Mode & Beauty alle pijlers

all stars te krap?

05-07-2010 14:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik snap er niets van. ik heb eindelijk na 20 jaar weer eens all stars, de lage, gekocht, liep er vroeger al op. Ik heb geen grote voet (38) en ook zeker geen brede voet. Heb ze zelfs op aanraden van de mw in de winkel een halve maat te groot gekocht. Maar na een paar uur dragen doen ze PIJN aan de zijkant van mijn kleine tenen!! Ik doe de veters al nauwelijks vast dus dat is het niet.Kan ik die gympen op de één of andere manier oprekken?
kranten er in proppen als je ze uittrekt.
Je voet groeit zakt uit in de loop der jaren, en daarom zitten ze niet meer zoals vroeger.
Ik keer ze altijd een paar keer bijna helemaal binnenstebuiten, dan zitten ze veel beter doordat ze wat opgerekt zijn.. Overigens passen de hollandse maten mij niet zo goed, als ik ze in de VS koop zitten ze veel beter..
Kwestie van inlopen volgens mij. All stars zitten bij mij in het begin ook niet fijn. Na een tijdje inlopen zitten ze heerlijk. Bij mij moeten ze zich echt naar mijn voeten vormen.
quote:misschicken schreef op 05 juli 2010 @ 14:22:

Je voet groeit zakt uit in de loop der jaren, en daarom zitten ze niet meer zoals vroeger.

Helemaal waar.

Zeker als je ooit zwanger bent geweest of flink bent aangekomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:cajean schreef op 05 juli 2010 @ 14:18:

Maar na een paar uur dragen doen ze PIJN aan de zijkant van mijn kleine tenen!! Ik doe de veters al nauwelijks vast dus dat is het niet.Kan ik die gympen op de één of andere manier oprekken?

Ik heb precies hetzelfde met mijn enkelhoge All Stars. Als ik er lang op loop (hele dag), dan komen m'n kleine teentjes in de verdrukking. Geen kleine maat overigens, heb een 41.

Ik heb ook hogere in exact dezelfde maat, maar die geven gek genoeg dat probleem niet. Dus misschien ligt het ook nog aan het model?
Is het niet door het weer nu, dat je bijvoorbeeld wat vocht vasthoudt? Ik heb namelijk laatst pumps gekocht, en nu pas ik er ook even niet in......
bij mij zitten de gewone allstars ook niet lekker bij mijn tenen en ik heb ook maar smalle voetjes. Ik wel eens allstars gekocht die helemaal, dus ook de neus, van leer waren en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Leer rekt toch beter mee dan dat plastic/rubber...
ik heb het ook..kleine teen zit altijd een tijdje in de knel bij nieuwe all stars..

naar verloop van tijd gaan ze beter lopen en als ze echt aan de kliko toe zijn lopen ze het lekkerst

Als het niet al teveel pijn doet zou ik je aanraden er toch gewoon op door te blijven lopen..dan zitten ze het snelst lekker!
wat vicodin zegt zou trouwens ook heel goed kunnen!
Nee, niet door het weer, ik heb ze in maart gekocht maar bijna nooit aan. Die binnenste-buiten tip ga ik proberen en misschien inderdaad maar uitlopen, met pleisters en vicodin tabletten

Ik ben niet zwanger geweest of veel dikker geworden (gewoon een doorsnee ietwat hangende bijna veertiger) en mijn voeten zeker niet.

gelukkig ben ik niet de enige
quote:Jody schreef op 05 juli 2010 @ 14:36:

[...]

Ik heb precies hetzelfde met mijn enkelhoge All Stars. Als ik er lang op loop (hele dag), dan komen m'n kleine teentjes in de verdrukking. Geen kleine maat overigens, heb een 41.

Ik heb ook hogere in exact dezelfde maat, maar die geven gek genoeg dat probleem niet. Dus misschien ligt het ook nog aan het model?

Ik heb het ook, met maat 38 en smalle voeten. Winter of zomer maakt niet uit. Het gebeurt trouwens niet altijd, soms kan ik ze de hele dag aan zonder een centje pijn.

Ze zijn van leer met zo'n rubber neus, ik zie nog niet helemaal voor me hoe ik die binnenstebuiten krijg.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Je kunt de schoenmaker vragen of hij dat stukje achterin wat zachter wil maken. Weet niet meer hoe dat stukje heet maar als je het hem uitlegt snapt hij het wel. Door veel lopen wordt dit stukje ook zachter en heb je dus iets meer ruimte in de schoen, maar voor snel resultaat kun je bij de schoenmaker terecht.
ha..dacht dat ik de enige was die na een halve dag op dr allstars zere teentjes krijgt

kortom.. bekend met het probleem ga de tips hier ook eens proberen
De modellen en de pasvorm zijn niet te vergelijken met die van een paar jaar geleden. Het is kommer en kwel voor smalle voeten.

Toevallig van de winter een paar stevige oude stappers gevonden en die zaten veel beter. Met die gladheid was het wel toegestaan om stevige schoenen te dragen.

Zet je voet met de hiel zo ver mogelijk naar achter zodat deze vast gezet wordt en niet kan gaan schuiven tijdens het lopen. Als dat kan tenminste en er veters in zitten die een functie hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven