Lijf & Lijn alle pijlers

Welke sauna?

01-05-2016 15:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende zaterdag voor het eerst weer in tijden een dagje alleen naar de sauna. Heerlijk. Maar welke? Ik heb er wel een aantal gehad al. Wil weer ns wat anders. Wat vind ik belangrijk aan een sauna: niet rete druk (zoals de zwaluwhoeve). Mag best een beetje fris en nieuw zijn. Schoon natuurlijk. Vind het belangrijk dat het er lekker ruikt (zoals vroeger Ridderrode - klein maar het rook er altijd zo lekker). Tenslotte zoek ik wel iets met een interessante menu kaart. Afstand niet zo belangrijk, groot of klein ook niet zo belangrijk.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Is iemand onlangs nog in thermen Houten geweest? Ik wilde een saunabezoek reserveren, maar ik zag dat je gewoon kan komen. (Hebben ze geen max?) We hebben een hotel daar in de buurt en wilde er maandag heen gaan. Hebben jullie hier goede ervaringen voor een dagje?
quote:Vl43inder schreef op 01 mei 2016 @ 15:31:

Fort Resort Beemster idd. Niet ver daarvandaan zit Sauna Den Ilp, recentelijk helemaal vernieuwd.Altijd lekker rustig. Helaas is het eten niet echt geweldig. Fort Beemster is luxer en heeft beter eten. Wel drukker.
.
Wij vinden sauna Suomi in Hoorn ook wel fijn.

Niet te groot en niet te klein.

Je kan in het restaurant ook kleine hapjes bestellen. Als we niet zo'n trek hebben is dat wel goed te doen.
De saunaboot in Mill.
Absoluut Fort Resort, heerlijk, niet te druk en goed , heel goed eten daar!

Suomi in hoorn lijkt meer op een oud zwembad omgebouwd naar sauna, totaal geen sfeer, misschien voor een avondje, maar toch..
SpaSense in geldrop
Veluwse Bron, Thermen Busslo
Sare in Oldenzaal is de fijnste!!
Thermen Goirle
quote:tutu87 schreef op 14 oktober 2016 @ 18:50:

Sare in Oldenzaal is de fijnste!!Tssss.. alsof jij in alle sauna's in Nederland bent geweest
Het is niet groot zoals ilp maar als je eens iets anders wil, sauna deco amsterdam.

Géén gekwetter! Daar zijn ze daar niet zo op gesteld.
Sauna Zuidwolde..sauna de Waterlelie in Zevenhuizen. Maar misschien is dat te noordelijk voor je.
Sinds ik bij Devarana in Den bosch ben geweest, heeft de rest afgedaan..
N.a.v. de verhalen hier over sauna Den Ilp hier gisteren voor het eerst geweest. Inderdaad niet druk.

Eten vonden wij prima.

Heel jammer dat ze met geen enkele actie mee doen (is ook overgegaan in handen van eigenaar van sauna De Riddderode en die doet ook niet aan acties).Ik snap best dat ze het niet zo druk willen hebben, maar voor ons tikt zo'n dagje sauna wel aan. We gaan geregeld naar de sauna en dan vinden we het toch prettig als we korting op de entree krijgen.
Is wel een dure sauna geloof ik, ziet er wel goed uit!
Ik ben ook nog op zoek naar een fijne sauna, de laatste tijd wat tegenvallende bezoekjes gehad.

Weet nu in wel waar je niet moet zijn; Spa Puur, veel en veeeeeeel te druk, die doen ook aan alle acties mee dus het is er altijd druk.

En de Zwaluwhoeve, Elysium en Veluwse Bron, bevielen mij ook niet goed. Zelfde verhaal veeeeeeel te druk, saunafabriek ipv welness-oord.
C'est la vie
quote:SusieFlower schreef op 17 oktober 2016 @ 15:39:

Ik ben ook nog op zoek naar een fijne sauna, de laatste tijd wat tegenvallende bezoekjes gehad.

Weet nu in wel waar je niet moet zijn; Spa Puur, veel en veeeeeeel te druk, die doen ook aan alle acties mee dus het is er altijd druk.

En de Zwaluwhoeve, Elysium en Veluwse Bron, bevielen mij ook niet goed. Zelfde verhaal veeeeeeel te druk, saunafabriek ipv welness-oord.

Den Ilp is zeker niet te druk.Doet aan geen enkele actie mee.Net als sauna Ridderrode in Santpoort.

Wij doen liever wel aan acties mee want we vonden het vorige week in Den Ilp wel duur.Dan nemen we de 'extra'' drukte op de koop toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven