Adventskalender 2020
zaterdag 12 september 2020 om 14:55
Hi allemaal,
Ik wil mijzelf dit jaar verwennen met een leuke adventskalender. Ik heb er nog nooit een gehad en hoor graag jullie ervaringen. Loont het bijvoorbeeld om een Deluxe versie te nemen of volstaat een gewone ook? Zit er veel onzin in of kon je alles gebruiken?
Ik kijk vooral richting beauty of parfum adventskalenders, maar andere aanraders zijn ook welkom. Unboxing filmpjes ken ik, maar ik hoor graag jullie ervaringen.
Ik wil mijzelf dit jaar verwennen met een leuke adventskalender. Ik heb er nog nooit een gehad en hoor graag jullie ervaringen. Loont het bijvoorbeeld om een Deluxe versie te nemen of volstaat een gewone ook? Zit er veel onzin in of kon je alles gebruiken?
Ik kijk vooral richting beauty of parfum adventskalenders, maar andere aanraders zijn ook welkom. Unboxing filmpjes ken ik, maar ik hoor graag jullie ervaringen.
zaterdag 12 september 2020 om 15:01
Vorige jaar had ik de 2d versie van Rituals (was mijn eerste kennismaking met de producten van Rituals) en dat is me goed bevallen, zo goed dat de kalender voor dit jaar besteld en onderweg is.
Ik heb na het uitpakken vorig jaar op youtube ook de 3d nog bekeken en was blij met de keuze voor de 2d versie omdat in de 3d oa parfum zat en dat gebruik ik eigenlijk zelfde en altijd dezelfde geur. Ik zag op een foto van de kalenders van dit jaar weer parfum voor de 3d staan vandaar dat ik weer voor de 2d heb gekozen.
Ik heb na het uitpakken vorig jaar op youtube ook de 3d nog bekeken en was blij met de keuze voor de 2d versie omdat in de 3d oa parfum zat en dat gebruik ik eigenlijk zelfde en altijd dezelfde geur. Ik zag op een foto van de kalenders van dit jaar weer parfum voor de 3d staan vandaar dat ik weer voor de 2d heb gekozen.
zaterdag 12 september 2020 om 15:03
zaterdag 12 september 2020 om 15:09
zaterdag 12 september 2020 om 16:35
Ik heb er jaren een van de Lidl gehad. Met van die goedkope chocolaatjes.
Nooit geweten dat die dingen ook met andere cadeautjes bestonden. Wat zit er zoal in? Heb je er ook echt wat aan? Of zitten er veel testers en make-up die net niet jouw kleur is in?
zaterdag 12 september 2020 om 16:43
zaterdag 12 september 2020 om 18:06
Ja ik wilde in eerste instantie ook die van de Lush maar 250 euro is niet normaal.
Rituals is dus erg populair bij jullie! Hij ziet er inderdaad ook echt leuk uit zowel de 2D als de 3D.
Maar de vraag was toch wel wat zit er allemaal in dan? Dat zie ik nog niet echt voorbij komen haha
zaterdag 12 september 2020 om 18:31
Twilight1 schreef: ↑12-09-2020 18:06Ja ik wilde in eerste instantie ook die van de Lush maar 250 euro is niet normaal.
Rituals is dus erg populair bij jullie! Hij ziet er inderdaad ook echt leuk uit zowel de 2D als de 3D.
Maar de vraag was toch wel wat zit er allemaal in dan? Dat zie ik nog niet echt voorbij komen haha
Dat staat gewoon op de site.
(Bedankt trouwens mensen, nu wil ik ‘m ook.)
zaterdag 12 september 2020 om 20:06
zaterdag 12 september 2020 om 21:29
Even gekeken maar die van Rituals zijn beide erg leuk. Ik heb nog een cadeaubon dus misschien koop ik wel eentje. Vorig jaar in oktober in Duitsland geweest bij de DM, die hadden echt heel veel soorten adventskalenders. Ook van merken die je hier wel gewoon kunt kopen maar die hier geen adventskalenders verkopen. Denk dat het idee van advent in Duitsland toch nog meer leeft dan hier.
zaterdag 12 september 2020 om 21:34
dat kun je gewoon zien op de website! Is de hele lijst met 24 productenTwilight1 schreef: ↑12-09-2020 18:06Ja ik wilde in eerste instantie ook die van de Lush maar 250 euro is niet normaal.
zaterdag 12 september 2020 om 21:46
zondag 13 september 2020 om 10:55
ik heb al meerdere jaren de rituals advent kalender gehad voor mijn tienermeiden, in de 3d kerstboom vorm. erg leuk, vooral door de vorm. de nieuwe adventskalender van rituals vind ik er ook weer erg leuk uit zien. Maar ik ben nu wel op dat merk uitgekeken, ik wil graag wat anders. Lush had leuk geweest maar de prijs gaat me ook te ver.
Ik ben dus ook nog zoekende naar iets leuks voor komend jaar.
Ik ben dus ook nog zoekende naar iets leuks voor komend jaar.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters