Lijf & Lijn alle pijlers

Vraag over tattoo

14-11-2013 07:46 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
limburg..herkenbaarheid
Ieuw2

Ieuw tot de derde macht verheven.

quote:2Italy2 schreef op 14 november 2013 @ 10:14:

Ieuw tot de derde macht verheven.

[afbeelding]Holy shit...wat is dat! je zou ernaast wakker worden zeg...
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 november 2013 @ 10:11:

Ik zou hem toch dwars doen, ben je zo te zien ook veel origineler Psies...so etwas?

quote:Desperate_Housewive schreef op 14 november 2013 @ 10:15:

[...]

Holy shit...wat is dat! je zou ernaast wakker worden zeg...

4 clitoris implantaten in d'r kop laten zetten....

Offff, extra hersenen om haar miserabel aantal hersencelletjes enigszins te vergroten.
ff lachen

Leuk wah?

Of je was enorm bezopen of heul dom.

Wat een ellende.

Haha, grappig al die tattoo's, Italy! :-D Vooral die dikke man met restaurantlogo's! :-)

To, ik zou luisteren naar je tattoozetter. Hij heeft er het meeste verstand van. In alle tattooprogramma's ala LA INK enzo, zeggen ze ook dat je de tattoo zo moet zetten voor de kijker en niet voor jezelf...

Vind ik ook een stuk mooier! Scheef vind ik 'm ook leuk!

Nog een speciale reden voor een hartje op je pols?
Ik heb een klein plaatje op mijn pols en dat is naar mij gericht. tattoomeneer vond het raar dat ik hem zo zette, maar ik ben er blij mee.
Bedankt voor alle reacties!

Erg lastig en ben er nog niet uit

Ahhhhhh
Ik hoor net op tv dat die tattoovent het eigenlijk niet wil doen, dat andersom zetten, maar in dit geval maakt hij een uitzondering.

Wat een onzin is dat nou weer?!

Je zet hem voor jezelf, niet voor anderen.

Het hartje wat jij wil zou ik dan echt op die manier laten zetten met bovenkant richting hand.

En als je die plaatjes ziet die Italy hier heeft gepost zie je dat dat ook het mooist is.

Stel je voor zeg, dat je iets niet in spiegelbeeld mag laten zetten, omdat anderen het dan niet makkelijk kunnen lezen. Ook idioot toch, en komt op hetzelfde neer. Maar daar zullen ze geen probleem van maken. Tenzij je het voor hun ogen op zijn kop laat zetten.

Ik heb bepaalde ringen die ik volgens anderen ook andersom zou moeten dragen. Raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven