Zelfbruiner
woensdag 26 april 2017 om 10:18
http://www.boots.com/palm ... oisturiser-250ml-10121588
Dit is mijn favoriet, weet alleen niet zeker of je die ook in NL kan krijgen. Maar dit is de enige bronzer tot nu toe waar ik geen vlekken/strepen van krijg, maar wel een heel natuurlijke teint.
Dit is mijn favoriet, weet alleen niet zeker of je die ook in NL kan krijgen. Maar dit is de enige bronzer tot nu toe waar ik geen vlekken/strepen van krijg, maar wel een heel natuurlijke teint.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 26 april 2017 om 10:39
Welke je ook probeert, begin niet met uitproberen op het laatste moment.
In cirkels aanbrengen en heel goed opletten. Liefst vooraf scrubben. En meerdere dagen achter elkaar doen. Als je de gewenste kleur hebt, bijhouden door 2x per week te smeren.
Op deze manier heb je de minste kans op pandavlekken of zebrastrepen. (Als je ze wel krijgt wordt dat in de smeerdagen daarna wel opgelost).
Vermijd het zwembad.
In cirkels aanbrengen en heel goed opletten. Liefst vooraf scrubben. En meerdere dagen achter elkaar doen. Als je de gewenste kleur hebt, bijhouden door 2x per week te smeren.
Op deze manier heb je de minste kans op pandavlekken of zebrastrepen. (Als je ze wel krijgt wordt dat in de smeerdagen daarna wel opgelost).
Vermijd het zwembad.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 26 april 2017 om 10:44
Ik vind deze http://m.yves-rocher.nl/control/product ... t_id=32326 heel fijn. Wel iets over je voeten leggen als je je benen sprayt

woensdag 26 april 2017 om 12:00
woensdag 26 april 2017 om 12:30
woensdag 26 april 2017 om 12:34
Als je echt heel bleek bent, lijkt mij een bodylotion met geleidelijke bruiner misschien een beter idee.
Ik gebruik Dove Derma Spa Summer Revived. Tot verleden jaar heette dat Summer Glow. Dat zie je niet meteen en geeft dus ook geen strepen maar je wordt er langzaamaan een beetje bruiner van. Ik gebruik dat eigenlijk het hele jaar door, dan ben ik altijd net niet zo heel wit.
Ik gebruik Dove Derma Spa Summer Revived. Tot verleden jaar heette dat Summer Glow. Dat zie je niet meteen en geeft dus ook geen strepen maar je wordt er langzaamaan een beetje bruiner van. Ik gebruik dat eigenlijk het hele jaar door, dan ben ik altijd net niet zo heel wit.
woensdag 26 april 2017 om 13:58