Te dik zijn etc deel 2
donderdag 19 juli 2018 om 19:00
Zo, heerlijk gegeten. Lamsgehakt rul gebakken met oa sumak en djinten. Tomaat en mais erdoor. Op een bietentortilla met ijsbergsla en raita van Griekse yoghurt met bietensap, knof en munt.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Vriendelijk.
dinsdag 24 juli 2018 om 12:49
Ja hè
Het is heerlijk passief agressief, maar daar heb ik echt zin in
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 12:49
2.74% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 12:49
superlekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 24 juli 2018 om 12:50
Ik bak een tartaartje en grill een aubergine. Met dragonmayo (mayo, dragon, azijn) . Afgekeken van een hamburger van De Burgermeester. Supercombi.
impala wijzigde dit bericht op 24-07-2018 12:52
11.79% gewijzigd
.
dinsdag 24 juli 2018 om 12:54
Ik zuur wel een beetje, maar ben ook nieuwsgierig en ga het wel een keer maken. Vorig jaar voor het eerst over gehoord maar nog nooit gegeten.
Gewoon van die rooie watermeloen volgens mij. Bestaan er andere dan?
.
dinsdag 24 juli 2018 om 12:57
ik heb geen enkele behoefte aan afvallen, ben 175 en weeg 60 kiloBlondie456 schreef: ↑24-07-2018 12:54Verdiep je eens in een KHA dieet. Jij weet er zo te lezen niks vanaf. Je valt er mee af en je voelt je fit en geen honger.
denk dat ik vrij aardig weet hoe een mens slank blijft. Namelijk vooral door minder vet (bacon...) te eten, niet zo zeer door minder koolhydraten
dinsdag 24 juli 2018 om 12:59
Mwah ik eet weinig koolhydraten en veel vet en dat werkt wel. Ik haal mijn vetten alleen niet uit bacon
dinsdag 24 juli 2018 om 13:00
Voor veel mensen werkt een KHA arm of beperkt dieet heel goed om af te vallen. Zo bij mij ook en ik eet toch lekker. Kan lekker mee BBQen en toch afvallen.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:03
Als je echt erg koolhydraatarm eet, kan dat makkelijk. Ik ben er ook gek op. Gebakken ei met biefstuk is ook heerlijk, Amerikaans ontbijt.
Bacon is verder natuurlijk niet erg gezond, dus ik eet er ook geen bakken van weg. Maar met bv kip en sla en tomaat en beetje mayo(clubsandwich zonder brood) geeft het net dat extra's.
impala wijzigde dit bericht op 24-07-2018 13:05
24.57% gewijzigd
.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:04
Salade caprese met parmaham.
Buffelmozzarella, beste kwaliteit tomaatjes, verse basilicum en parmaham. Eetlepel goede olijfolie, balsamico, beetje zout en peper. Zo goddelijk! Zeker met dit weer, lekker fris.
Verder eet ik niet zoveel vandaag vanwege de warmte. Vanochtend haringkje op de markt, vanavond gegrilde kip met wat peultjes.
Buffelmozzarella, beste kwaliteit tomaatjes, verse basilicum en parmaham. Eetlepel goede olijfolie, balsamico, beetje zout en peper. Zo goddelijk! Zeker met dit weer, lekker fris.
Verder eet ik niet zoveel vandaag vanwege de warmte. Vanochtend haringkje op de markt, vanavond gegrilde kip met wat peultjes.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:06
Ik haat sporten. Ben 60 en zo fit als een hoentje. Ik begin er nu echt niet meer aan.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑24-07-2018 12:28Wandelen op werk alleen is toch niet zo heel veel aan sporten. Ik beweeg en wandel ook veel, maar wat cardio en wat andere spiergroepen aanspreken met tenissen en zwemmen vind ik wel nodig.
Lopen en fietsen (heb geen rijbewijs) vind ik voldoende.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:10
Laat je de alcohol ook staan Blondie? Anders gaat al dat vet wel averechts werken.Blondie456 schreef: ↑24-07-2018 13:00Voor veel mensen werkt een KHA arm of beperkt dieet heel goed om af te vallen. Zo bij mij ook en ik eet toch lekker. Kan lekker mee BBQen en toch afvallen.
.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:11
Even serieus: die bacon hoort er dus ook echt bij?Blondie456 schreef: ↑24-07-2018 12:54Verdiep je eens in een KHA dieet. Jij weet er zo te lezen niks vanaf. Je valt er mee af en je voelt je fit en geen honger.
Hoe werkt dat?
dinsdag 24 juli 2018 om 13:11
dinsdag 24 juli 2018 om 13:14
Nee, in het weekend drink ik droge witte wijn. Het weekend begint bij mij al wel op vrijdag hoor. Morgen gaan we uit eten en dan drink ik ook wel een wijntje. Ik weet al dat ik carpaccio vooraf neem. Dan een grote t bonesteak of zo met wat salade. Stokbrood en friet laat ik staan. Als ik geen alcohol zou drinken dan zou het sneller gaan maar ik vind het prima zo. Er hoeft ook geen 10 kilo af dus ga nooit zo lang op dieet.
dinsdag 24 juli 2018 om 13:16
Of een suikermeloen.
Jij (iris) hebt wel een voorkeur voor het fruit dat je om af te vallen of je suikerspiegel onder controle te houden beter niet teveel kan eten: zoete meloen en kersen. Aardbeien en ander rood fruit bevat minder suiker. Van ananas heb ik wel eens gehoord dat er een stof in zit die vet afbreekt.
Ananas is lekker met stukjes bleekselderij en nootjes en evt blokjes kaas.
.