Lijf & Lijn alle pijlers

Te dik zijn etc deel 2

19-07-2018 19:00 2215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, heerlijk gegeten. Lamsgehakt rul gebakken met oa sumak en djinten. Tomaat en mais erdoor. Op een bietentortilla met ijsbergsla en raita van Griekse yoghurt met bietensap, knof en munt.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Vriendelijk.
Sunflora schreef:
23-07-2018 15:29
Oke:
voor één dag worden de calorieeen niet meegerekend. Wat zou je eten? Ik begin!
Ontbijt: tosti met ben en jerry
Tussendoor: Kwark taart
Lunch: Sushi met patat
Tussendoor: Bitterballen op broodje(s)
Avondeten: Buffet stijl bij een willekeurige AYCE
Midnight snack: Chips
Ontbijt: enorm hotel buffet met hummus, olijven en andere buitenlandse dingen. Volle kwark met erbij heel veel exotisch fruit. Scrambled egg.

Lunch: zie bovenstaande buffet, maar meer in de vorm van warm eten. Curry ofzo. IJs toe met bergen slagroom.

Tussendoor: cocktails in alle kleuren en smaken.

Avondeten: weer een buffet, maar dan denk ik aan vis met gegratineerde aardappeltjes. Ovenkroketjes mag ook. Veel mayo erbij. En met rosé als drankje.

Ik hoop zoiets volgende week te eten :yum:
Sunflora schreef:
23-07-2018 15:09
kom van die computer vandaag en ga bewegen
Ik stond vanochtend om 7 uur alweer buiten met mijn hardloopschoenen aan. Heerlijk 45 min rondje gedaan.

Vanmiddag gewandeld naar de supermarkt. 15 min heen, 15 min terug + 10 min in de supermarkt. Gezonde spullen gekocht. Ijs en mijn lievelingskoekjes vakkundig genegeerd (met moeite!!)

En ja, dan schoot dit topic door mijn hoofd. Je mag het allemaal niet je eigen verdienste noemen, puur mazzel :worship:
Sunflora schreef:
Oke:
voor één dag worden de calorieeen niet meegerekend. Wat zou je eten? Ik begin!
Ontbijt: tosti met ben en jerry
Tussendoor: Kwark taart
Lunch: Sushi met patat
Tussendoor: Bitterballen op broodje(s)
Avondeten: Buffet stijl bij een willekeurige AYCE
Midnight snack: Chips
Ontbijt: kwark met fruit
Lunch: maaltijdsalade met tonijn
Tussendoor: ijsjes en watermeloen
Diner: maaltijdsalade en biefstuk
Avond: witte wijn
Ikigai schreef:
23-07-2018 15:41
Ik stond vanochtend om 7 uur alweer buiten met mijn hardloopschoenen aan. Heerlijk 45 min rondje gedaan.

Vanmiddag gewandeld naar de supermarkt. 15 min heen, 15 min terug + 10 min in de supermarkt. Gezonde spullen gekocht. Ijs en mijn lievelingskoekjes vakkundig genegeerd (met moeite!!)

En ja, dan schoot dit topic door mijn hoofd. Je mag het allemaal niet je eigen verdienste noemen, puur mazzel :worship:
heb je het echt nodig?? om je op zo'n manier verheven te voelen boven anderen?
echt?
wat zegt dat over jou??
De reacties op t advies mbt alcohol van het Voedingscentrum waren ook hilarisch trouwens. No way dat Henk en Ingrid zich hun biertje of proseccootje laten af nemen. Maar we zijn niet verslaafd hoor, welnee. :rofl:
Vriendelijk.
Ikigai schreef:

Slapen tot 11 uur is ook leuk, wakker worden met chips kruimels aan je mond
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
lilalinda schreef:
23-07-2018 15:43
echt?
wat zegt dat over jou??
Lekkerlatenlullen
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
23-07-2018 15:44
Lekkerlatenlullen
nee hoor, ben heel benieuwd naar haar antwoord
Ikigai schreef:

Je hebt n rondje gelopen en een stukkie gewandeld? Is dat alles?
Vriendelijk.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
23-07-2018 15:37
Wat minder van alles eten toch juist minder extreem. Gewoon van alles 2/3 of 3/4.
Nee helemaal niet extreem en werkt waarschijnlijk prima.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 15:49
5.36% gewijzigd
lilalinda schreef:
23-07-2018 15:46
nee hoor, ben heel benieuwd naar haar antwoord
:-D
Vriendelijk.
lilalinda schreef:
echt?
wat zegt dat over jou??
Ik denk dat zij bedoelt dat slanke mensen er van alles voor laten, Dat jij denkt dat ze zich verheven voelt zegt iets over JOU.

Dat is wat mij ook stoort: dikke mensen denken vaak dat slanke mensen alles kunnen eten, niets is minder waar. Als ik zou doorslaan word ik ook dikker.
zoutopmijnhuid schreef:
Ik denk dat zij bedoelt dat slanke mensen er van alles voor laten, Dat jij denkt dat ze zich verheven voelt zegt iets over JOU.

Dat is wat mij ook stoort: dikke mensen denken vaak dat slanke mensen alles kunnen eten, niets is minder waar. Als ik zou doorslaan word ik ook dikker.
eeeuh, ik ben slank hoor
iris1969 schreef:
:yum:

Volgende forum meet is bij jou :idee:

(heb je mijn 2e PB gelezen?)
En mijn hele vriezer leeg laten eten zeker! ;)
lilalinda schreef:
echt?
wat zegt dat over jou??
Ik vind dit normaal. Ik voel me dan ook niet verheven.
Ikigai schreef:
23-07-2018 15:48
Ik voel me dan ook niet verheven.
hmmm, en je gebruikt het :worship: -icoon
sure....
Ik ga eten maken, want vanavond Pilates en dan moet ik vroeg eten anders krijg ik er last van. Wilde gyros van kip maken, maar de kip is nog niet ontdooid. Dus ik ga over op plan B: Een courgette grillen met verse tijm, daar de tzaziki bij en ik heb ook nog een stuk camembert.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2018 15:51
0.54% gewijzigd
.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
23-07-2018 15:48
En mijn hele vriezer leeg laten eten zeker! ;)
Begin maar vast met volproppen !
.
Je hebt n rondje gelopen en een stukkie gewandeld? Is dat alles?
Ik heb een baby van drie maanden en ik geef ook nog borstvoeding, daarmee schijn je nog eens 500-1000 te verbranden per dag. Plus alle keren dat ik met hem rondwandel in huis en tuin...

Nee hoor, ik ben genoeg in de weer. Het verbaast me niks dat de kilo's eraf vliegen.
impala schreef:
23-07-2018 15:50
Ik ga eten maken, want vanavond Pilates en dan moet ik vroeg eten anders krijg ik er last van. Wilde gyros van kip maken, maar de kip is nog niet ontdooid. Dus ik ga over op plan B: Een courgette grillen met verse tijm, daar de tzaziki bij en ik heb ook nog een stuk camembert.
verbrand seks ook veel khal?
23-07-2018 15:44
De reacties op t advies mbt alcohol van het Voedingscentrum waren ook hilarisch trouwens. No way dat Henk en Ingrid zich hun biertje of proseccootje laten af nemen. Maar we zijn niet verslaafd hoor, welnee. :rofl:
Ik gaf meteen toe dat wijn mijn zwakte is. De "vollere types"daarentegen...
Sunflora schreef:
23-07-2018 15:52
verbrand seks ook veel khal?
niet veel hoor. Halfuurtje is 50 calorien
maar je verliest wel veel vocht, vooral bij seks met dit weer
lilalinda schreef:
23-07-2018 15:55
niet veel hoor. Halfuurtje is 50 calorien
maar je verliest wel veel vocht, vooral bij seks met dit weer
aanlokkelijk klinkt het wel
impala schreef:
23-07-2018 15:51
Begin maar vast met volproppen !
Doe ik er ook paar ongezonde dingen in hoor! Tiramisu is heel goed in te vriezen ;)
Ikigai schreef:
23-07-2018 15:51
Ik heb een baby van drie maanden en ik geef ook nog borstvoeding, daarmee schijn je nog eens 500-1000 te verbranden per dag. Plus alle keren dat ik met hem rondwandel in huis en tuin...

Nee hoor, ik ben genoeg in de weer. Het verbaast me niks dat de kilo's eraf vliegen.
Oooo je bent net bevallen en geeft borstvoeding. Ja dan val je af. Moet je het wel heel bont maken wil je in die periode aankomen.
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven