Abaya (Den Haag)
donderdag 30 september 2010 om 14:14
donderdag 30 september 2010 om 14:18
Gewone winkels weet ik niet, wat ik wel een aanrader vind is:
www.islamproducten.nl
(Ik hoop dat dit mag trouwens, ik heb geen aandelen in de site ofzo).
Ze leveren snel, producten zijn van goede kwaliteit.
Ik heb er heel veel besteld en ben echt tevreden.
Hoef je ook de stad niet in.
www.islamproducten.nl
(Ik hoop dat dit mag trouwens, ik heb geen aandelen in de site ofzo).
Ze leveren snel, producten zijn van goede kwaliteit.
Ik heb er heel veel besteld en ben echt tevreden.
Hoef je ook de stad niet in.
donderdag 30 september 2010 om 14:37
ik draag dagelijks de abaya/jilbaab
Ik koop ze bij www.islamproducten.nl
Je hebt ook de site islamitischekleding.nl en die hebben een eigen winkel in den Haag, met heel veel keuze's qua jilbaab/abaya/hijaab etc
Hun winkel heet :Boutique Sarah, en zit aan de
Stationsweg 109A
2515 BL Den Haag
Maar ik draag degene van islamproducten altijd met satijnen rand, in maatje S, en dan vallen ze nog tot op me voeten en wijd genoeg, maar dat ligt net aan je lengte en maat
bv deze met versierrand ...je hebt ze ook zonder versierrand maar alleen satijnen randje aan de mouwen en hals
Ik zie dat ze van deze jilbaab alleen nog de grote maten hebben helaas, maar ze hebben ook andere kleuren
http://www.islamproducten.nl/jilbab-ver ... zwart.html
Ik koop ze bij www.islamproducten.nl
Je hebt ook de site islamitischekleding.nl en die hebben een eigen winkel in den Haag, met heel veel keuze's qua jilbaab/abaya/hijaab etc
Hun winkel heet :Boutique Sarah, en zit aan de
Stationsweg 109A
2515 BL Den Haag
Maar ik draag degene van islamproducten altijd met satijnen rand, in maatje S, en dan vallen ze nog tot op me voeten en wijd genoeg, maar dat ligt net aan je lengte en maat
bv deze met versierrand ...je hebt ze ook zonder versierrand maar alleen satijnen randje aan de mouwen en hals
Ik zie dat ze van deze jilbaab alleen nog de grote maten hebben helaas, maar ze hebben ook andere kleuren
http://www.islamproducten.nl/jilbab-ver ... zwart.html
donderdag 30 september 2010 om 15:17
Ik ga even kijken, heel erg bedankt!
Hobbemakade is voor mij een 20 minuten met de auto, dus dat is wel een optie.
Ik moet voor buiten echt een zwarte, voor binnen wil ik wel iets als deze:
Van de winkel waarvan de foto is, bestaat het domein niet meer, dus ik vrees dat die opgeheven is (was iets Al Asalah, Den Haag).
Via internet bestellen wordt lastig, ik wil morgen e.e.a. gaan kopen, dan weet ik zeker dat het past e.d.
Hobbemakade is voor mij een 20 minuten met de auto, dus dat is wel een optie.
Ik moet voor buiten echt een zwarte, voor binnen wil ik wel iets als deze:
Van de winkel waarvan de foto is, bestaat het domein niet meer, dus ik vrees dat die opgeheven is (was iets Al Asalah, Den Haag).
Via internet bestellen wordt lastig, ik wil morgen e.e.a. gaan kopen, dan weet ik zeker dat het past e.d.
donderdag 30 september 2010 om 16:24
Ik weet het nog niet, Maryem. Ik ga (samen met mijn eigen man) voor een zakelijke bespreking met iemand, en dat is een man. Ik wil mij dus wel kleden zoals betamelijk is. In de meeste Arabische landen is 'bedekt' natuurlijk wel voldoende, maar dit wordt mijn eerste zakelijke bezoek aan Saoedi-Arabië, dus ik wil wel goed voor de dag komen. De bespreking zou eerst in West-Europa zijn, maar is nu verplaatst.
Ik heb zelf ook wel zakelijke, enkellange geklede rokken en tops met lange mouwen, dus die kan ik ook aan voor binnen, maar ik wil ook wel een 'binnenabaya' meenemen.
Ik ga morgen naar boutique Sarah heb ik besloten. Bedankt voor de tip, chokran!
Ik heb zelf ook wel zakelijke, enkellange geklede rokken en tops met lange mouwen, dus die kan ik ook aan voor binnen, maar ik wil ook wel een 'binnenabaya' meenemen.
Ik ga morgen naar boutique Sarah heb ik besloten. Bedankt voor de tip, chokran!