77 online shop
woensdag 25 juli 2018 om 13:16
Heeft iemand ervaring met deze website?
Hij komt steeds via fb voorbij en er staat echt hele leuke kleding op de site (voor weinig geld)
Maar ik ken helemaal niemand die er wel eens wat heeft besteld?
Ik ben even benieuwd naar de kwaliteit en service. Hoe zit het bijvoorbeeld met retouren. Er staat wel dat dit kan, maar betaal je dan zelf de verzendkosten om het terug te sturen?
Hij komt steeds via fb voorbij en er staat echt hele leuke kleding op de site (voor weinig geld)
Maar ik ken helemaal niemand die er wel eens wat heeft besteld?
Ik ben even benieuwd naar de kwaliteit en service. Hoe zit het bijvoorbeeld met retouren. Er staat wel dat dit kan, maar betaal je dan zelf de verzendkosten om het terug te sturen?
woensdag 25 juli 2018 om 13:24
mode-beauty/iemand-ervaring-met-77onlin ... ges/393864
Zelf recentelijk ook besteld. Sommige dingen zitten goed en voelen prima aan, anderen doen me denken aan primark kwaliteit. Twee topjes vielen heel vreemd. Met het meeste wel echt tevreden. Terugsturen kan door de retourbonnen uit te printen. Geloof dat het gratis is. Heb wel voor de zekerheid betaald met paypal maar het ging prima. Levertijd was een week.
Zelf recentelijk ook besteld. Sommige dingen zitten goed en voelen prima aan, anderen doen me denken aan primark kwaliteit. Twee topjes vielen heel vreemd. Met het meeste wel echt tevreden. Terugsturen kan door de retourbonnen uit te printen. Geloof dat het gratis is. Heb wel voor de zekerheid betaald met paypal maar het ging prima. Levertijd was een week.
woensdag 25 juli 2018 om 13:28
woensdag 25 juli 2018 om 14:27
En betaalde je dan zelf de retourkosten?Daantje1970 schreef: ↑25-07-2018 14:13Ja paar keer wat besteld en alles prima. 1 Keer een jas, die was iets te klein. Teruggestuurd en netjes mijn geld terug gekregen.
maandag 6 januari 2020 om 11:31
Ik heb er een paar jaar geleden wat besteld, maar heb bijna alles geretourneerd. Matige kwaliteit (ik heb zelfs betere kleding van Aliexpress) en de maten kloppen voor geen meter. Ik heb maat XS/S, maar soms verzoop ik in een S en weer bij een ander kledingstuk was maat M zelfs veel te klein. De kleding is veel te duur voor wat het is.