Mode & Beauty alle pijlers

Afknippen. Maar dan?

10-09-2013 20:40 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lang haar en ik begin er langzamerhand aan te denken om het weer eens af te knippen, omdat het wel erg lastig is. Mijn haar lijkt qua structuur heel erg op het haar van het meisje op de foto, heel erg dik, stug en met een behoorlijk eigen willetje en het hangt tot halverwege mijn rug. Ik heb geen flauw idee wat ik zou willen, behalve dat het tot mijn schouders moet blijven komen of iets erover. Heeft iemand een leuk idee?

Afknippen is zonde joh! Ga naar een goede kapper en laat je adviseren omdat het nu niet doet wat je wil
Het doet wel wat ik wil, maar het lange haar begint erg lastig te worden. En dan kan ik er wel 15 cm afknippen, maar dan zit er geen model in
Is niet zonde joh, ik zou dat afgeknipte haar zelfs doneren. :d heb ook erg lang haar, ik hang altijd op de kop en doe er wat mousse in en klaar. :D of ik steek het op..
Bootje, ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn haar heeft een andere structuur, maar hangt tot aan mijn stuitje.

Enerzijds zonde om het af te knippen, anderzijds wil ik weleens wat anders.

Ik lees dus graag mee
Als je het haar doneert is het helemaal niet zonde
quote:Ikje86 schreef op 10 september 2013 @ 20:54:

Als je het haar doneert is het helemaal niet zonde Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....
Ik heb een paar maanden geleden de schaar erin laten zetten, geen spijt van maar dat zou ik wel hebben als ik zo'n volle bos had, denk er goed over na, het is in een paar minuten afgeknipt maar het duurt lang om het weer te laten groeien.
verba volant, scripta manent.
O, dat groeien ben ik niet bang voor, heb het wel eens vaker afgeknipt (en gedoneerd).

Ik ben echt op zoek naar een kapsel voor korter haar.
quote:Naara schreef op 10 september 2013 @ 20:55:

[...]

Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....Wat een kutopmerking weer. Wat ben je toch een naar mens...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Niet doen
quote:Naara schreef op 10 september 2013 @ 20:55:

[...]

Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....
Kan je het niet beter een beetje laten uitdunnen en iets meer model in laten knippen?
quote:tekenis schreef op 10 september 2013 @ 21:01:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Niet doen Sowwy
quote:tekenis schreef op 10 september 2013 @ 21:03:

Kan je het niet beter een beetje laten uitdunnen en iets meer model in laten knippen?Nee, dat zal niet genoeg zijn, er moet echt een stuk af.
http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/spelregels
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Niet afknippen dat is echt doodzonde!! Lang haar blijft het mooiste
quote:Naara schreef op dinsdag 10 september 2013 20:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ikje86 in "Afknippen. Maar dan?"" class="messagelink">Ikje86 schreef op 10 september 2013 @ 20:54</a>:</b>

Als je het haar doneert is het helemaal niet zonde </div></blockquote>Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....

??? Waarom doe jij zo lullig? Jij hebt vast gewoon kuthaar!

Ik heb dik haar ongeveer 45cm lang!
één keer de fout gemaakt hier om een bob kapsel te nemen en mijn lange dikke haar af te knippen, wat had ik een spijt zeg, leek echt op wickie de viking
Jullie zijn wel een stelletje muppets

Ik weet dat iedereen het zonde vindt! Maar ik doe het lekker toch

Maar wat zal ik ermee doen? Laagjes, pony, geen pony. Ik weet het niet hhhheeeeelllllllpppp Heb al wat gegoogled, maar de meeste van die modellen hebben van dat haar wat in acuut in model springt als je boeh zegt.
Ik heb ook veel haar en had het tot mijn stuitje.

Droeg het echt bijna los, ik heb wel een korte rechte pony.

Vorig jaar was ik het zat en heb ik het tot mijn kaak laten knippen.

Ben er gewoon ziek van geweest haha.

Normaal als ik het zat was liet ik er gewoon 20cm afhalen en flink lagen erin, zat altijd goed.

Nu is het gelukkig weer tot bijna mijn bh bandje, en ik begin langzaam mezelf weer te herkennen in de spiegel, voorlopig geen kapper meer voor mij.

Dus mijn advies zou zijn doe het in etappes, misschien is laagjes ook leuk.

Kort kan altijd nog.
quote:_isis_ schreef op 10 september 2013 @ 21:26:

één keer de fout gemaakt hier om een bob kapsel te nemen en mijn lange dikke haar af te knippen, wat had ik een spijt zeg, leek echt op wickie de viking Ja, zo'n kapsel had ik toen ik 6 was. Vre-se-lijk
Ik ben daar totaal niet bang voor Mafalda. Heb het wel eens vanaf halverwege mijn rug af laten knippen tot stekeltjes. No problemo, het groeit vanzelf weer aan. Maar dit keer wil ik niet korter dan schouderlengte.
Soms is het al een verbetering om bv 10 of 15 cm eraf te laten halen, dan oogt en zit het weer ff lekker.

Maar kort, nee, zie Beyonce ziet er toch niet uit?
Tuurlijk, gewoon doen! Het komt toch gratis uit je hoofd, dus als het niet bevalt groeit het vanzelf weer aan. (sprak Polletje Piekhaar ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven