Mode & Beauty alle pijlers

77 online shop

25-07-2018 13:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met deze website?
Hij komt steeds via fb voorbij en er staat echt hele leuke kleding op de site (voor weinig geld)
Maar ik ken helemaal niemand die er wel eens wat heeft besteld?

Ik ben even benieuwd naar de kwaliteit en service. Hoe zit het bijvoorbeeld met retouren. Er staat wel dat dit kan, maar betaal je dan zelf de verzendkosten om het terug te sturen?
Geen ervaring met retourneren,
Weleens wat besteld, levering was prima, niet de volgende dag, maar heb er niet lang op hoeven wachten, kwaliteit producten vond ik prima
mode-beauty/iemand-ervaring-met-77onlin ... ges/393864

Zelf recentelijk ook besteld. Sommige dingen zitten goed en voelen prima aan, anderen doen me denken aan primark kwaliteit. Twee topjes vielen heel vreemd. Met het meeste wel echt tevreden. Terugsturen kan door de retourbonnen uit te printen. Geloof dat het gratis is. Heb wel voor de zekerheid betaald met paypal maar het ging prima. Levertijd was een week.
Ik heb er 1 keer wat besteld, maar vond de kwaliteit van de kleding dusdanig waardeloos (en dat zag je er ook aan af) dat het ook bij die ene keer zal blijven. Wellicht had ik pech, maar was een best grote bestelling dus ik neem de gok niet weer. Levertijd inderdaad een week.
Ja paar keer wat besteld en alles prima. 1 Keer een jas, die was iets te klein. Teruggestuurd en netjes mijn geld terug gekregen.
Daantje1970 schreef:
25-07-2018 14:13
Ja paar keer wat besteld en alles prima. 1 Keer een jas, die was iets te klein. Teruggestuurd en netjes mijn geld terug gekregen.
En betaalde je dan zelf de retourkosten?
Dank jullie wel voor de reacties?
Ik denk dat ik het toch maar ga proberen en wat ga bestellen
Hoe vallen de maten? Normaal lukt xxl wel, heb een grote maat.
itismee schreef:
25-07-2018 14:27
En betaalde je dan zelf de retourkosten?
Ik heb echt geen idee meer. Is al zolang geleden. Staat toch wel op de website neem ik aan.
Op de website onder ‘Annuleringsvoorwaarden’:
(...) U draagt de rechtstreekse kosten van retourzending. (...)
Het valt oha wel wat kleiner is mijn ervaring. Kwaliteit is idd matig, maar daarom zijn de kosten ook laag. Producten zijn leuk en vallen verder goed (in een maatje groter)
Retouren geen ervaring mee
Ze verkopen matige producten jammer genoeg. Ik neem altijd een maatje groter voor de zekerheid. Maar meestal zijn ze wel True To Fit.
Mijn Blog: Fitness101
Ik heb er een paar jaar geleden wat besteld, maar heb bijna alles geretourneerd. Matige kwaliteit (ik heb zelfs betere kleding van Aliexpress) en de maten kloppen voor geen meter. Ik heb maat XS/S, maar soms verzoop ik in een S en weer bij een ander kledingstuk was maat M zelfs veel te klein. De kleding is veel te duur voor wat het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven