Lijf & Lijn alle pijlers

String is uit?

14-06-2007 19:00 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het onderwerp stringbikini. Daar werd namelijk de opmerking gemaakt dat strings helemaal uit zijn. Nu draag ikzelf, ja hoe erg kan je achter lopen, bijna uitsluitend strings. Hoewel ik toe moet geven dat ik de laatste maanden ook een aantal hotpants gekocht heb. Als ik in de kleedkamer van mijn sportschool rondkijk moet ik constateren dat strings nog niet helemaal uit zijn hoor. Hoever zijn jullie met het afscheid nemen van je strings?
Oh, een bh draag ik wel altijd... En onder een kort rokje ook wel een onderbroek/slip/string/hipster...:D
zou je trouwens aambeien van strings kunnen krijgen?
quote:

Misschien als ie heeel strak zit??
quote:zou je trouwens aambeien van strings kunnen krijgen?

Echt wel, vooral als ie lekker strak zit. Als je gevoelig bent voor aambeien, kun je ze ook krijgen met minder strakke strings.

AUW.
quote:

quote: sto reageerde

Echt wel, vooral als ie lekker strak zit. Als je gevoelig bent voor aambeien, kun je ze ook krijgen met minder strakke strings.

AUW. Dacht dat je aambeien alleen kon creëren als je te hard perst met poepen..
nou dan ga ik even met de mode mee en een tijdje zonder string, want ik word mesjogge van die aambei, ik kan me niks anders bedenken waar het door komt, om te voorkomen dat ik mijn spijsvertering hier moet bespreken, shit.

het is een bloedende en mag er dus niks opsmeren, loop ik dus met gezelschap tussen mijn bilspleet, vervelend joh!!!!!!

inees kwam de vraag in me op , toen ik de topic titel zag, maar het was dus niet zo gek gedacht.
Ik draag ook altijd gewoon een string hoor! Van die fijne microfiber gevalletjes:D.

heel soms een microfiberslipje maar das dan ook heel zelden;)
[url=javascript:void window.open('http://www.digitaalbladeren.com/sanoma/viva-0622/')]

[/url]

of

Doe mij die maar!!!
ik draag strings omdat het gewoon mooier staat in een strakke broek

en ook op me werk doe ik dit ik werk in de zorg en onderbroeken zie je keigoed in een witte pak(geen gezicht)

je kont lijkt er ook kleiner door....

en aambeien door strings????mmmmm ik draag die dingen al 10 jaar ik heb ze nog nooit gehad.:)

xxxx
quote:

, loop ik dus met gezelschap tussen mijn bilspleet, vervelend joh!!!!!!

Woehahahahahaahahahaa.

Maarre, als je een aambei hebt, dan trek je toch automatisch geen string aan? Van het idee alleen al krimp ik ineen van de pijn....

Lieke, het kan door persen komen, maar ook door zwangerschap, of gewoon, omdat die aambeien zin hebben om bij jou te zitten.
quote:

en aambeien door strings????mmmmm ik draag die dingen al 10 jaar ik heb ze nog nooit gehad.:)

Je moet er ook wel gevoelig voor zijn. En ja, als je dan te kleine of te strakke draagt.....

Sto, heb je je in een maat 34 proberen te wringen, hahahahahaha
Ik maak me toch een beetje zorgen. Ben 3 steden afgeweest om een nieuwe verzameling strings te zoeken, niks leuks gevonden.

Ben ik nu in de verkeerde winkels geweest of zijn ze echt op hun retour? Genoeg keuze in "grote" onderbroeken, pijpjesbroekjes etc., maar die draag ik alleen tijdens mijn menstruatie.

Zelfs bij Pabo.nl is het schaars op dit moment. En of ze nu in of uit zijn, ik kan niet zonder.:( Ben een echte string-junk!

Iemand nog tips waar ze wel verkrijgbaar zijn? En dan echt sexy exemplaartjes he. Alvast bedankt!
Whahahaha, die Sto :D

Nu weten we echt alles van je.

Wat je doet en gedaan hebt, je gezinssamenstelling èn dat je een aambei hebt.

Je hebt echt geen geheimen meer voor ons :P

Het is niet te hopen dat hij hier op lijkt. Auw!!!

Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik draag al jaren geen strings meer. Behalve het feit dat ik ze vies vind zitten, vind ik van shortjes mooier bij mij staan, omdat ik een beetje hangbillen heb. Met een string krijgen ze geen steun, ze hangen maar wat! Dus voor mij stevigere, mooie shortjes. Als je goed zoekt, vind je echt wel mooie.
hoi tijgerin,

Bij de H en M kun je stings halen(wel een bietje kinderlijke met snoopy en zo)

Op de markt die zijn heel goedkoop en het kwaliteit is er ook na

Livera en Hunkermoller hebben ze ook(hier haal ik mijn strings)

maar ook de V en D heeft voortaan een hunkermoller in huis.

ze hebben daar eigen lingerie afdeling die strings verkoopt en niet duur

ik hoop dat je hier iets mee kan:)

xxxxxx
quote:

Ik maak me toch een beetje zorgen. Ben 3 steden afgeweest om een nieuwe verzameling strings te zoeken, niks leuks gevonden.

Ben ik nu in de verkeerde winkels geweest of zijn ze echt op hun retour? Genoeg keuze in "grote" onderbroeken, pijpjesbroekjes etc., maar die draag ik alleen tijdens mijn menstruatie.

Zelfs bij Pabo.nl is het schaars op dit moment. En of ze nu in of uit zijn, ik kan niet zonder.:( Ben een echte string-junk!

Iemand nog tips waar ze wel verkrijgbaar zijn? En dan echt sexy exemplaartjes he. Alvast bedankt! tot mijn eigen verbazing heb ik vorige week nog hele leuke gevonden bij de C&A :o en nog helemaal niet duur ook!
Draag gewoon wat je lekker vindt ook al is het uit de mode, dit geldt ook voor een string op het strand. De anderen zijn er misschien wel jaloers op.
Ik draag die dingen al jaren niet meer :p

Heb ik een te dikke reet voor gekregen
Internagelaktisch
Ik draag al jaren strings maar tegenwoordig vaker van die lelijke zwarte oma onderbroeken van de zeeman,gewoon omdat het heeeerlijk zit.... *schaam*
Gaan we nu reageren op een topic van 5 jaar oud?
Op het strand in het buitenland een string.

Ik draag onder mijn kleren steeds vaker shortjes
Maaique schreef:
18-01-2012 20:16
Ik draag die dingen al jaren niet meer :p

Heb ik een te dikke reet voor gekregen
Hahahah, dan staat die toch nog mooier! ;)
Ik vind strings ideaal omdat ze niet zo zichtbaar zijn wanneer ik een strakkere broek of een jurkje/rokje aanheb. Ben wel gestopt van het dragen van grof kant, er kwam een keer een stukje schaamlip klem tussen toen ik aan het fietsen was. Daarna erg gevoelige lipjes gehad :blauwoog:
Ik heb altijd strings gedragen, tot mijn zwangerschappen. Ik heb er nu geen een meer. Ben er helemaal vanaf!
Yentlexx schreef:
13-03-2018 01:21
Hahahah, dan staat die toch nog mooier! ;)
Ik weet niet of Maaique je reactie zes jaar later nog leest. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven