Lijf & Lijn alle pijlers

Vakantiekilo's; wie wil ze ook kwijt en erover meeschrijven?

22-08-2021 22:05 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Terug van vakantie kan ik weer de helft van mijn garderobe niet aan/dicht krijgen en ik ben er nu echt klaar mee en wil het rigoureus anders. Mijn doel is om binnen 6 maanden zo'n 13 kg af te vallen. Wie zit in hetzelfde schuitje en heeft zin om mee te doen met delen van voor- en tegenspoed en natuurlijk het oude vertrouwde tabelletje voor de motivatie. :cheer2:

NaamStartgewichtStreefgewichtHuidig GewichtTotaal afgevallen
Banba786574,6-3,4
Plukkie78746571,2-2,8
Zenga958090,5-4,5
MoaningMyrtle807075,7-4,3
X-Barbabella635658,1-4,9
Phloxx76,56573,5-3
Inktlijn706467,4-2,6
Plekk625559,2-2,8
Klonkje786474,4-3,6
Miepje7780,97076,6-4,3
Oh-happy-day706067-3
lllybilly66,26265-1,2
VirginRiver796478,3-0,7
Minameut68,56268-0,5
Boogschutter70,663
Totaal samen afgevallen:-41,1
Om het overzichtelijk te houden verwijder ik de niet meer actieve schrijfster uit de tabel. Na 3 weken geen reactie maak ik de naam cursief, na 4 weken verwijder ik ze. Mocht je toch willen blijven (of terug in de tabel willen), geef dan even een gil. Je bent natuurlijk altijd welkom om later weer aan te sluiten!
banba wijzigde dit bericht op 31-10-2021 07:56
70.10% gewijzigd
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee! Ik pas nog maar zo'n 20% van mijn garderobe. Is niet alleen van de vakantie natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Starkid schreef:
22-08-2021 22:10
Ik doe mee! Ik pas nog maar zo'n 20% van mijn garderobe. Is niet alleen van de vakantie natuurlijk...
Haha, ik had het ook over de helft van wat er nog in mijn kast hangt. Er staan ook nog een aantal dozen op zolder te wachten op betere tijden. Ik vermoed dat die 20% voor mij ook wel eens zouden kunnen opgaan.
Hartstikke leuk dat je meedoet! Ik ga even uitzoeken hoe het ook alweer zat met zo'n tabelletje maken, want dat ik alweer even geleden.
Edit: nou dat valt tegenwoordig reuze mee zie ik :-D
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee, al zijn het bij mij coronakilo's.
Ik was zo goed bezig, had mijn doel bereikt en toen kwam de eerste lockdown. En ben ik het helemaal kwijt geraakt en heb ik alles er weer aan gegeten en in de tweede lockdown nog wat.
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer heeft meeschrijven met een groepje heel goed geholpen. Goede motivatie.
Startgewicht: 82 kilo
Streefgewicht: 75 kilo
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik doe graag mee.
Herken helemaal wat Gat in mijn sok schrift.
Zijn met name coronakilo’s die er nu af moeten.
Alle reacties Link kopieren
En voor de tabel:
Startgewicht 74 kilo
Streefgewicht 65 kilo

