Lijf & Lijn alle pijlers

String is uit?

14-06-2007 19:00 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het onderwerp stringbikini. Daar werd namelijk de opmerking gemaakt dat strings helemaal uit zijn. Nu draag ikzelf, ja hoe erg kan je achter lopen, bijna uitsluitend strings. Hoewel ik toe moet geven dat ik de laatste maanden ook een aantal hotpants gekocht heb. Als ik in de kleedkamer van mijn sportschool rondkijk moet ik constateren dat strings nog niet helemaal uit zijn hoor. Hoever zijn jullie met het afscheid nemen van je strings?
Yentlexx schreef:
13-03-2018 01:21
Hahahah, dan staat die toch nog mooier! ;)
Ik weet niet of Maaique je reactie zes jaar later nog leest. ;)
Mijn vriendin draagt ook al jaren geen strings meer, altijd gewone slips
Hier is de string nog gewoon aan.
Dan worden mijn billen niet zo plat gedrukt. :biggrin:

Nee, aambeien krijg je van te hard persen en te compacte en harde dingen die moeilijk doorgang krijgen.
String draag ik i.p.v. die vieze plakkerige weg werp inlegkruisjes.

Is beter voor het milieu, voor het drinkwater en het riool.
Ik heb er van 100% katoen. Dat is wasbaar.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 13-03-2018 12:57
0.94% gewijzigd
Voor mij is een string uberhaupt nooit in geweest, ik vind ze spuuglelijk (ook om perfect strakke vrouwelijke billen) en ik vind zo'n reetveter niet comfortabel dragen.
Topic is 11 jaar oud, misschien zijn strings al 4x in en uit geweest. Bij Temptation Island is het nu in, alle verleidsters hebben hun billen uit de bikini bungelen, dus zal het in het echte leven wel uit zijn.
Anoniem264834332 schreef:
19-01-2012 09:29
Gaan we nu reageren op een topic van 5 jaar oud?
En inmiddels 11 jaar oud. Uit zullen ze dus niet zijn :rofl:
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven