Mode & Beauty alle pijlers

Afknippen. Maar dan?

10-09-2013 20:40 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lang haar en ik begin er langzamerhand aan te denken om het weer eens af te knippen, omdat het wel erg lastig is. Mijn haar lijkt qua structuur heel erg op het haar van het meisje op de foto, heel erg dik, stug en met een behoorlijk eigen willetje en het hangt tot halverwege mijn rug. Ik heb geen flauw idee wat ik zou willen, behalve dat het tot mijn schouders moet blijven komen of iets erover. Heeft iemand een leuk idee?

quote:amarna schreef op 11 september 2013 @ 14:36:

[...]

Wat is het verschil tussen dik haar en veel haar? En kun je dat op een foto zien?Veel haar is veel haar, maar dan fijn. Dik haar hoef je niet zoveel van te hebben om het toch veel te laten lijken. Nadeel van dik haar is dat je het heel erg moeilijk kunt stylen, want het is heel zwaar. Het verschil kun je goed zien op een foto, dik haar heeft een heel andere structuur.
quote:highwaynation schreef op 11 september 2013 @ 14:38:

Als je het afknipt, zou je kunnen overwegen het te doneren aan Stichting Haarwensen!Ik breng het rechtstreeks bij de pruikenmaker van mijn man. Korte lijntjes
Mijn haar is ook ongeveer hetzelfde structuur als het meisje op de foto. Het is heel dik en zwaar en er zit een slag in.

Iedereen vindt het mooi en vooral zonde als ik het korter laat knippen. En ze vinden mij vooral zeikerig als ik zeg dat ik het doe omdat ik anders hoofdpijn krijg van het gewicht.

Ik heb mijn haar in laagjes en dat staat heel erg mooi. Ik hoef zelf ook geen plukjes of een losse knot te proberen. Dat zakt allemaal naar beneden.
Ik heb ook veel en dik haar, kapsels zakken altijd binnen no time uit. Kort staat me echt voor geen meter.

Ik laat het lekker lang, en eens in de zoveel tijd (meestal 2 tot 3 keer jaar jaar) ga ik eens naar de kapper en zucht ik: ''ik wil iets anders, maar niet kort'' en geef ze daarmee de vrije hand.

Is bij mijn kapster nog nooit tegengevallen.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Ha, dat is ook nog een optie despicable_me

Vind het wel eng, omdat ik geen kapper heb. Zul je zien dat ik net weer op de stoel van de slechtste kapper van Nederland terecht kom
Ik heb veel rood haar, maar het is fijn van structuur en ben het ook zat. Ik wil juist kort haar. Niet zo kort als pixie short maar een soort Meg Ryen kort in haar vroegere periode. Ik ben alleen een beetje in dubio. Ik heb een ovaal/lang gezicht, dus ben bang dat het mij niet zal staan? dus het kapsel van nummerveel 2e optie kan voor mij wel leuk zijn... al is het dan nog steeds niet kort, wat ik nou juist wel zou willen. Lang haar heb ik nu wel gehad, dat gewas en gedoe vind ik maar niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven