Workout app voor iOS

maandag 26 februari 2018 om 21:18
Ik ben ondertussen al 11kg afgevallen, maar moet nog zeker 12kg kwijt.
Maar door zwangerschap en overgewicht heb ik nogal een buik die nu door het afvallen behoorlijk slap en aan het hangen is. Dat mag best strakker. Mijn bovenbenen zijn ook slap en mogen ook strakker. Of eigenlijk mag alles strakker, maar mijn buik en bovenbenen zijn wel de grootste 'probleem' zones.
Nu lijkt mij een workout app wel iets om de motivatie erin te houden, maar ook omdat ik geen idee heb welke oefeningen ik nu moet doen.
En nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn betaalde apps, gratis apps, apps waarmee je een abonnement voor nodig hebt. Nu wil ik best betalen voor het aanschaffen van een app, maar ik wil liever geen abonnement afsluiten.
Dus, welke app is fijn voor de iPhone/iPad?
Maar door zwangerschap en overgewicht heb ik nogal een buik die nu door het afvallen behoorlijk slap en aan het hangen is. Dat mag best strakker. Mijn bovenbenen zijn ook slap en mogen ook strakker. Of eigenlijk mag alles strakker, maar mijn buik en bovenbenen zijn wel de grootste 'probleem' zones.
Nu lijkt mij een workout app wel iets om de motivatie erin te houden, maar ook omdat ik geen idee heb welke oefeningen ik nu moet doen.
En nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn betaalde apps, gratis apps, apps waarmee je een abonnement voor nodig hebt. Nu wil ik best betalen voor het aanschaffen van een app, maar ik wil liever geen abonnement afsluiten.
Dus, welke app is fijn voor de iPhone/iPad?
dinsdag 27 februari 2018 om 10:51
Ik zou kijken naar FitnessBlender. Voor een klein bedrag koop je daar een workout programma voor 4 tot 8 weken waarbij je een gebalanseerde set aan workout doet. Officieel 5 keer per week, maar ik smeer het meestal wat verder uit.
Overigens, van meer sporten springt je vel niet zomaar terug in vorm, dat kost gewoon tijd en het is de vraag hoeveel het uiteindelijk echt terug springt.
Overigens, van meer sporten springt je vel niet zomaar terug in vorm, dat kost gewoon tijd en het is de vraag hoeveel het uiteindelijk echt terug springt.

dinsdag 27 februari 2018 om 18:26
Dit weet ik en dat besef ik me ook. Ik zeg ook dat ik gewoon iets strakker wil worden, ik hoef geen killerbody. Maar sporten doet wel meer voor een lijf dan niet sporten...Kaaaaaaaatje schreef: ↑27-02-2018 10:51Overigens, van meer sporten springt je vel niet zomaar terug in vorm, dat kost gewoon tijd en het is de vraag hoeveel het uiteindelijk echt terug springt.