal niet; er blijft altijd stof over bij mijn onderbuik en kruis. Dat ligt aan mijn figuur, ik heb het nu ik 80 kilo weeg, maar ik had het ook toen ik 55 kilo woog. Daarom dus altijd bikini's, met een cup erin vanwege de versteviging voor mijn cup D.

Het jammere vind ik dat het erg aan mijn mooie bikini te zien is dat die veel gebruikt wordt. Daarom kwam ik op het idee om een keer een sportbadpak te passen. Die hebben toch een net iets andere pasvorm en ik hoopte dat die wel zou passen. Nu heb ik een leuke gevonden die wel paste.

deze

Het enige nadeel ervan is dat er geen cups inzitten. Ik ben dat heel erg gewend en ik had echt het idee dat mijn tieten enorm los zaten (volgens mijn moeder zag je daar trouwens niets van).

Mijn vraag is daarom: zijn hier vrouwen die mij kunnen vertellen of je borsten er inderdaad alle kanten mee opvliegen, of dat het iets is wat alleen ff moet wennen?
Liever elitair dan een pauper!
nee, je borsten vliegen niet alle kanten op

Het is gewoon even wennen. Als je echt baantjes aan het zwemmen bent, zal je ook wel merken dat het veel fijner zwemt dan in een bikini. Ik ben dan altijd bang dat ik mn bikini ergens verlies, maar ik ben wel echt van het duiken en de wedstrijdslagen, keerpunten enzo.
je borsten blijven juist goed in het badpak zitten. mijn ervaring (cup C) is dat met name de sportbadpakken met weinig decollete 'strak' zitten. Heel fijn om gewoon baantjes mee te zwemmen en geen zorgen maken over bikini-bovenstukjes die verschuiven e.d.
Ik heb hele kleine borsten, maar ik heb juist altijd het gevoel dat ze alle kanten op gaan in een bikini

Overigens, er zijn ook sportbikini's volgens mij, is dat anders niks?
quote:Kastanjez schreef op 22 juni 2012 @ 14:48:

Ik heb hele kleine borsten, maar ik heb juist altijd het gevoel dat ze alle kanten op gaan in een bikini

Overigens, er zijn ook sportbikini's volgens mij, is dat anders niks?
Ik heb wel een goede bikini, zo'n bh van zwemstof eigenlijk. Daar blijft alles wel mee zitten

Ik stond in de paskamer te springen met dat badpak - zo pas ik mijn bh's ook altijd - en toen had ik namelijk het gevoel dat alles mee bewoog. Ik mis vooral de cup, en in de sportbikini's die ik heb gezien zie ik die ook niet. Dat zal qua gevoel dus niet uitmaken.

Fijn om te lezen dat het wel went. In het water zal het waarschijnlijk ook wel iets minder uitmaken dan rondspringend in de kleedkamer van een sportwinkel. Ik vond het alleen te duur om de gok te wagen dat het wel zou wennen.
Liever elitair dan een pauper!
Zelf draag ik voor echt zwemmen zoals baantjes trekken altijd een sportbadpak. Ik heb bhmaat 75G of 80F (val een beetje tussen die twee maten in) en heb een vrijwel vergelijkbaar badpak als degene die jij nu hebt gevonden.

En ik vind juist dat het mijn borsten heel goed op zijn plek laat.

Veel beter dan mijn bikini juist.
Ik hab altijd fanatiek gezwommen (4 x in de week synchroonzwemmen) en heb diverse merken gebruikt, nike, speedo, adidas, arena en inq (eigen merk perry.

De inq badpakken bleven bij mij altijd het langste goed en ze kosten nog geen 20 euro
Hier een adidas badpak en trotse eigenaresse van een aanwezig stel :-) blijft prima zitten. Natuurlijk wel een beetje afhankelijk hoe je er naakt uitziet, het heeft geen pushup namelijk. Maar wiebelen?? Nee hoor.
Dat badpak wat in de op staat heb ik ook gehad. Ik vond het verschrikkelijk omdat ik elke keer ieman moest vragen om hem open en dicht te doen. Ik kreeg dat niet voor elkaar zonder dat badpak uit z'n fatsoen te trekken
Ik heb een sportbadpak van Adidas, en die sluit mooi en stevig aan op de borsten. Geen cups of versteviging, maar toch zitten en blijven ze goed op hun plek, om het maar even zo te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven