Afknippen. Maar dan?
dinsdag 10 september 2013 om 20:40
Ik heb lang haar en ik begin er langzamerhand aan te denken om het weer eens af te knippen, omdat het wel erg lastig is. Mijn haar lijkt qua structuur heel erg op het haar van het meisje op de foto, heel erg dik, stug en met een behoorlijk eigen willetje en het hangt tot halverwege mijn rug. Ik heb geen flauw idee wat ik zou willen, behalve dat het tot mijn schouders moet blijven komen of iets erover. Heeft iemand een leuk idee?
dinsdag 10 september 2013 om 20:56
dinsdag 10 september 2013 om 21:04
quote:tekenis schreef op 10 september 2013 @ 21:01:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Niet doen Sowwy
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Niet doen Sowwy
dinsdag 10 september 2013 om 21:15
http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/spelregels
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 10 september 2013 om 21:25
quote:Naara schreef op dinsdag 10 september 2013 20:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ikje86 in "Afknippen. Maar dan?"" class="messagelink">Ikje86 schreef op 10 september 2013 @ 20:54</a>:</b>
Als je het haar doneert is het helemaal niet zonde </div></blockquote>Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....
??? Waarom doe jij zo lullig? Jij hebt vast gewoon kuthaar!
Ik heb dik haar ongeveer 45cm lang!
Als je het haar doneert is het helemaal niet zonde </div></blockquote>Dat kan alleen maar komen van iemand die niets te doneren heeft....
??? Waarom doe jij zo lullig? Jij hebt vast gewoon kuthaar!
Ik heb dik haar ongeveer 45cm lang!
dinsdag 10 september 2013 om 21:26
Jullie zijn wel een stelletje muppets
Ik weet dat iedereen het zonde vindt! Maar ik doe het lekker toch
Maar wat zal ik ermee doen? Laagjes, pony, geen pony. Ik weet het niet hhhheeeeelllllllpppp Heb al wat gegoogled, maar de meeste van die modellen hebben van dat haar wat in acuut in model springt als je boeh zegt.
Ik weet dat iedereen het zonde vindt! Maar ik doe het lekker toch
Maar wat zal ik ermee doen? Laagjes, pony, geen pony. Ik weet het niet hhhheeeeelllllllpppp Heb al wat gegoogled, maar de meeste van die modellen hebben van dat haar wat in acuut in model springt als je boeh zegt.
dinsdag 10 september 2013 om 21:26
Ik heb ook veel haar en had het tot mijn stuitje.
Droeg het echt bijna los, ik heb wel een korte rechte pony.
Vorig jaar was ik het zat en heb ik het tot mijn kaak laten knippen.
Ben er gewoon ziek van geweest haha.
Normaal als ik het zat was liet ik er gewoon 20cm afhalen en flink lagen erin, zat altijd goed.
Nu is het gelukkig weer tot bijna mijn bh bandje, en ik begin langzaam mezelf weer te herkennen in de spiegel, voorlopig geen kapper meer voor mij.
Dus mijn advies zou zijn doe het in etappes, misschien is laagjes ook leuk.
Kort kan altijd nog.
Droeg het echt bijna los, ik heb wel een korte rechte pony.
Vorig jaar was ik het zat en heb ik het tot mijn kaak laten knippen.
Ben er gewoon ziek van geweest haha.
Normaal als ik het zat was liet ik er gewoon 20cm afhalen en flink lagen erin, zat altijd goed.
Nu is het gelukkig weer tot bijna mijn bh bandje, en ik begin langzaam mezelf weer te herkennen in de spiegel, voorlopig geen kapper meer voor mij.
Dus mijn advies zou zijn doe het in etappes, misschien is laagjes ook leuk.
Kort kan altijd nog.
dinsdag 10 september 2013 om 21:27