Wat vind jij van tatoeages?

maandag 9 juli 2018 om 15:38
Even een topic uit nieuwsgierigheid. Over dit onderwerp zijn al meer topics geweest maar die zijn allemaal erg oud.
Maar nu in de zomer zie ik ze weer volop voorbij komen: tatoeages. En het lijkt haast alsof mensen zonder tatoeages in de minderheid zijn. Dus ik ben eigenlijk benieuwd: wat vind jij van tatoeages, heb jij ze zelf of niet, en waarom wel/niet? Zelf heb ik ze niet maar ik kan ze soms wel heel mooi vinden: als je kan zien dat het goed gezet is, er een verhaal achter zit, en origineel is.
Wat vind jij?
Maar nu in de zomer zie ik ze weer volop voorbij komen: tatoeages. En het lijkt haast alsof mensen zonder tatoeages in de minderheid zijn. Dus ik ben eigenlijk benieuwd: wat vind jij van tatoeages, heb jij ze zelf of niet, en waarom wel/niet? Zelf heb ik ze niet maar ik kan ze soms wel heel mooi vinden: als je kan zien dat het goed gezet is, er een verhaal achter zit, en origineel is.
Wat vind jij?

maandag 9 juli 2018 om 15:59
Ik vond het wel een goede

Een kontgewei vind ik ook niets, tribals vond ik wel vet. Maar toen dat in was toen was ik veertien, dus heb toen als compromis met mezelf maar een heel vet, mooi strak donkergrijs truitje met lange mouwen en witte symmetrische tribals erop gekocht

maandag 9 juli 2018 om 16:00
Een groot hert?Strawberrylime schreef: ↑09-07-2018 15:58Ik vind kleine tattoos wel mooi. Een hartje of een infinity teken bijv., maar een hele arm vol of zo'n groot hert of iets vind ik zelf echt lelijk. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk. Als je het zelf wil vooral doen. Wat ik wel dom vind: mensen die 1 maand een relatie met iemand hebben en dan de naam van diegene al laten tatoeëren. Gaat zovaak mis![]()
Moet je eens kijken hoe vaak mensen met die grote sleeves doodshoofden hebben staan.
Dan ben je toch helemaal geschift, of ligt dat aan mij?

maandag 9 juli 2018 om 16:00
Oei, wat zonde. Dat vind ik inderdaad ook geen gezicht, zo'n prachtige bruidsjurk en dan een grote zichtbare tatoeage.

maandag 9 juli 2018 om 16:05
Maar de mensen die daar komen, daar past het ook wel bij. Als ik een moeke van school zie met een vol getatoeerde arm, denk ik weer: neh.

maandag 9 juli 2018 om 16:07
Bij sommigen vind ik het prachtig, bij anderen ronduit lelijk.
Een tijd geleden werkte bij onze plaatselijke Japanner een Aziatisch meisje. Ze was een prachtig tenger poppetje en had op haar linkerarm een gigantische geisha en kersenbloesem staan. Die tattoo stond haar zo waanzinnig goed en maakte haar bijna mooier dan ze al was!
Tattoos die 'hip' zijn vind ik stom. Nu zie je het infinty-teken, doodshoofden (echt, waarom?), underboobs (vind ik ordinair) en mandela's veel. Daarvoor had je de reetgeweien (heel lelijk), tribals en Chinese tekens. Voor deze pracht en praal waren volgens mij van die Disney-figuurtjes als Tweety hip.
Ik zou best een tattoo willen, maar vind het zonde van mijn lichaam en ik weet zeker dat ik spijt krijg. Geen tattoo voor mij! (maar ik kan het wel mooi vinden bij een ander)
Een tijd geleden werkte bij onze plaatselijke Japanner een Aziatisch meisje. Ze was een prachtig tenger poppetje en had op haar linkerarm een gigantische geisha en kersenbloesem staan. Die tattoo stond haar zo waanzinnig goed en maakte haar bijna mooier dan ze al was!
Tattoos die 'hip' zijn vind ik stom. Nu zie je het infinty-teken, doodshoofden (echt, waarom?), underboobs (vind ik ordinair) en mandela's veel. Daarvoor had je de reetgeweien (heel lelijk), tribals en Chinese tekens. Voor deze pracht en praal waren volgens mij van die Disney-figuurtjes als Tweety hip.
Ik zou best een tattoo willen, maar vind het zonde van mijn lichaam en ik weet zeker dat ik spijt krijg. Geen tattoo voor mij! (maar ik kan het wel mooi vinden bij een ander)
Ja, dan toch liever een groot hert dan een groot doodshoofd. Achter zo'n doodshoofd kan ook geen waardevolle betekenis meer zitten lijkt mij...willem1959 schreef: ↑09-07-2018 16:00Een groot hert?
Moet je eens kijken hoe vaak mensen met die grote sleeves doodshoofden hebben staan.
Dan ben je toch helemaal geschift, of ligt dat aan mij?
Pas gezet kan ik wel mooi vinden.
Maar je weet nog niet wat er van overblijft als je ouder wordt. Stel dat je er met 20 één zet en je wordt 90... Laatst zag ik iemand van een jaar of 55 met een zwarte vlek op haar arm. Je kon aan de vorm nog zien dat het een tijger was maar het was totaal vervaagd.
Kan natuurlijk zijn dat de techniek nu zo is dat wet wel mooi blijft, dat weet ik niet.
Maar je weet nog niet wat er van overblijft als je ouder wordt. Stel dat je er met 20 één zet en je wordt 90... Laatst zag ik iemand van een jaar of 55 met een zwarte vlek op haar arm. Je kon aan de vorm nog zien dat het een tijger was maar het was totaal vervaagd.
Kan natuurlijk zijn dat de techniek nu zo is dat wet wel mooi blijft, dat weet ik niet.
Je kunt méér.
maandag 9 juli 2018 om 16:08

maandag 9 juli 2018 om 16:08
Achter Bambi dan wel? Waarom moet een tattoo meestal een betekenis hebben?Strawberrylime schreef: ↑09-07-2018 16:07Ja, dan toch liever een groot hert dan een groot doodshoofd. Achter zo'n doodshoofd kan ook geen waardevolle betekenis meer zitten lijkt mij...
maandag 9 juli 2018 om 16:09
Ik ken niemand met zichtbare tatoeages, wel grappig dat jij nauwelijks mensen zonder ziet

Ik vind er verder weinig van, soms mooi, soms niet. Zelf mag ik ze niet van de dokter.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 9 juli 2018 om 16:09
Ik denk dat het op werkvlak meer geaccepteerd gaat worden in de toekomst. Misschien niet op de Zuidas maar andere branches wel.viva-amber schreef: ↑09-07-2018 16:03Ik vind ze beperkend op sociaal en werkvlak. Ik zou nooit vrijwillig kiezen voor een dergelijke beperking.

maandag 9 juli 2018 om 16:10
Soms wel, soms niet.
De moeder van mijn dochters bestie heeft heel haar leven op haar lichaam staan. Echt, alles behalve haar gezicht zit onder de plaatjes. De eerste keer vond ik het rauw overkomen, maar nu ik haar ken vind ik haar tattoos echt tof en bij haar passen! (ze is echt een leuk mens)
maandag 9 juli 2018 om 16:18
Vind sommige wel mooi en anderen niet.
Heb er 3. En heb er geen spijt van.
Alhoewel 1 niet had gehoeven maargoed zit ook op een bedekte plek.
Vind altijd wel grappig die 'zeurders' die zo druk maken over 10-20jaar later. Dan moet je gewoon weg geen tatoeage nemen. En als blijkt dat sommigen wel spijt krijgen, boeiend. Het is eenmaal de tijd van zulke ontwikkelingen. Zal in de toekomst wel veel gekker worden met 'trends' of technologie. Je doet er aan mee of je gaat klagen
Heb er 3. En heb er geen spijt van.
Alhoewel 1 niet had gehoeven maargoed zit ook op een bedekte plek.
Vind altijd wel grappig die 'zeurders' die zo druk maken over 10-20jaar later. Dan moet je gewoon weg geen tatoeage nemen. En als blijkt dat sommigen wel spijt krijgen, boeiend. Het is eenmaal de tijd van zulke ontwikkelingen. Zal in de toekomst wel veel gekker worden met 'trends' of technologie. Je doet er aan mee of je gaat klagen

maandag 9 juli 2018 om 16:24
Heb zelf geen tatoeages, omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb, dus ook geen trek om mijn geld erin te steken, verder denk ik ook dat ik er zeer snel op uitgekeken ben.
Bij andere vind ik het allemaal prima, sommige tatoeages vind ik mooi en andere weer niet, maar lelijke tatoeages storen mij niet. Een toevoeging vind ik het dan weer niet hebben, piercings daarentegen weer wel.
Bij andere vind ik het allemaal prima, sommige tatoeages vind ik mooi en andere weer niet, maar lelijke tatoeages storen mij niet. Een toevoeging vind ik het dan weer niet hebben, piercings daarentegen weer wel.

maandag 9 juli 2018 om 16:25
Mijn dochter word op straat wel eens aangesproken door mensen die haar tattoo op de foto willen zetten. Die vind ik zelf ook erg mooi. Van mij mag ze er nu mee stoppen, ze heeft er twee. Zelf heb ik er een op een onzichtbare plek.
Helemaal volgekalkt vind ik nooit zo mooi, helemaal als het losse plaatjes zijn.
Helemaal volgekalkt vind ik nooit zo mooi, helemaal als het losse plaatjes zijn.