Dan ben ik al helemaal
Blij denk ik😁
Alle reacties Link kopieren
Leuk, leuk, leuk, ik ga jullie toevoegen!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Precies wat ik nodig heb, ik doe mee!
Start: 72 kg
Streef: 67 kg
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
.
banba wijzigde dit bericht op 22-08-2021 22:44
99.78% gewijzigd
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mezelf morgenochtend direct wegen! Ik durf het nu niet met zekerheid te zeggen, is alweer een paar weken geleden dat ik me voor het laatst gewogen heb.
Alle reacties Link kopieren
Lekker snel.
Dank je👍
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Goed plan dit! :)
Ik schrijf ook graag mee. Bij mij is het een combi van Corona-kilo’s en de vakantie.
Ik weet nu 76 en zou graag 69 willen wegen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meedoen? Huidig gewicht: 95 kg. Streefgewicht: 80 kg (voor een gezond bmi moet ik nog minder wegen maar naar 80 kg is al lastig genoeg...).
Alle reacties Link kopieren
Starkid schreef:
22-08-2021 22:37
Ik ga mezelf morgenochtend direct wegen! Ik durf het nu niet met zekerheid te zeggen, is alweer een paar weken geleden dat ik me voor het laatst gewogen heb.
Top, ik ben de weegschaal ook een tijd uit de weg gegaan. We zijn vorige week zondag terug gekomen van vakantie, maandag voor het eerst weer gewogen en toen dus 78. Morgen de resultaten van de eerste week.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
22-08-2021 22:40
Top, ik ben de weegschaal ook een tijd uit de weg gegaan. We zijn vorige week zondag terug gekomen van vakantie, maandag voor het eerst weer gewogen en toen dus 78. Morgen de resultaten van de eerste week.
Spannend! Wegen na vakantie is toch altijd het allerergst, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik maar ga eerst morgen nog op vakantie.
Ik schrijf graag mee als ik terug ben.
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
22-08-2021 22:42
Ik maar ga eerst morgen nog op vakantie.
Ik schrijf graag mee als ik terug ben.
Veel plezier, en tot dan!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Wat ik weer opgepakt heb: water drinken of thee. Al drink ik nog wel af en toe ice tea green of bosvruchten limo van carvan cevitam.
Meer fruit i.p.v. een koekje of iets dergelijks. En geen chips meer na het avondeten, dat is namelijk mijn grootste zonde en valkuil. Ik ben dol op chips en na een dag werken op de bank ploffen met chips, nooit een beetje, dat lukt niet.
Ook wil ik het wandelen weer oppakken, het is zo slecht weer geweest dat dit er helemaal bij ingeschoten is. Vorig jaar liepen we elk weekend een wandeling van 10 tot 12 km en door de week vaak 5 tot 6 km.
Ik heb met Pinksteren mijn duim gebroken, een week later geopereerd en in totaal 4 weken gips gehad, daarna nog 4 weken eigenlijk niets mogen doen, alleen wandelen. Met gips wandelen is vervelend, de mitella en het gewicht van het gips zorgde voor pijn in mijn schouder, ik moest het ook steeds omhoog houden.
Ik heb gisteren voor het eerst weer gefietst, dat mag, vallen niet. Mijn duim is met een plaatje en 4 schroeven aan elkaar gezet, als het weer mis gaat kunnen ze niets meer doen.
Dit hielp ook niet.
Daarnaast heb ik coeliakie en moet ik dus glutenvrij eten. Alles is glutenvrij verkrijgbaar, maar het bevat eigenlijk altijd meer vet en suiker. Lastig dus.
Maar afvallen kan, dat heb ik twee geleden ook gedaan. Nu ga ik er weer voor!
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 22-08-2021 23:06
39.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Gatinmijnsok: hier een beetje hetzelfde. Plus nog gestopt met alcohol drinken en niet meer snaaien. Voor mij ook vooral in de avond lastig.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
22-08-2021 23:01
@Gatinmijnsok: hier een beetje hetzelfde. Plus nog gestopt met alcohol drinken en niet meer snaaien. Voor mij ook vooral in de avond lastig.
Ja, de wijn laat ik ook staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet na vakantie altijd weer gaan eten omdat mijn kleren te groot zijn geworden (op vakantie beweeg ik veel meer dan normaal omdat ik er dan meer tijd voor heb).
Alle reacties Link kopieren
Voor mij maakt het wel iets, maar niet veel uit hoeveel ik wandel. Laten we zeggen: ik gebruik 100 kcal meer als ik urenlang heb gelopen. Van 1750 naar 1850 kcal per dag, denk ik. Het is wel zo dat je minder tijd hebt om te eten als je onderweg bent. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik doe graag mee, goede stok achter de deur! Hier vooral Corona kilo’s en nog wat vakantiekilos, ben er echt klaar mee. Hard gegaan afgelopen jaar. Weet nu 76 en wil terug naar 65, maar 70 zou al een mooi begin zijn. Succes allen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven