Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

09-06-2013 18:52 3367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



Gewicht doorgeven kan op maandag en dinsdag. Wil je ook in tabel? Even je gegevens doorgeven dan word je ook opgenomen in de tabel. Als je 2 keer geen gewicht hebt doorgegeven zonder het te melden vooraf word je uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Je kunt er altijd weer in natuurlijk.

Succes allemaal!!



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Jirelle1.74123,570122-1,5pauzepearssy1,74133,599112-21,5+0,8 Femme

Rotterdam1,7895,47081 -14,4afgemeld Suhke1,7271,96271-0,9+1,1boannan1,6990,26569,2-21pauzeeles21,80837779-40supersoul1,776965 69 -- pretzel1,6378,66265,5-13,1+0,7jufmevrouw1,7297,47295,5-1,9-0,5 happyr1,8397,18291,7-5,4-0,6 annapalona-9070--- smiley1,6487,36784,8-2,5-2,5
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, helaas (of gelukkig) was ik zo sterk en heb ik zelf geen ijsje genomen.

Grappig, mijn man heeft maandag 1 verstandskies laten trekken, en ook 1 blijkt voldoende te zijn om af te vallen ook 2 kg in 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Ik kies toch liever voor een andere afvalmethode hahaha....
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen dat het bij de meesten zo goed gaat!



Bij mij gaat het ook goed. Hoop dat ik a.s. maandag onder de 86 kg zit, afgelopen maandag was het 86,4 kg dus moet kunnen. Dat zou al een hele mijlpaal zijn. Nummer 86 had ik al heel lang niet meer gezien en 85 al helemaal niet! Is dus wel motiverend



Alleen ik hou zo van bakken, dus had ik gisteren een WW recept gemaakt: frambozen-chocolademuffins. SME-RIG. Of ik heb iets fout gedaan, of ze zijn gewoon echt niet lekker :( Heb ze maar voor de vogels gegooid! Vandaag dus opnieuw iets gemaakt: blueberry muffins van een recept van Vrouwonline. Ik ga er straks bij de thee eentje nemen dus ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
En hoe waren de mufflins?? Haha, je mag gewoon niet snoepen Tacy :-)



AnnieThe Pannie, hoe heb je het weer op 29 punten gekregen? Het lukt me niet
Alle reacties Link kopieren
Weer een tegenvaller, haha. De smaak opzich was goed, maar er zat alleen een geprakte banaan in voor de suikers en verder helemaal geen suiker, dus dat miste ik echt. Denk inderdaad dat ik gewoon niet mag snoepen Eles!
Alle reacties Link kopieren
Jirelle, heb jij nog wel eens een overnight oat? Hoeveel punten reken jij hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
@eles2 Ik heb 1x een overnight oat geprobeerd maar dat was niet zo'n succes, maar dat was ook met mandarijnen. Ik denk dat de overnight oats met banaan oid een stuk lekkerder zijn. Ik kwam op ongeveer 7 punten uit geloof ik. Ik wil wel weer beginnen met overnight oat alleen ik vergeet het vaak de avond ervoor te maken. (dat en ik hou van een warm ontbijt)



@all Hier gaat het nogal slecht vrees ik. Vriend heeft het niet naar zijn zin op zijn werk en ik ben nog steeds aan het wachten tot ik EINDELIJK een contract krijg. Brengt enigszins stress met zich mee en ja hoor, dan ga ik de mist in. Overdag gaat alles (vrijwel) perfect maar 's avonds blijft een enorme valkuil voor me. Ik ben nu ook soort van grieperig/heel erg verkouden waardoor ik soms amper door heb wat ik eet. Ik had eergisteren bijvoorbeeld 3 krentenbollen (!) op tijdens de lunch. Misschien moet ik die toch maar eens aan de andere kant van de tafel neerleggen ipv bij mijn plekje.



Verder afgelopen twee weken heel erg druk gehad op het werk. Ik was gevraagd om te helpen met een project (slecht een paar uurtjes hadden ze gezegd) en voordat ik het wist was ik de halve afdeling aan het runnen (wat wel leuk was maar niet de bedoeling natuurlijk). Gelukkig waardeerden ze het wel. :-)



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed, soms lukt het niet met de punten, maar dam eet ik een ei of avocado of iets anders wat gewoon best veel punten is, om toch aan de punten te komen.



Kan je met WW ongeveer 1 kilo per week afvallen?
Alle reacties Link kopieren
Zusenzo, ja dat kan, als je je er goed aan houdt en veel beweegt. Maar een halve kilo is meer gemiddeld.



Jirelle balen dat het niet zo lekker loopt. Hier ging het goed, maar ik heb gisteravond alles wat los en vast zat gegeten. (Chips, drop, koek).

Vanmorgen weer in het gareel. Wel veel punten die overnight oat maar het vult ook als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
Tracy: gebak is gebak daar moet je niet aan gaan prutten met dingen als banaan. Ik bak ook graag en maak alles gewoon wat kleiner (of niet) dus mini cupcakes/muffins, kleine koekjes. Dan zijn ze vaak 1 a 2 punten per stuk en dan past prima in de punten.



Vanmorgen gewogen en gelijk gebleven. Niet zo gek eigenlijk en nog steeds blij met de -10% (nog bedankt voor jullie reakties trouwens) Had echt nooit verwacht daar te gaan komen en ergens in mijn hoofd zit een beetje dat het zo misschien wel goed is voor nu.



Jirelle: Wegleggen die krentenbollen! lekker hè, maar zo fout als je er te veel van eet. Anders mini's bestellen en een keertje extra sporten? Wanneer zou je iets moeten horen over je contract?



zusenzo: ei en avocado hebben wel veel verzadiging, dus dat is wel fijn.



Hier weer wat koekjesbestellingen dus ik moet me beheersen met proeven. heb meteen doekjes klaargelegd om m'n spuitzakken met af te vegen zodat ik er niet van snoep.
Alle reacties Link kopieren
@eles2 Het ligt er ook aan wat je er in doet. In de overnight oat die ik had gemaakt (die uiteindelijk niet was bevallen) had ik griekse yoghurt gedaan, beetje melk, havervlokken, honing en mandarijnen uit blik op siroop. Als je de laatste 2 schrapt kom je volgens mij op iets van 5 punten uit oid.



@jesje Als goed is in juli. Maar dat zeiden ze ook van maart, april, mei en juni. Het is een kwestie van afwachten of de deal met een grote klant doorgaat, en die is nu een beetje aan het treuzelen.
Alle reacties Link kopieren
Jirelle, ik had er amandelmelk, banaan, havervlokken, kaneel, kokosrasp en blauwe (diepvries) bessen in. Echt heerlijk en tot de lunch echt geen honger gehad. Terwijl il normaal om 10 uur al weer trek heb
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker eles! Zou je het recept misschien willen delen? (met de maten zoals ml etc erbij) :-) En hoeveel punten was je overnight oat?
Alle reacties Link kopieren
komt ie Jirelle:



125 ml soja of amandel melk

30 gr havermoutvlokken

1 tl kaneel

1/2 banaan

1 tl vanille extract

1 tl kokosrasp

1 handje bosbessen (bevroren)



Hiervoor hoef je volgens mij alleen de melk en havermout te rekenen en dan kom ik op 6 punten.

En ik heb er echt de hele ochtend genoeg aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
@eles2 Had je de overnight oat koud gegeten of warm? Ik vind zelf een ontbijt dat (letterlijk) net uit de koelkast komt (uitzonderingen nagelaten) meestal niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het koud gegeten. Vond het wel lekker fris.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! Wat is het stil hier!



Ben gisteravond behoorlijk de mist ingegaan met eten, van alles veel te veel (en niet gezond) gegeten...

En dat terwijl het overdag zo goed ging..



Nou ja, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En aangezien mijn mans auto stuk is en hij mijne mee heeft naar z'n werk, moet ik straks op de fiets met dochter naar de manege, 10 km heen en na de les weer 10 km terug. Alles door de polder, met een fiks windje, dus dat zal niet mee vallen.

Hopelijk is het dan weer wel droog, want het komt hier nu met bakken uit de lucht!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hi all! Even een korte Appel-update. Gisteren naar Brussel geweest, mijn vriend moest er werken en 's avonds zouden we uit eten gaan met een collega van hem. Naar een goed visrestaurant geweest en het eten was erg lekker, maar ik zat wel dik over mijn punten. Toch nog wat goede keuzes kunnen maken (geen toetje, geen cocktail achteraf), dus ik voel me er redelijk tevreden over. Ik had alleen wel willen hardlopen vanmorgen, zodat ik e.e.a. kon compenseren. Maar ik voelde me niet 100%, waarschijnlijk heeft de knoflook van gisteren er een beetje ingehakt. Dat eet ik niet vaak en ik merk het gelijk aan mijn darmen als ik er een grote hoeveelheid van binnen krijg. Dan maar morgenochtend...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Heb net mijn eerste hardloop training gehad bij de atletiekclub. Anderhalf uur, 14 active points!

Ga nu naar Pinkpop, dus kan de extra punten goed gebruiken!

Fijn weekend iedereen.
Alle reacties Link kopieren
@ Lientje, 20 km fietsen is vast ook heel veel active points!

Compensatie voor gisteren
Alle reacties Link kopieren
Femme: Ja , maar ik doe flexipoints, en daar tellen de actieve punten niet echt mee. Maar hoe dan ook, het compenseert zeker, elke beweging is goed toch?

En het is hier gelukkig nu weer droog, al had er wel wat minder wind mogen staan wat mij betreft.

Even naar de manege kost me op deze manier zo de hele middag, zucht, 't is dat m'n dochter er zo gelukkig van wordt....
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
blegghh, donderdag zat ik omder de 80 en sindsdien maak ik er een potje van. Heb zelfs gisteren een halve zak chips gehad en stukjes kaas. Net een broodje met veel meer chocopasta dan nodig. Hoe draai ik dit weer om?



Femmerotterdam Heel veel plezier. Stiekem ben ik jaloers. Ben 5 jaar geleden voor het laatst geweest. Was toen zwanger van de oudste en nu geen oppas voor een heel weekend, helaas.



Lientje, jeetje 20 km is wel even meer dan de 2x4 van mij van vandeweek. Ik hou helemaal niet van fietsen. Dus veel succes :-)
Alle reacties Link kopieren
Tjees.....Eruit gefietst door mijn superslanke dochter van net 11! Ik heb echt een bagger-conditie. Ben gesloopt!

Zegt ze ook nog met een big smile: Ach mam, voor jouw leeftijd(?!!!!) fiets je nog best wel aardig hoor!

En natuurlijk dikke tegenwind door die polders, zat vlgns mij tegen windkracht 6 aan, moest terugschakelen naar z'n een.



In elk geval heb ik vandaag weer mijn best gedaan, 1,5 uur gefietst in totaal en het was behoorlijk intensief!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben weer terug van mn vakantie!

Ik zie een heel nieuw topic dus moet nog alles bijlezen.



Op vakantie had ik mijzelf voorgenomen om gewoon gezellig te doen! Wat ik ook gedaan heb.



Bij thuiskomst was onze badkamer gestript door mn vader want die gaan we verbouwen. Waar hij de weegschaal heeft gezet heb ik nog niet durven vragen!



Voordat ik op vakantie ging heeft de hond mij omver gerend. Met als gevolg dat ik iets aan mn ribben heb. ik vermoed gekneusd of gebroken. Morgen ga ik de dokter eens bellen..

Werken, bewegen, slapen, ademen, lachen, hoesten, bukken en eigenlijk de rest wat men zo doet, doet ontzettend veel pijn..

Eerst hoopte ik dat het mn spieren waren maar op de vakantie bleek dat het niet minder werd.



Ik eet meer en beweeg minder! Dus ben benieuwd dinsdag!



Dinsdag pak ik het weer op heb ik me voorgenomen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



WW technisch een hele slechte week gehad, nu weer in het gareel!



Huidig gewicht: 113

Totaal afgevallen: 8,9 kg

Deze week: +0,3 kg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven