Mode & Beauty alle pijlers

Advies gevraagd

08-03-2012 09:24 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor deze maand maart en april dichte hakken kopen alleen wil ik geen dure halen. Weet iemand een site waar je goedkope hakken kunt bestellen? Zo rond de 20 euro. Het moet alleen wel goede kwaliteit zijn, dus geen van Haren enzo.. En nog een vraagje: ik heb laatst korte blauwe allstars gekocht. Hoe kun je deze mooi combineren zodat je er nog steeds netjes uit ziet? En staat een zwarte broek wel bij blauwe allstars?
asos.com
Zeg maar Spijker.
¤20, goede kwaliteit maar geen Van Haren?

Succes ermee .

Ik heb zelf ook allstars, maar die combineer ik nooit met een zwarte broek (behalve als het van jeansstof is). Ik vind allstars niet een goede keuze als je netjes voor de dag wilt komen.
En als we toch bezig zijn, wil ik wel graag mooie, goede kwaliteit laarzen van italiaans leer voor 30 euro.

/sarcasme uit

je hebt natuurlijk wel erg tegenstrijdige eisen.. Het mag geen goedkoop merk zijn zoals van Haren, maar je wil er niet voor betalen om goede kwaliteit te krijgen. Wat vind je belangrijker? Dat ze goed zijn, of dat ze goedkoop zijn? Waar zit je onderhandelingsruimte?
AllStars combineren zodat je er netjes uitziet: nette broek met blouse.

Kwalitatief goede schoenen voor twintig euro: Dream on. Gaat je niet lukken. Is toch ook niet erg voor twintig euro, doe je er een seizoen mee en dan gooi je ze weg.
Van Haren is toch niet per defenitie slecht? Koop er regelmatig schoenen en daar heb ik altijd best een tijd plezier van.

Anders zou ik het ff niet weten...
Van Haren is zo slecht nog niet hoor.

Misschien bij de Dolcis? Of anders zou ik het tweedehands proberen; Marktplaats. Misschien kan je daar iets van echt leer vinden voor 20 euro.
Ja... Primark, Van Haren, Blink (maar dan zijn ze al snel rond de 40) en dan is allemaal nep leder.... Voor 20 euro moet je heel goed scoren in de laatste restjes van de sale, of genoegen nemen met minder kwaliteit. Marktplaats kan ook een optie zijn. Of vintage, dan heb je vaak wel leren pumps voor rond de 20 euro.

Blauwe Allstars kan je met vrijwel alles dragen
Als je kwaliteit wil hebben voor een leuek prijs moet je niet op internet gaan zoeken maar gewoon de winkels af. Je kan pas zien hoe iets in elkaar zit als je het in je handen heb.

Ik ben zelf wel fan van s.Oliver. Niet te duur en zeker in de uitverkoop goed betaalbaar.

Mazzel kan je ook hebben bij scapino, van haren, dolcis enz enz maar dan moet je ff goed zoeken.
Dan zou ik Marktplaats proberen.

Ik heb bv. Replay laarzen (ongebruikt) voor 35,- gekocht.

Volgens verkoper was er iets met de rits, maar twee jaar later nog steeds geen problemen gehad.
Tweedehands is een optie, maar alleen als ze weinig gedragen zijn, anders staa ze al naar de voeten van een ander.

Wat betreft goedkoop en goede kwaliteit, dan staat Van Haren bij mij toch bovenaan. Daar zijn zeer betaalbare leren pumps te vinden.

Anders kom je toch uit bij goedkoop plakwerk als Primark, H&M en Shick van Dolcis. Zie er leuk uit hoor, maar is nou niet echt kwaliteit.
Life is too short not to be chique!
Ik heb een paar zwarte leren pumps van 5th Avenue in de sale (50% korting) gekocht bij Van Haren. Kosten: 17,50. Zitten prima en lopen erg goed!
Van Haren is echt niet per definitie slechte kwaliteit. Ik heb twee jaar geleden in de aanbieding voor 20 euro mooie leren hakschoentjes gekocht en werk daar nog steeds een paar dagen per week op.

Zeker als je wat bredere voeten hebt is Van Haren echt een aanrader. Het is alleen even zoeken naar een mooi model.

Anders kun je Axischoen nog proberen, maar die verkoopt niet online volgens mij. C & A verkoopt ook schoenen, misschien zit daar wat voor je tussen.
Nelly.com! Echt mega veel hakken en prijs/kwaliteit is ook goed.

Blauwe allstars zou ik met een zwarte nette broek en blouse of mooie egale trui dragen.
[quote]evelise schreef op 08 maart 2012 @ 09:33:

Kwalitatief goede schoenen voor twintig euro: Dream on. Gaat je niet lukken. Is toch ook niet erg voor twintig euro, doe je er een seizoen mee en dan gooi je ze weg.[/qu

Allstars met een skinny jeans, blouse/top en blazer erop.

Haren en make up mooi gedaan, netjes toch? Als je niet altijd op hakken kunt lopen kun je nog met de rest heel netjes zijn hoor!
quote:evelise schreef op 08 maart 2012 @ 09:33:

Kwalitatief goede schoenen voor twintig euro: Dream on. Gaat je niet lukken. Is toch ook niet erg voor twintig euro, doe je er een seizoen mee en dan gooi je ze weg.Echt leer voor 20 euro is inderdaad moeilijk. In de sale dan misschien maar anders ook niet, je zult er toch echt wat meer aan uit moeten geven of niet voor leer gaan.
Ik heb wel ooit een paar leren kwaliteitslaarzen voor 29 euro gekocht in een aparte kleur blauw. Met een perfecte pasvorm, hakken en er kunnen zelfs steunzolen in. Die heb ik niet.

Maar.... die heb ik niet bij Viva gekocht.

Kijk eens bij Wehkamp in de sale, maar ik ben bang dat je dan toch iets meer zult moeten betalen. Alleen in de winkels kan je soms dat geluk hebben. Maar bij Scapino hebben ze wel goedkope hakken, maar dat is goed genoeg? Jammer dan.

Dus, succes ermee.
Ja hoor, in de sale heb ik leren pumps gevonden van Tamaris voor 19,95.

http://www.ziengs.nl/tama ... r-bruin-24302-144310.html

http://www.ziengs.nl/tama ... r-bruin-24407-144308.html

Maar er bestaan wel verschillende soorten hakken. Ik heb ze alleen maar neer gezet, omdat ze bestaan. Dus kijk zelf even op al die andere sites. Sommige hebben tijdelijk extra kassakorting gehad, maar het is niet meer veel. Ze moeten ook nog maar net in de goede maat zijn. Succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven