Mode & Beauty alle pijlers

Air force winterjas

06-01-2020 19:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus gister avond een air force winterjas besteld ik heb kindermaat 16-jaar gehaald ik vroeg me af of deze jas over je kont heen gaat niet half maar helemaal. Ben namelijk 16 jaar en ben 1,68 m ik vind deze jas mooier als die over je kont geen gaat van daar deze rare vraag als je deze jas hebt zou je mij dan even willen informeren ?
Dankjewel alvast
En het is de parka met 4 pocket
Als ik de foto's op internet zie valt hij net over je komt. Mijn ervaring met airforce is alleen dat het kleiner valt. Zelf heb ik M en mijn jas is maat L (wel een ander model). Mijn zoon van 16 is heel slank en heeft met airforce maar S.
Mijn 14-jarige zoon van ongeveer 1.70 m heeft een parka (ander merk, Chasin) in maat S. Die valt prima, de grootste kindermaten vind ik vaak al net te klein. Maar ik zou zeggen pas hem even, ik neem aan dat je hem kostenloos kunt terug sturen als hij te klein blijkt.
Dank jullie wel ben zelf ook wel dun weeg 51 kilo
de jas valt klein uit en valt niet over de bips bij 175 cm
Dat merk je toch vanzelf als hij binnenkomt. Je hebt hem toch al besteld.
Dat zie je toch vanzelf? Je hebt hem toch al besteld?
:high5:
Jufjoke schreef:
06-01-2020 20:33
Dat merk je toch vanzelf als hij binnenkomt. Je hebt hem toch al besteld.
gizzmo-returns schreef:
06-01-2020 20:35
:high5:
:cheers:
Ik wou toch gewoon ff vragen als je weet dat je reactie niet gaat helpen reageer dan niet ik weet toch ook wel dat het binnen kort komt moet toch nog paar dagen wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven