Andrelon puur
zaterdag 10 januari 2015 om 12:42
Ik heb dun slap haar wat redelijk snel vet wordt maar daarbij een hoofdhuid die gevoelig is en snel schilfert...
Ik lees dan ook met interesse alle shampoo (of nopoo) topics maar durf nooit zo goed....meestal is het de eerste 3 x wassen heel fijn en daarna wordt het minder.
En bepaalde dingen die ik weleens zou willen proberen zijn ook niet altijd makkelijk te krijgen. Maar: deze staat gewoon in de schappen bij de plaatselijke super!
Iemand ervaring mee?
Ik lees dan ook met interesse alle shampoo (of nopoo) topics maar durf nooit zo goed....meestal is het de eerste 3 x wassen heel fijn en daarna wordt het minder.
En bepaalde dingen die ik weleens zou willen proberen zijn ook niet altijd makkelijk te krijgen. Maar: deze staat gewoon in de schappen bij de plaatselijke super!
Iemand ervaring mee?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
zaterdag 10 januari 2015 om 12:45
Ik slap, fijn, dun haar!
Ik heb die andrelon lijn geprobeerd, was er wel tevreden over.
Alleen ik ben er nu wel achter wat voor mij het beste werkt, dat is gewoon geen conditioners ed gebruiken, dat werkt allemaal verzwarend waardoor m'n haar plat ging hangen.
Nu doe ik 1x pm nog weleens een masker maar zelfs dat sla ik af en toe over haha
Ik heb die andrelon lijn geprobeerd, was er wel tevreden over.
Alleen ik ben er nu wel achter wat voor mij het beste werkt, dat is gewoon geen conditioners ed gebruiken, dat werkt allemaal verzwarend waardoor m'n haar plat ging hangen.
Nu doe ik 1x pm nog weleens een masker maar zelfs dat sla ik af en toe over haha
zaterdag 10 januari 2015 om 12:51
Ik heb de andrelon puur shampoo, cremespoeling en antiklit.
Ben er heel tevreden over.
Er zitten minder slechte dingen in dan in andere shampoo's, en het ruikt lekker.
Ik verf mijn haar al 4 jaar en daardoor was het wat droog en dun geworden.
Mijn moeder zei dat ze na 3 weken wel echt verschil zag, dat mijn haar zijn volume weer terugkreeg.
Heb altijd dik haar gehad voor het verven.
Als je van jezelf al dun slap haar hebt weet ik niet of het verbeterd.
Maar ik ben er iniedergeval blij mee
En het is niet duur.
Ben er heel tevreden over.
Er zitten minder slechte dingen in dan in andere shampoo's, en het ruikt lekker.
Ik verf mijn haar al 4 jaar en daardoor was het wat droog en dun geworden.
Mijn moeder zei dat ze na 3 weken wel echt verschil zag, dat mijn haar zijn volume weer terugkreeg.
Heb altijd dik haar gehad voor het verven.
Als je van jezelf al dun slap haar hebt weet ik niet of het verbeterd.
Maar ik ben er iniedergeval blij mee
En het is niet duur.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:04
zaterdag 10 januari 2015 om 13:06
Ik gebruik sinds een paar maanden de Puur 'zijdeglans en zen'. Ik vind het een fijne shampoo. Voorheen gebruikte ik shampoo van de kapper, van alle andere shampoos kreeg ik na een tijd geïrriteerde hoofdhuid. Een goedkoper alternatief voor mij dus. Ik heb wel heel dik haar, ik weet dan ook niet wat Andrelon Puur voor slap en dun haar doet.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:24
zaterdag 10 januari 2015 om 20:05
Andrélon Puur is niets meer of minder dan de rest. Er zit ook gewoon SLS in namelijk, en daar wordt je haar nu juist zo vettig van op den duur.
Ik heb ook de 'no poo' methode gedaan namelijk en dit spul van Andrélon in mijn handen gehad. Maar net zoals met voedsel moet je ook hier de ingrediënten lijst bekijken. En daar stond het: SLS. Als je 'no poo' gaat wil je dit ingrediënt dus juist vermijden.
Overigens was ik mijn haar, na een jaar 'no poo' met de SLS en siliconen vrije shampoo van Dr. Organics. Te koop bij De Tuinen. Ben er erg tevreden over!
Ik heb ook de 'no poo' methode gedaan namelijk en dit spul van Andrélon in mijn handen gehad. Maar net zoals met voedsel moet je ook hier de ingrediënten lijst bekijken. En daar stond het: SLS. Als je 'no poo' gaat wil je dit ingrediënt dus juist vermijden.
Overigens was ik mijn haar, na een jaar 'no poo' met de SLS en siliconen vrije shampoo van Dr. Organics. Te koop bij De Tuinen. Ben er erg tevreden over!