Mode & Beauty alle pijlers

Abaya (Den Haag)

30-09-2010 14:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand goede adressen voor het kopen van een abaya in/rond Den Haag? Ik ga binnenkort waarschijnlijk naar Saoedi-Arabië, dus het moet een zwarte zijn.
Is dit wat?

Zie: http://www.imanedesign.nl ... &view=frontpage&Itemid=19
Gewone winkels weet ik niet, wat ik wel een aanrader vind is:

www.islamproducten.nl

(Ik hoop dat dit mag trouwens, ik heb geen aandelen in de site ofzo).

Ze leveren snel, producten zijn van goede kwaliteit.

Ik heb er heel veel besteld en ben echt tevreden.

Hoef je ook de stad niet in.
In de Hobbemastraat of op de Hoefkade heb je een boel kledingzaken, denk dat ze ze daar wel zullen hebben.
ik draag dagelijks de abaya/jilbaab

Ik koop ze bij www.islamproducten.nl

Je hebt ook de site islamitischekleding.nl en die hebben een eigen winkel in den Haag, met heel veel keuze's qua jilbaab/abaya/hijaab etc

Hun winkel heet :Boutique Sarah, en zit aan de

Stationsweg 109A

2515 BL Den Haag

Maar ik draag degene van islamproducten altijd met satijnen rand, in maatje S, en dan vallen ze nog tot op me voeten en wijd genoeg, maar dat ligt net aan je lengte en maat

bv deze met versierrand ...je hebt ze ook zonder versierrand maar alleen satijnen randje aan de mouwen en hals

Ik zie dat ze van deze jilbaab alleen nog de grote maten hebben helaas, maar ze hebben ook andere kleuren

http://www.islamproducten.nl/jilbab-ver ... zwart.html
Ik ga even kijken, heel erg bedankt!

Hobbemakade is voor mij een 20 minuten met de auto, dus dat is wel een optie.

Ik moet voor buiten echt een zwarte, voor binnen wil ik wel iets als deze:

Van de winkel waarvan de foto is, bestaat het domein niet meer, dus ik vrees dat die opgeheven is (was iets Al Asalah, Den Haag).

Via internet bestellen wordt lastig, ik wil morgen e.e.a. gaan kopen, dan weet ik zeker dat het past e.d.
ik zou naar boutique Sarah gaan aan de stationsweg, daar heb je echt veel keuze

En voor binnen kan je toch gewoon aantrekken wat je wilt..of zit je met vreemde mannen dat je daar ook een abaya aan moet?
Ik weet het nog niet, Maryem. Ik ga (samen met mijn eigen man) voor een zakelijke bespreking met iemand, en dat is een man. Ik wil mij dus wel kleden zoals betamelijk is. In de meeste Arabische landen is 'bedekt' natuurlijk wel voldoende, maar dit wordt mijn eerste zakelijke bezoek aan Saoedi-Arabië, dus ik wil wel goed voor de dag komen. De bespreking zou eerst in West-Europa zijn, maar is nu verplaatst.

Ik heb zelf ook wel zakelijke, enkellange geklede rokken en tops met lange mouwen, dus die kan ik ook aan voor binnen, maar ik wil ook wel een 'binnenabaya' meenemen.

Ik ga morgen naar boutique Sarah heb ik besloten. Bedankt voor de tip, chokran!
Ik draag ze zelf niet, maar vriendinnen van me dragen die van islamproducten.nl. heb zelf ervaring met andere spullen van die site en ze leveren goede producten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven