Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Appeltje: gewoon aanpassen maar houd er rekening mee dat niet iedereen de tabel even goed leest. En voor de inspiratie voor is het ook heel handig. Ik kijk daar wel regelmatig naar en vind het gaaf om te zien dat mensen hier goed volhouden en steeds verder verwijderd raken van hun startgewicht.



Mijn startgewicht is trouwens ook 86 kilo. Dat woog dat toen ik zwanger werd en na de zwangerschap nog steeds ( niets aangekomen!) dus ik denk dat het juist goed is om je bewust te zijn waar je vandaan komt en hoe ver je al bent.



Mij man weegt echt te veel, hij zit nu op 115 en er is 5 kilo af. Hij was niet echt heel tevreden merkte ik maar ik probeer hem er van te overtuigen dat het echt niet van de een op de andere dag weg zal zijn.



Jufmevrouw: je eetlijstje ziet er goed uit. Ben benieuwd of het gaat bevallen. Zo eet ik eigenlijk ook qua ritme



Het weekendoverleven gaat redelijk goed maar gister stond er kaasfondue op het menu. Het feit dat die niet eens voorkomt in de WW database zegt genoeg denk ik maar het was heerlijk en ipv veel brood heb ik er juist veel groente bij gegeten dus de schade valt mee.

Vandaag naar de sauna dus dat zal minder moeite kosten denk ik :-)

Mamalois: goed dat je nog een cracker hebt genomen, het is belangrijk om je dagpunten echt op te maken.

Hoe was de WW lasagna? Als je die maakt gewoon de suiker weglaten. Dat is echt iets dat ik daar regelmatig tegenkom terwijl het niet nodig is in het recept. Echt zonde en ik twijfel eigenlijk aan de kundigheid van degene die het recept gemaakt heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:jesje schreef op 10 maart 2013 @ 10:18:



Het weekendoverleven gaat redelijk goed maar gister stond er kaasfondue op het menu. Het feit dat die niet eens voorkomt in de WW database zegt genoeg denk ik maar het was heerlijk en ipv veel brood heb ik er juist veel groente bij gegeten dus de schade valt mee.

Vandaag naar de sauna dus dat zal minder moeite kosten denk ik :-)

Mamalois: goed dat je nog een cracker hebt genomen, het is belangrijk om je dagpunten echt op te maken.

Hoe was de WW lasagna? Als je die maakt gewoon de suiker weglaten. Dat is echt iets dat ik daar regelmatig tegenkom terwijl het niet nodig is in het recept. Echt zonde en ik twijfel eigenlijk aan de kundigheid van degene die het recept gemaakt heeft.



@Jesje:

De lasagne was overheerlijk! Ik vond hem lekkerder dan de lasagne die ik normaal maak. Ik was de suiker eigenlijk vergeten, haha. nu je het zegt bedenk ik het me pas. Goede tip.

Ik had iig al bedacht de room weg te laten. Leek me gewoon niet lekker. Hij is voor herhaling vatbaar. Ik had een gewone gemaakt voor de eters. En heb nu dus nog WW lasagne over. Die eet ik vandaag. We gaan eten bij familie, ik neem dus mn eigen pakketje mee. Vind het zonde om extra punten voor chinees te gebruiken. Ben daar sowieso niet zo dol op



Er bestaat trouwens een recept van WW kaasfondue. Deze kwam ik toevallig tegen. Of het nou op de site was of op de app weet ik niet meer. Ik weet ook niet of die recepten hetzelfde zijn?



Vandaag na het spoten zonet enorme honger! Heb 2 volkorenboterhammen gegeten met gekookt ei en anijshagel. En neem vanmiddag nog een plak ontbijtkoek bij de koffie. Dus waarschijnlijk spreek ik mn active points wel aan.



Ben trouwens al 2 kilo lichter! Ik weet dat het vocht is (ben pas sinds vrijdag bezig) Maar toch leuk om te zien!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Hier sneeuwt het ALWEER, ben het echt zoo zat! Bah!

Sneeuwt het bij jullie ook?



Gisteravond hebben we met vrienden (totaal 12 man) een high wine/high beer gehad, was erg gezellig! Heb alleen iets te veel gegeten en gedronken... naast de 3 wijntjes ben ik me ook te buiten gegaan aan de kaasjes en stokbroodjes met saus. Ook heb ik nog 4 glazen liquor 43 gehad, erg lekker!

Voor zover mijn uitspatting van deze week . Verder gaat het heel erg goed!



Ik zag dat je je kan aanmelden voor de ladiesrun in Rotterdam 9 juni. Als je dan WW een mail stuurt, krijg je van WW een exclusief loopshirt! Zit er over na te denken om hieraan mee te gaan doen, enig nadeel is dat het wel ver weg is (woon in het oosten). Wie gaat dit ook doen? Wil dan wel de 5 km gaan doen...



@Jufmevrouw: ik vond idd het zwaardere gewicht prettiger! Maar ik heb afgelopen vrijdag BodyPump gedaan en dat is nog veel beter dan XCO! Beide leuk, maar bij BodyPump wissel je nogal eens van gewichten voor verschillende onderdelen. Je maakt gebruik van een stang met gewichtschijven, maar ook losse dumbelss... nog effectiever dan XCO, dus ik houdt het voorlopig op bodypump op de vrijdag (maandag bodystep en woensdag bodycombat en tussendoor nog hardlopen). En pump en xco wordt te veel...

Maar fijn dat je het leuk vond!



Ben heel benieuwd naar het gewicht op de weegschaal morgen! (ondanks mijn uitspatting).
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Alles was gelukkig nog goed gekomen. Zoals ik eerder al had gezegd gaat deze week dramatisch, ik meld mij daarom alvast even af voor morgen (eerste keer dat ik het doe). Misschien dat ik toch nog mijn gewicht doorgeef maar ik ga het even zien morgen. In ieder geval moet komende week een goede week worden! Ik ga zometeen ook stevia halen denk ik. Wel zo handig voor de toekomst want ik heb nu dat ik af en toe met mijn punten in de knoop kom omdat ik flink lunch. Anyway hoop dat het met de rest goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Jesje, hmmm kaasfondue, lekkerr! Fijn dat jij ook zo eet qua ritme als mijn eetlijstje. Ik heb hier al vaker eetlijstjes voorbij zien komen die zo verdeeld zijn qua punten, dus ik hoop dat dit gaat werken! Ben zooo klaar met die 89/90 continu op de weegschaal. Drie maanden is ook best een lang plateau vind ik



Mamalois, goed van je, die 2 kg! En ook al is het vocht, het is wel een heerlijk begin Fijn hoor!



Dailygirl, liquor 43 is mijn favo drankje. Maar heb het al maanden niet gedronken haha. Leuk dat je avond zo geslaagd was! Vandaag weer goed in het ritme?



Bedankt voor de tip van de ladiesrun! Ik wil in de zomer heel graag voor het eerst meedoen met een hardloop evenement. Maarr... dan moet ik eerst wel meer conditie opbouwen! Kan nu dus 12 min. achter elkaar lopen en dat moeten er uiteindelijk toch wel zo'n 30 á 40 worden

Misschien zijn er hier op het forum nog meer ladies die mee gaan doen en kun je miss samen rijden?



Goed dat de les bodypump zo goed bevallen is! Ik wil dat uiteindelijk ook gaan doen, maar tot nu toe wordt dan niet aangeboden bij mijn sportschool. Vanaf april gelukkig wel.



Jirelle, wat jammer dat je zo'n slechte eetweek hebt. Ik hoop dat je vanaf morgen de draad weer op kunt pakken! En een keer een kruisje is toch ook prima in de tabel? Volgende week weer een kans hoor Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
quote:dailygirl schreef op zondag 10 maart 2013 14:55 Hallo allemaal!



Hier sneeuwt het ALWEER, ben het echt zoo zat! Bah!

Sneeuwt het bij jullie ook?



Gisteravond hebben we met vrienden (totaal 12 man) een high wine/high beer gehad, was erg gezellig! Heb alleen iets te veel gegeten en gedronken... naast de 3 wijntjes ben ik me ook te buiten gegaan aan de kaasjes en stokbroodjes met saus. Ook heb ik nog 4 glazen liquor 43 gehad, erg lekker!

Voor zover mijn uitspatting van deze week . Verder gaat het heel erg goed!



Ik zag dat je je kan aanmelden voor de ladiesrun in Rotterdam 9 juni. Als je dan WW een mail stuurt, krijg je van WW een exclusief loopshirt! Zit er over na te denken om hieraan mee te gaan doen, enig nadeel is dat het wel ver weg is (woon in het oosten). Wie gaat dit ook doen? Wil dan wel de 5 km gaan doen...



@Jufmevrouw: ik vond idd het zwaardere gewicht prettiger! Maar ik heb afgelopen vrijdag BodyPump gedaan en dat is nog veel beter dan XCO! Beide leuk, maar bij BodyPump wissel je nogal eens van gewichten voor verschillende onderdelen. Je maakt gebruik van een stang met gewichtschijven, maar ook losse dumbelss... nog effectiever dan XCO, dus ik houdt het voorlopig op bodypump op de vrijdag (maandag bodystep en woensdag bodycombat en tussendoor nog hardlopen). En pump en xco wordt te veel...

Maar fijn dat je het leuk vond!



Ben heel benieuwd naar het gewicht op de weegschaal morgen! (ondanks mijn uitspatting). " Ik zag dat je je kan aanmelden voor de ladiesrun in Rotterdam 9 juni. Als je dan WW een mail stuurt, krijg je van WW een exclusief loopshirt! Zit er over na te denken om hieraan mee te gaan doen, enig nadeel is dat het wel ver weg is (woon in het oosten). Wie gaat dit ook doen? Wil dan wel de 5 km gaan doen... "



Bedankt voor de tip! Had er op de cursus iets over gehoord (dat je shirt kreeg + ze je startbewijs zouden betalen?) maar wist niet waar je je kon inschrijven!



Ik loop trouwens nog maar 2 minuten achter elkaar hard dus 5 km is nu echt nog een illussie, maar zaterdag eerste start2run gehad en als ik ze moet geloven kan ik eind april 3 km lopen.



Als me dat zou lukken (geloof ik nu nog niets van ) dan zou 5 km in juni miss wel een mooie uitdaging zijn...
Alle reacties Link kopieren
De beste motivatie begint weer: 20.00 RTL 4
Alle reacties Link kopieren
Yesss! Zit er helemaal klaar voor
Alle reacties Link kopieren
Hi all!



Even een egopost. Vanmiddag de 10 km van de CPC gelopen en hij ging lekker! Ik ben binnen het uur en vijf minuten gebleven en van de gevreesde wind/kou heb ik tijdens het lopen gelukkig geen last gehad. Ervoor wel, waardoor ik met ijskoude benen met hardlopen begon. Een vreemde gewaarwording, want de eerste 2 km voelde ik gewoon niet hoe hard ik liep. Gelukkig heb ik mijn kruit niet verschoten en ging het me redelijk makkelijk af. Zo maf, soms kost een 5 km me een hoop moeite en een andere keer loop ik zo een 10 km...



Verder heb ik dit weekend even geen rekening gehouden met WW en dat was wel weer eens lekker. Morgen weer met frisse moed gezond eten en punten tellen...



Oh, en ik las hier over Ladies Run. Ik woon zelf in Rotterdam en ga hem misschien wel lopen. Ik zag alleen dat de 10 km twee keer hetzelfde rondje van 5 km is. Dat vind ik dan weer minder...
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Appeltje, wat een snelle tijd met dit weer! Wow, echt super knap van je!



Ik zal al blij zijn als ik ooit 5 km achter elkaar kan hardlopen Jouw verhalen blijven me motiveren, thanks
Alle reacties Link kopieren
Nou, zal ik op deze koude weegdag het spits maar afbijten met mijn verrassende resultaten (na een week vol intensief sporten en gezond eten) :



Huidig gewicht: 90.2

Totaal af: 6.8

Deze week: 000000



Geen eens een grammetje is eraf



Nouja, ik weet iig hoe ik stabiel moet blijven. Nu het afvallen nog onder de knie krijgen



Ben benieuwd naar de resultaten van jullie!
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltje84 schreef op 10 maart 2013 @ 20:08:

Hi all!



Even een egopost. Vanmiddag de 10 km van de CPC gelopen en hij ging lekker! Ik ben binnen het uur en vijf minuten gebleven en van de gevreesde wind/kou heb ik tijdens het lopen gelukkig geen last gehad. Ervoor wel, waardoor ik met ijskoude benen met hardlopen begon. Een vreemde gewaarwording, want de eerste 2 km voelde ik gewoon niet hoe hard ik liep. Gelukkig heb ik mijn kruit niet verschoten en ging het me redelijk makkelijk af. Zo maf, soms kost een 5 km me een hoop moeite en een andere keer loop ik zo een 10 km...



Verder heb ik dit weekend even geen rekening gehouden met WW en dat was wel weer eens lekker. Morgen weer met frisse moed gezond eten en punten tellen...



Oh, en ik las hier over Ladies Run. Ik woon zelf in Rotterdam en ga hem misschien wel lopen. Ik zag alleen dat de 10 km twee keer hetzelfde rondje van 5 km is. Dat vind ik dan weer minder...



Respect! Klinkt voor mij echt als het beklimmen van de Mt. Everest :D



Ladiesrun wordt gezellig zo, ik woon steenworp van R'dam af dus voor mij is het ook niet teveel reizen. Lijkt me trouwens wel motiveren zo'n bups WW-ers samen



Straks geen excuus meer om de lesjes niet te volgen van Start2Run, móet nu écht wel opbouwen anders is 5K echt mission impossible. Heb wel nog steeds spierpijn van les van zaterdag (ondanks dat ik gisteren 'preventief' ben gaan 'zwemmen' - niet sportief, gewoon recreatief - in warm water om lief te zijn voor spiertjes). Vooral last van m'n rug, maar ik heb ooit begrepen dat veel mensen die denken dat ze slappe buikspieren hebben, vaak juist slappe rugspieren hebben - iets in die trant. Val ik ongetwijfeld onder. Des te meer reden om lekker door te gaan. Hoop dat het mij ook lukt met de mp3's en zonder de priemende blik van trainer en zwetende mede-loop-dummies waar ik niet voor onder wil doen...



Ik merk dat ik op maandag altijd al helemaal zin heb in de weegschaal, maar ik 'mag' pas op dinsdagavond (dan cursus - houd maar één weegmoment en weegschaal aan voor helderheid).



Wel motiverend om vandaag en morgen nog even goede dagjes te maken. Gister een heeeerlijke tomatensalade gemaakt die ik vanmiddag als bruchetta ga eten! Heb 8 tomaten in blokjes gesneden (0p) met peper (0p), zout (beperkt, 0p) en knoflookpoeder (0 pt) en verse (eerder ingevroren) peterselie (0p). Daarvan een berg op twee kleine pistoletjes uit de oven (40 gram ps, samen dus 6p) en daarna met een koffielepel olie (1p) nog even doormidden gesneden in de broodrooster.



Heerlijke lunch voor 7p en toch lekker aan het brood (ben ik gek op). Nu maar aan de yoghurt met fruit voor de fitformules!
Alle reacties Link kopieren
quote:jufmevrouw schreef op 11 maart 2013 @ 07:33:

Nou, zal ik op deze koude weegdag het spits maar afbijten met mijn verrassende resultaten (na een week vol intensief sporten en gezond eten) :



Huidig gewicht: 90.2

Totaal af: 6.8

Deze week: 000000



Geen eens een grammetje is eraf



Nouja, ik weet iig hoe ik stabiel moet blijven. Nu het afvallen nog onder de knie krijgen



Ben benieuwd naar de resultaten van jullie!



Irritant soms he! Maar gewoon knoppie op dom en stug doorzetten - hoe je het ook went of keert, als je (weer) gezond met WW verhaal doorzoet KAN die weegschaal er op een gegeven moment niet meer omheen (zou je denken iig ).



Ik had vorige week stressvolle week, toen niets afgevallen. Weet niet of ik daadwerkelijk meer heb gegeten (zat hele dagen thuis, normaal niet, moest leren voor een examen namelijk) of dat ik puur van de cortisol als een idioot vet vasthield Maar dacht wel dergelijk te merken dat ik me 'slanker voelde' (buikje leek/voelde minder) nu zie ik dat dat deze week echt wel heeft doorgezet, ik hoop ook stiekem dat ik deze week 1 kilo eraf heb, dat die 0.5 per week die ik hoop af te vallen gewoon gehaald zijn maar dat het wat vertraagd was door de stress :P Ik ga het morgen(avond) zien



Kortom, gaan met die banaan! (letterlijk :P mooi fruitmomentje )
Alle reacties Link kopieren
Jufmevrouw, thanks! En wat blijf je positief, ondanks die gelijkblijvers. Knap hoor... Ik hoop zo dat er voor jou snel een doorbraak komt.



En Chitchat, die 5 km is echt geen onmogelijke opgave voor juni. Dat moet je kunnen, ik heb er alle vertrouwen in. Ik ben in juni 2012 begonnen met Start to Run en ondanks een vakantieonderbreking van 3 weken, heb ik begin oktober al aan de 5 km van een klein loopevenement meegedaan. Als het weer straks beter is, ga je vast als een speer!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Hier mijn gegevens voor deze week:



Huidig gewicht: 78,8

Deze week: -0,1

Totaal: -7,8



Ik hoopte juist deze week even te vlammen. Ik had geen etentjes of andere gekke uitspattingen, maar ik moet het hier meedoen. Nou ja, volhouden en hopelijk volgende week een dikkere min!



@jufmevrouw, ik voel me dus een beetje hetzelfde als jij :-) Maar uiteindelijk gaat het ons lukken! Juist nu volhouden denk ik dan. Het moet nog even doordringen tot ons lijf dat we goed bezig zijn :-)



@appeltje84, top dat je de CPC zo goed hebt gelopen! Zie je nou wel? :-)
Alle reacties Link kopieren
huidig gewicht 67,5kg

deze week dus -0,8 :-)

in totaal dus 4,4 kg



Wat ik me nog afvroeg voor zij die de 30days shred doen

hoeveel wegen die gewichtjes? en is dat enkel aan je handen?



Want zou het ook willen doen, en manlief ook

hoeveel moet hij dan hebben?



thx!



keep up the good work!
Goeiemorgen allemaal!

Hoe is het weekend verlopen voor jullie? Voor mij redelijk, uiteindelijk zaterdag teveel toastjes brie gegeten en gisteren ook blokjes kaas. Stom dat gezelligheid altijd samen moet gaan met eten... Komende week zijn we een weekje weg, ook een uitdaging. Maar ik ben van plan gewoon zelf te koken dus kan ik het nog in de hand houden. Maar vind ook dat ik iets lekkers bij de koffie mag



Mijn resultaten (ik mag in de tabel toch??)



Lengte: 1.67

Startgewicht: 73,5 kg

Streefgewicht: 68 kg

Huidig gewicht: 72,8 kg

Totaal af: 0,7 kg

Deze week: 0,7 kg

30 april doel: 70 kg



Succes allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Ik kom mij toch even melden, de schade viel nog enigzins mee.



Huidig gewicht: 109,6 kg

Totaal afgevallen: 12,3 kg

Deze week: +0,8 kg
Alle reacties Link kopieren
En mijn score voor vandaag... Nada! Niks erbij en niks eraf, net zoals de afgelopen weken.



Anyway, om meerdere redenen (die ik hier vorig week beschreef) wil ik graag mijn oorspronkelijke gewicht weer in de tabel. Misschien helpt het me gemotiveerd te blijven:



Startgewicht: 86,0

Huidig gewicht: 72,0

Totaal af: -14

Deze week: 0,0
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Nouja, voel me niet heel erg fit... keelpijn en een algeheel blegh gevoel. Het sporten vanavond sla ik even over.



Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben blij verrast! Ondanks de alcohol en hapjes van zaterdag avond goed afgevallen deze week!



Huidig gewicht: 63.7 kg

Afgevallen deze week: -1.1 kg

Totaal afgevallen: -2.8 kg



Heb me zojuist ook ingeschreven voor 5 km ladiesrun! Je moet dan een mail sturen naar sport@weightwatchers.nl en zij regelen de officiële inschrijving EN BETALING! Daarnaast krijg je dus ook nog een shirt!

Ik ga trouwens (waarschijnlijk) de dag ervoor al naar Rotterdam met vriend en dan boeken we daar een leuk hotel ofzo... maken er in ieder geval wat gezelligs van!



Succes iedereen weer deze week!
Alle reacties Link kopieren
He zou het niet leuk zijn om met een groepje van dit topic samen aan deze loop mee te doen? Lijkt mij iig wel leuk!



Ik kom morgen wegen, was vanochtend veel te laat uit bed dus moest heel snel!



Appel, wat super goed van de CPC! Mooie tijd en fijn dat het zo lekker ging. Wat is je volgende doel?
Alle reacties Link kopieren
het weekend goed doorgekomen en met resultaat:



Huidig gewicht: 70,1 kg

Totaal afgevallen: 5,5 kg

Deze week: -0,7kg



had stiekem gehoopt dat er een iets lager getal op de weegschaal stond maar dat was na dit weekend niet helemaal realistisch (kaasfondue en pindasoep) Maar gisteren wel nog wat extra baantjes getrokken in de sauna ter compensatie.



appeltje: Goeie tijd hoor, zeker gezien de omstandigheden, brrr doe het je niet na met die wind en sneeuw.



jufmevrouw: nog wel gekeken of je centimeters bent afgevallen? een plateau van 3 maanden is ook echt lang en het is knap dat je gemotiveerd blijft om af te vallen. Toen ik bij de dieetist liep heb ik ook 4 maanden een plateau gehad en had zij het al over acceptatie... uiteindelijk nog gedaan ook. maar nu zit ik met ww al onder dat gewicht dus er is hoop!



Chitchat: die brucetta klinkt lekker! Het hardlopen opbouwen naar 5 km is echt heel goed te doen hoor, zeker als je geen last van blesures krijgt.



hier ook maar een eetlijstje:

o magere kwark, magere yogurt, muesli, kiwi en banaan met 2 kopjes thee (6p)

T mandarijn en 3 thee

L salade met gegrilde groente, alfalfa, een eitje, twee grof volkoren boterhammen met hummus(8p)

T een appel maar ik vrees dat ik ga zwichten voor wat er uit de la van mijn collega gaat komen

D rijst met curry van kip, tomaat en sperzibonen(9p)

en als ik vanmiddag niet zwicht voor de la-inhoud van collega, een kopje thee met een koekje(1p)
Alle reacties Link kopieren
Even mijn stand doorgeven:



Huidig gewicht: 106,8

Totaal af: -26,7

Deze week - 0,8



Fanatiek bezig allemaal met hardlopen dames! Knap hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, petje af voor al die fanatieke hardloopsters! Goed hoor!



@Jirelle: balen dat je een mindere week had. Nu jezelf herpakken en volgende week weer knallen. Weet nog dat je in t begin zo'n moeite had, en als ik dan zie hoeveel je nu al kwijt bent totaal! Respect meid!



@appeltje: Ook respect voor jou dat je gister in die kou de CPC hebt gelopen! Ik wilde nog gaan kijken, maar mijn kacheltje thuis was zo lekker warm... :-)



Ik ben trouwens wel later op de dag 1,5 uur gaan wandelen met smurf in de draagdoek! Dus heb zeker mijn beweging wel gehad



@jesje: hoe lang is je man al bezig? Mannen vallen altijd veel sneller af dan vrouwen, en dan mogen ze nog meer punten hebben ook! *heeft nu het beeld voor zich dat je vent in 2 weken 5 kilo kwijt is en daar niet tevreden mee is*



@Jo: wat een leuk idee van de ladies run lopen met het ww-clubje. Nou was ik al niet van het hardlopen voor de zwangerschap, en nu heb ik helemaal een goed excuus! Maar als jullie idd besluiten om met een clubje de ladies run te doen, en daar zitten wat oud gedienden bij dan kom ik aanmoedigen! (no offence voor de anderen, maar dan "ken" ik voor mijn gevoel degenen die gaan lopen. En zij mij. Aangezien ik pas weer een week meeschrijf ben ik voor jullie natuurlijk ook een vreemde nieuweling )



Ik heb deze week hier niet actief geschreven. En ben wisselend met ww bezig geweest. Smurf had haar eerste prikjes gekregen en was daardoor nogal uit haar doen, dus dan kachel ik gewoon naar binnen wat ik tegen kom...uiteraard geen zakken chips, maar tellen is er dan ook niet bij.

Maar toch wat afgevallen!



Huidig gewicht: 87,2

Totaal af:- 0,8

Deze week: -0,8
Alle reacties Link kopieren
Sasz: man 'doet' sinds januari mee. Tussen haakjes want het komt er gewoon op neer dat hij eet wat ik hem voorzet, maar wel vaker dan ik alcohol drinkt en zeer weinig beweegt. dus dan is 5 kilo in 2 maanden gewoon heel goed. Hij houd geen punten bij en heeft geen ww profiel. Hij heeft er niets voor hoeven doen behalve wat met mij meeleidend



maar jij bent toch goed bezig hoor, niet tellen, lekker eten en toch afvallen. Petje af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven