Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Ja, maar ik vond het zadel niet lekker zitten om gewoon op te zitten, zeg maar. Dus leun ik teveel naar voren.

Ik heb met dochter vanmiddag heel verantwoord gesnackt. We hebben een komkommer en enkele winterwortels in plakjes gesneden, bakje ketchup erbij en dippen maar. Is zó lekker! Heerlijk!

En zo hadden we onze groente gelijk binnen, want we aten pannenkoeken vanavond. Ik heb wel gesnoept en verder niet echt bewogen. Nouja, heb geprobeerd wat licht in de badkamer te fixen, maar daar moet een nieuwe schakelaar op. heb wat lampen verwisseld (daarvoor moest ik op tafel staan) is ook klimmen en ik heb m'n evenwichtsoefeningen gedaan.

Wel heerlijk dagje gehad.

Af en toe met afgrijzen naar buiten gekeken, wat een weer zeg.

Meis, 1,5 uur gerend? pff
Later is nu
Dat is inderdaad gezond snacken Dreamer! Klinkt goed!~En balanceren op tafel is ook sport hoor!

Ja dreamer, 1,5 uur, en toen ik terugkwam was ik flink stuk. En toen bedacht ik me dat ik nog geen 2 maanden geleden 2,5 uur rende...

Lijstje voor vandaag:

O: Yoghurt met een appel

T: waarschijnlijk een taartje vanwege mijn afscheid hier op mijn werk...hoera feest...NOT!

L: hard bruin broodje met beleg en wat fruit of glas vruchtensap

T: Peer

D: ehhh... weet ik nog niet...

Vanavond weer looptraining en daarna misschien nog een handje noten.

Fijne dag allemaal en succes weer deze nieuwe week!

meis
En ik heb een nieuwe baan!! Deze week nog voor deze baas en maandag beginnen bij de nieuwe...
Meis gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ben wel benieuwd wat voor baan je hebt.

Eten ging redelijk, ben nu alleen vreterig. Het paard van mijn vriendin was een van onze paarden in elkaar aan het meppen. Ons paard is toen in peniek door de stroomdraad gevlogen. Ik kon zo in het schemer niet echt zien of ze gehavend is, ze leek nog wel goed te lopen. Ik weet nu even niet hoe we het morgen moeten regelen met de paarden. Door die onrust word ik vreterig.
Pff, vervelend en schrikken, Monser

Hier niet gezwommen, wel koffiegedronken en gekletst. Koekje erbij ... Niet zo goed dus, maar wel lol in het leven, heb ik besloten. Ook heel belangrijk!
Later is nu
Hoe is het met het paard Monser?

Hier dag 3: weer prachtig gegeten. Oh, moet voorlezen. Laterz.
Oei, rustig hier... das meestal geen goed teken...

Bij mij gaat het wel redelijk, wel wat gesnoept maar niet heel veel, kon me beheersen zodat het geen vreetbui werd gelukkig...

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met allbran

T: Peer en mandarijn of kiwi

L: 2 boterhammen en misschien nog een cracotte met beleg, opkikker soepie

T: Appel

D: Rijst met kipfilet en bobotiesaus denk ik... en sla erbij...

Monser, hoe is het met je paard? Schrikken dat ze opeens gaan ruzie maken...

Baan is niet zoveel bijzonders, administratieve functie. Ga maandag wel beginnen maar weet nog niet of het een blijvertje is. Tis 5 middagen en dat vind ik niet ideaal eigenlijk...misschien valt het reuze mee en vind ik het toch erg leuk, reistijd is wel prettig. 10 minuutjes met de auto of een goed halfuurtje op de fiets, wat dan wel weer goed is voor de lijn!

Meave, heb je hem weer gevonden? Goed man!

Dreamer, lol en genieten is minstens zo belangrijk!!
en druk

vandaar afwezigheid. Ook teveel gesnoept, dat gaat dan wel weer hand in hand bij mij.

Toedels
Later is nu
en vandaag? Weer niemand? Of hebben we soms weer massaal last van geen zin?

Hier redelijk dagje, weet niet meer precies wat ik gegeten heb, wel wat gesnoept maar niet heel veel (zoals gisteren toch nog weer ) en genoeg beweging gehad.

Morgen laatste dagje op mijn oude werk, zal raar zijn, na 8 jaar...

Allemaal succes weer!

meis
Ik was de hele dag op pad, maar ik ben nog steeds in de winning mood hoor. Gaat goed dus hier. Nu nog resultaat zien. Ik durf alleen nog steeds niet op de weegschaal.
Applaus voor Meave! De hele week al goed dus!!

Hier de hele week redelijk, merk niet zozeer op de weegschaal resultaat maar ik kan wel een paar broeken weer aan die echt niet lekker meer zaten! Das beter in elk geval!
Vandaag weer heppie de peppie een goede dag. Ondanks de pepernoten op het Sintfeestje van Mavs werk. Nu nog 50 jaar volhouden.
Kennelijk gaat het hier goed, ik kom nl niet aan en eet volgens mij wel te veel. Ik ben goed bezig met m'n oefeningen van de fysio, want ik krijg steeds meer zin in hardlopen
Later is nu
hmmm, wel wat teveel gesnoept afgelopen dagen maar heb wel vandaag een 15km loopje gedaan! In de regen en in een voor mij goede tijd, jeuj!! Ik loop lekkerder in de regen blijkbaar...vorige week ook al...

Blij dat het bij jullie ook goed gaat, volhouden!
Wát zijn jullie goed bezig man!

Nu ik nog
Zoyla, jij bent aan het overleven. Da's genoeg genoeg voor nu lijkt me.

Hier gaat het nog steeds naar wens. Het lijkt er op dat ik echt de knop heb gevonden. Nu maar hopen/bidden/heulen dat die knop de komende maanden ook echt omgedraaid blijft. Het bevalt me wel zo namelijk.

Goed hoor Meis, 15 km. Dat noem ik geen loopje, maar een loop trouwens.

Oh, ik ben zondag trouwens op de weegschaal geweest. Was niet fijn. 80,9. Maar nu alweer 79,9, dus ik houd moed. Alleen zooooo jammer dat ik het wederom zo ver heb laten komen.
Zo, still going strong. Al vindt de weegschaal er niet zo veel van. Maakt ook niet uit, zal wel komen.

Hoest met de rest?
Met zijn allen is het leuker hoor.

Vandaag wederom een goede dag. Alleen heb ik bij het avondeten denk ik iets te weinig gegeten. Ik heb een beetje trek nu. Daar ga ik nog eens over nadenken.
Gewoon pepernoten van gisteravond opeten. Doe ik ook :-)
Nee, geen pepernoten. Ik denk er nog steeds over na.
hier gaat het helemaal niet zo goed... kijken of ik morgen de draad weer kan oppakken... vreet me de laatste dagen steeds misselijk in de chocolade en andere lekkernijen...

Blij dat het bij jou wel lekker gaat Meave, keep going en laat je niet gek maken door die weegschaal...
Hoezee, weer een goede dag, Nou ja, bijna goed. Inclusief onverwacht en erg leuk bioscoopuitje met een vriendin is het dus weer goed gegaan vandaag. Ik heb alleen iets te veel van mijn verantwoorde tussendoortje op. Als ik dat nou eens kon afleren en het gewoon bij de 5-6 eetmomenten kan houden. Tsk.
Weer een geslaagde dag 'in the pocket'. :-) Het gaat me nog steeds erg makkelijk af.

Hoe is het met jullie?
-1,6!!!
Wát goed van je, ik ben trots op je hoor. Dikke kus Zoy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven