Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
xlong schreef:
16-02-2020 12:04
Afbeelding
Erg leuk! En ik vind dit niet tuttig.
Alle reacties Link kopieren
Claudia Strater kan best mooie kleding hebben zelfde als met Vanilla ,maar 129 euro voor een blouse tel ik er niet voor neer.
De laatste paar jaar kocht ik nog weleens wat van het merk Zoso ,maar toen begonnen ze opeens met de grote letter opdruk . Jammer al hoewel ik wel weer een mooie jurk in de webshop zag hangen.
Blazers van travelstof vind ik wel weer heen fijn dragen , die heb ik van het merk Vera Jo zit altijd mooi ,betaalbaar en goede pasvorm.
Alle reacties Link kopieren
xlong schreef:
16-02-2020 12:04
Afbeelding
als dat ook doorgaat voor een mantelpakje, dat draag ik wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
16-02-2020 13:01
Xlong, als ik het me goed herinner ben jij lang. Welke merken/winkels raad jij aan voor jasjes? Ik ben 1.77 met een lange rug en kan moeilijk jasjes vinden met de taille op de juiste plek.
Klopt. Ik ben 1.82, met errug lange armen en benen (geen lange rug). Maar inderdaad de pasvorm is vaak lastig, korte getailleerde gevoerde jasjes zitten eigenlijk nooit goed. Ongevoerde jasjes met stretch of een wat losser model (boyfriend blazer) zitten mij het beste, de mooie jasjes van bijv. Mos Mosh zitten voor geen meter.
Afbeelding
Dit geruite pak bedoelde ik bijv. dit jasje valt wat langer, zelfs de mouwen zijn lang genoeg.
Afbeelding
een dergelijk model lukt ook wel.
Expresso valt ook wel redelijk goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven