Mode & Beauty alle pijlers

annuleren bestelling H&M via internet

01-10-2010 12:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik nu al 3 maanden op een bestelling wacht van de H&M en het nu nog langer gaat duren ben ik er klaar mee. Ik ga mijn bestelling cancellen. Maar: ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit via de site van H&M kan doen. Heeft er iemand tips (of wil iemand anders ook even zijn frustraties hierover kwijt)?

Alvast bedankt!
Via mijn hm ofzo, ie erg makkelijk, je logt in op mijn pagina. en dan spreekt het voor zich
Als ze met het pakje aan de deur komen, kan je ook weigeren om het in ontvangst te nemen, dan hoef je ook geen bezorgkosten te betalen! Misschien handig om ook de buren te instrueren om geen pakjes in ontvangst te nemen.
Gewoon laten komen en dan alles terugbrengen bij de winkel.
je kan t beste wachten tot je het alsnog krijgt en dan retourneren, krijg je je geld terug.

voorwaarden h&m
Ik heb ze in maart gebeld, dat ik die bestelling die ik februari zou krijgen in mei echt niet meer hoefde. Daar hadden ze alle begrip voor.
quote:Rosaliedje schreef op 01 oktober 2010 @ 12:56:

je kan t beste wachten tot je het alsnog krijgt en dan retourneren, krijg je je geld terug.

voorwaarden h&mJe hoeft nog helemaal niks te betalen van tevoren hoor.
je kunt met ze bellen, dat gaat ook heel makkelijk
volgens mij kan je geen hele order in 1 keer annuleren. Je kunt wel alle artikelen los annuleren.

Als je veel hebt besteld zou ik ze bellen als ik jou was. Ik vond ze erg behulpzaam aan de telefoon!
Je kunt gewoon bellen hoor, heb ik laatst ook gedaan, geen probleem!
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 01 oktober 2010 @ 13:02:

volgens mij kan je geen hele order in 1 keer annuleren. Je kunt wel alle artikelen los annuleren.

Als je veel hebt besteld zou ik ze bellen als ik jou was. Ik vond ze erg behulpzaam aan de telefoon!Dat kan zeker wel.
Ik heb ze toen gemaild, maar bellen is wel handiger denk ik, want heb al een keer meegemaakt dat mijn bestelling net was verzonden.
quote:a_nick_is_born schreef op 01 oktober 2010 @ 13:03:

[...]

Dat kan zeker wel.echt? waar dan?
Gewoon even bellen, gaat erg snel en geen enkel probleem.
quote:Ouwe schreef op 01 oktober 2010 @ 12:50:

Als ze met het pakje aan de deur komen, kan je ook weigeren om het in ontvangst te nemen, dan hoef je ook geen bezorgkosten te betalen! Dat is niet correct. Ik weigerde laatst ook een pakketje en kreeg vervolgens een acceptgiro met een brief erbij of ik de verzendkosten even wilde betalen
.
Jeetje wat een reacties. Bedankt daarvoor. Ik zal ze straks wel even bellen, denk dat dat het meest makkelijk is. Wel jammer want ik had echt leuke dingen besteld maar (zoals het er nu voor staat) 3,5 maand wachten duurt me echt te lang.

Groetjes, Valkje
Gewoon inloggen via mijn pagina, dan naar 'nog niet geleverde artikelen' en daar de aantallen naar 0 veranderen. Dan opslaan et voila, bestelling geannuleerd.
ok, dat was al gezegd. Lezen Quaak...
Als je je gewoon inlogt op je hm pagina dan kan je alles cancellen, je hebt een account aangemaakt anders kan je neit bestellen dus dan heb je een wachtwoord en je hoeft je alleen maar in te loggen op de site van hm en cancellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven