Mode & Beauty alle pijlers

Animatic?

26-07-2010 23:30 9 berichten
Ik ga morgen naar de kapper en ik lees nu over een Animatic. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik begrijp dat het meer een soort volume-permanent is, dus geen krullen, maar volume.

Blijft dat lang zitten?
Oh dat heb ik vroeger ook wel eens gehad! Bestaat dat nog? Bij mij bleef het heel lang zitten, ondanks dat ik heel veel en zwaar haar heb.

Hartstikke leuk, moet je doen!
Hahaha ojee, ja nouja ik ga dus echt amper naar de kapper... en morgen naar zo'n echte

En ik wil wel weer eens wat volume dus allez, we gaan vfoor de animatic. Omdat jij het zegt :-)
Alle reacties Link kopieren
O dat ken ik niet! Hoe doen ze dat?
En als ze je naar zo'n echte gaat, kunnen zij je het beste advies geven of het wat voor jou(w haar) is.
Ik wilde dit ook, maar ik had te lang haar (wilde er krullen in, dat is ook mogelijk). Volgens de kapsalon blijft het 6-8 weken zitten en het werkt als een permanent, maar dan minder agressief.
dit vond ik op een kapperswebsite:

Animatic wordt gebruikt als ondersteuning, plastic rollers ( open ) en een vloeistof die je zelf moet mengen, en dan heb je geloof ik nog de keuze tussen normaal of gekleurd haar. Wij zijn helemaal van de animatic afgestapt omdat we de vloeistof te agressief vonden, als we dezelfde wikkels gebruikten met een universele permanentvloeistof was het haar er stukken beter aan toe.
Ben net terug van de kapper en ze wilde het niet eens doen bij me. Het werkt alleen op kort haar zei ze en het had echt geen zin om het bij mij te doen. Dus ik ben geknipt en zo ook blij :-)
Hebben ze bij mij ooit ook gedaan, gigantisch mislukt. Vloeistof pakte niet en daarom hadden ze maar permanentvloeisof gebruikt, en nog een keer.. Drama!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven