aparte kleding
zondag 1 november 2009 om 21:49
Ik ben op zoek naar online kledingwinkels die aparte kleding verkopen. Niet echt gothic, maar wel in die richting. net wat burgelijker dan gothic, maar niet het gangbare. Ik ben met name geinteresseerd in jurkjes net boven de knie.
Wie weet waar ik kan zoeken? Als ik google kom ik toch meer op de gothic uit.
Wie weet waar ik kan zoeken? Als ik google kom ik toch meer op de gothic uit.
zondag 1 november 2009 om 21:50
www.auvryndar.nl Daar shop ik in ieder geval Regelmatig. En op marktplaats kun je zoeken op gothic,9 van de 10 dingen zijn gewoon een beetje apart ipv gothic!
zondag 1 november 2009 om 22:05
quote:Kabouter23 schreef op 01 november 2009 @ 21:50:
www.auvryndar.nl Daar shop ik in ieder geval Regelmatig. En op marktplaats kun je zoeken op gothic,9 van de 10 dingen zijn gewoon een beetje apart ipv gothic!de jurken zijn mij nog een beetje TE apart. Wel hele mooie jassen dus ik sla hem op bij favorieten:-)
www.auvryndar.nl Daar shop ik in ieder geval Regelmatig. En op marktplaats kun je zoeken op gothic,9 van de 10 dingen zijn gewoon een beetje apart ipv gothic!de jurken zijn mij nog een beetje TE apart. Wel hele mooie jassen dus ik sla hem op bij favorieten:-)
zondag 1 november 2009 om 22:10
quote:Kabouter23 schreef op 01 november 2009 @ 22:02:
oepsie!
aankomend weekend is trouwens Gothic/fantasy beurs in Rijswijk, daar hebben ze ook heel veel kleding
En Omnia wat jammer dat het nu net aankomend weekend is anders was ik zeker gegaan. Helaas moet ik werken. Is het al bekend wanneer het weer komt?
oepsie!
aankomend weekend is trouwens Gothic/fantasy beurs in Rijswijk, daar hebben ze ook heel veel kleding
En Omnia wat jammer dat het nu net aankomend weekend is anders was ik zeker gegaan. Helaas moet ik werken. Is het al bekend wanneer het weer komt?
zondag 1 november 2009 om 22:10
Tweedehands is een goede tip. En ook winkels waar ze ontwerpen van beginnende ontwerpers verkopen. Ook origineler en wat anders. Het is makkelijker te vinden dan je denkt, moet alleen weten waar je zoeken moet en wat je denkt aan te durven. Anders koop je het en hangt het uiteindelijk alleen te hangen, ook zonde!
zondag 1 november 2009 om 22:37
quote:Kabouter23 schreef op 01 november 2009 @ 22:02:
oepsie!
En Omnia
Ik wist helemaal niet van het bestaan van zo'n beurs af!
Verkopen ze daar ook van die drakenlampen enzo ? Heb vriendlief er eentje beloofd.
oepsie!
En Omnia
Ik wist helemaal niet van het bestaan van zo'n beurs af!
Verkopen ze daar ook van die drakenlampen enzo ? Heb vriendlief er eentje beloofd.
Poelepoelepoelepoes!
zondag 1 november 2009 om 22:39
Ja! Hahah ik ga naar bijna al die festivals! Er zijn er zoveeeeeel!! Zondag ga ik iig naar Rijswijk! En daarna naar MWF in Alphen!
En GF beurs is meestal oktober/februari, kan iets schommelen! Maar er zijn zoveel leuke evenementen in "die wereld" Zal ik er een topic over openen met een agenda erin? (En links)
En GF beurs is meestal oktober/februari, kan iets schommelen! Maar er zijn zoveel leuke evenementen in "die wereld" Zal ik er een topic over openen met een agenda erin? (En links)
maandag 2 november 2009 om 02:02
quote:somana schreef op 01 november 2009 @ 22:12:
[...]
Op deze site kwam ik niet echt jurkjes tegen helaas.http://www.large-online.n ... ISTGROUP&tc=CAT_00GIRLSRK
[...]
Op deze site kwam ik niet echt jurkjes tegen helaas.http://www.large-online.n ... ISTGROUP&tc=CAT_00GIRLSRK
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross