Mode & Beauty alle pijlers

Antiroos shampoo, dierproefvrij

02-01-2010 20:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allen!

Al een poos gebruik ik shampoo van de Etos, hiervan weet ik dat het dierproefvrij is. Ik merk alleen ook dat ik toch weer last krijg van mijn hoofdhuid, ik wil dus graag weer antiroosshampoo.

Wie weet welke antiroos shampoo proefdiervrij is?

De Etos heeft het volgens mij niet....
De bodyshop is proefdiervrij en heeft shampoo en volgens de site ook anti-roos
hema iegen merk ook.
Alle eigen merk producten van de Trekpleister, Etos en Kruidvat zijn niet getetst op dieren. Dus ook de anti roos shampoo niet.

De procucten van de Trekpleister zijn zelfs geschikt voor veganisten. Dus als die in de buurt zit zou ik daar heen gaan, weet je het zeker.
even een kritische noot, alle producten zijn getest op dieren. In Nederland is het verboden om cosmetica te testen op dieren maar alle grondstoffen worden wel getest. Sterker nog dat is verplicht.
Dermolin. Verkrijgbaar bij bijvoorbeeld De Tuinen en sommige Etos winkels.

Van de site:

"Alle Dermolin®-producten zijn huid pH neutraal en hypoallergeen. Ze zijn vrij van conserveringsmiddelen zoals parabenen, zeep, parfum, kleurstoffen, broomverbindingen of nikkel. Dermolin® wordt niet getest op dieren."

Er is een 'gewone' shampoo en sinds kort ook een milde anti-roos shampoo.

Mild voor je huid en dierproefvrij! Misschien heb je er iets aan. Ik heb sinds kort de gewone shampoo en die bevalt tot nu toe goed.
Misschien de Lush?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven