Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers - samen slanker en gezonder

03-09-2018 20:03 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben je welkom om mee te schrijven over alles wat te maken heeft met WW. We steunen elkaar op moeilijke momenten, geven vaak complimenten en delen ideeen voor recepten en tussendoortjes met zo min mogelijk punten.
De tabel houden we zelf bij, laat het even weten wanneer je in de tabel wilt, dan krijg je de gegevens via een persoonlijk berichtje.
Forumnaam Lengte en startgewichtHuidig gewicht Streefgewicht Totaal kwijtDeze week kwijt
Samarkand 163 cm, 91,3 kilo74,8 6816,5 kilo-0,8
kilo
X XX XXX
anoniem_375590 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 11:11
17.05% gewijzigd
Wat is het rustig hier! Hoe gaat iedereen? Op het Connect forum van Weight Watch lees ik opvallend veel jubelberichten over enorme klappers die mensen maken tijdens de eerste week van het nieuwe jaar. 1,5 tot 3 kilo zie ik voorbij komen. Geweldige opstekers. Ik hoop dat dat bij jullie ook zo is.

Ik weeg altijd op vrijdag. Afgelopen vrijdag was ik totaal niet blij. Er was 1,4 kilo bij, na de feestdagen. Baalde ik zo van. Maar inmiddels zijn er weer 1,3 vanaf dus ik ga ook voor zo'n klapper. Alleen in de tweede week van januari dan ;-) Ondertussen zet ik heel veel stappen en zit ik er echt weer goed in. Ik begin bijna te geloven dat ik tevreden op vakantie straks. Hoop dat jullie ook goed gaan!
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook weer eens!

Bizar dat connect vol staan met berichten dat mensen de kerstperiode flink hebben gezondigd. Hier nog eentje.....

Had ik me voorgenomen om tussen Kerst en Oud en Nieuw me aan de punten te houden is dat mooi niet gelukt.
Ergens halverwege had ik de moed om me te wegen en was maar 4 ons aangekomen. Nou als dat de schade was kon ik nog wel even doorgaan. Dat heb ik geweten, uiteindelijk bijna 2 kilo erbij...

Inmiddels de draad weer opgepakt en het gaat prima. Kan weer gewoon genieten van 1 koekje (En van de visite die de rest van het pak leeg eet) in plaats van veel.

Succes allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Hoe is het bij iedereen? Allemaal de feestdagen weer achter je gelaten en de draad weer opgepakt?

Hier gaat het weer lekker! Ik merk steeds meer dat ik WW zie als een way of life en niet als een dieet. Ik ben wat minder spastisch met wegen en dagboek invullen. Zoals het nu is zo moet het blijven. Gezonde keuzes maken met af en toe een uitschieter.

Gisteren moest zoon naar een club en normaal breng ik hem met de auto of gaat hij op de fiets Dat was allebei geen optie en dus besloten we te gaan lopen. Wat is -17 kilo dan een verschil! Ik merkte voor het eerst lichamelijk voordeel! Heerlijk ik ga het vaker doen!

Succes allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig ikbenik!! Ga zo door!

Hier gaat het al vanaf 1 januari erg goed. Ik moet me er wel echt elke dag in verdiepen en kijken hoeveel punten alles is. Daar word ik nog wel eens moe van.... morgen maak ik lekker spaghetti met bolognese saus, rond 12 punten. Tja dat geeft me dan soms wel ff een inzinking... en 11 punten voor de rest van de dag is gewoon niet heel veel. met drukke dagen vind ik het ook wel lastiger! Zoals morgen!! Maar ik ga door. Ik ben zo trots op mezelf dat ik het zo goed vol hou! 24 dagen al! Elke dag doe ik iets aan sport of wandelen. Maandag had ik echter 1 dag geen punten geteld maar dat is dan ook niet zo’n mega ramp. Qua kilo’s is er volgens mij nog niet zoveel af... maar ik wil me meer richten op de gezonde levensstijl dan op het afvallen. Dat bevalt me goed. Ja soms heb ik nog honger terwijl de dag om is, maar dan komt alweer snel een nieuwe dag! 😊
Iedereen hier het jaar goed doorgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Doen er nog mensen weight watchers?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. Ik ben vorig jaar in mei begonnen, heb het toen precies 2 weken volgehouden.....
Na de zomervakantie was ik begonnen met project gezond, maar weinig resultaat en ik vo nnd het ook niet fijn dat alles vast ligt wat je mag eten.
Sinds november weer begonnen met ww. In december niet echt gedaan, streven was om op gewicht te blijven.
Nu weer 2 weken bezig. Sinds november 3,9 kilo afgevallen, ik wil er nog 17 af.

Op zich is ww goed vol te houden, ik bepaal eerst mijn avondeten en de andere punten verdeel ik dan over het ontbijt en lunch.

Ik wil komend weekend wat tussendoortjes gaan maken met weinig punten.
Ik wil eiermuffins, appel-banaancakejes en falalfel maken en invriezen zodat ik altijd wat achter de hand heb.

Drinken is een aandachtspunt, ik vergeet genoeg water te drinken.

Ik heb 23 punten per dag. Die zijn snel op. 1x per week eet ik iets voor mijn weekpunten, bv ergens lunchen of friet of pizza.
Alle reacties Link kopieren
@grapjasje: leuk dat je ook mee schrijft :) ik ben sinds 2 januari er weer helemaal voor gegaan en het gaat goed! Ik heb ook maar 23 punten en 21 weekpunten. Hoeveel weekpunten heb jij?

Ik combineer het met elke dag wandelen of hometrainer. Deze punten eet ik niet op haha, wel de weekpunten anders vind ik het wel erg weinig. 23 punten zijn zo op maar het is te doen. Veel groenten doen het voor mij dat het elke dag genoeg eet.

Ik wil graag 3,2 kilo kwijt. Dan denk je: dat heb je zo bereikt maar mijn lichaam wilt niet echt snel afvallen. Maar ik heb de tijd dus komt goed!

Mijn gewicht: 61,7
Streefgewicht: 58,5

Mijn valkuil is toch wel dat ik af en toe te gedisciplineerd ben. Dus toch elke dag het moeten bewegen, ook al ben ik heel moe. Dat zou toch wat rustiger aan mogen. Een dag niet gesport is geen ramp.

Verder wil ik zo gezond mogelijk eten en dat gaat me goed af :)
Alle reacties Link kopieren
Doen er echt niet meer mensen weightwatchers??
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb mij vanavond ingeschreven bij zo’n bijeenkomst. Ik ben “blauw” en heb 23 punten per dag.
Ik moet het allemaal nog ff uitvogelen hoe het precies werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven