Mode & Beauty alle pijlers

Asocialiteit van kledingwinkel Mango

25-05-2014 19:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Mango nu al 3 keer gemaild op een zeer nette en beleefde manier over een duur kledingstuk. Het enige wat ik wilde is hun begrip en samen komen tot een oplossing. Drie keer NIETS gehoord, ik word simpelweg genegeerd alsof ik niet besta. Langs geweest in de winkel, weer werd ik op een onbeschofte manier behandeld. Ook een kennis van mij heeft geen goede ervaringen.

Ik vind dit ronduit asociaal. Volgens mij willen ze hun klanten liever kwijt dan rijk.

Ik vraag mij af wat jullie ervaringen zijn? En dan heb ik het niet over het kopen van kleding in de winkel zelf, want dat gaat uiteraard goed. Maar ervaringen met klachten/klantenservice.

Edit: ik zie op internet dat ze klachten van klanten ook negeren.
Wat was je klacht dan?
En misschien kun je dit beter bij Geld & Recht neerzetten...
Misschien is het wel gewoon onredelijk wat jij wilt.
quote:jo12345 schreef op zondag 25 mei 2014 20:11 Misschien is het wel gewoon onredelijk wat jij wilt.Dan nog hoor je een antwoord te krijgen. ('nee' is ook een antwoord)
Ga anders naar een andere vestiging? Of ander dag/tijdstip, misschien word je dan beter geholpen in de winkel?

En hoe lang is het geleden dat je hebt gemaild? Daar kan soms ook behoorlijk wat tijd over heen gaan... Misschien dat bellen een optie is?

Ik heb eens, wel al een jaar of langer geleden, een witte blouse gekocht. Kwam ik thuis zag ik dat er een bruine vlek inzat..(waarschijnlijk make-up) Ben er mee terug gegaan, maar het was het laatste artikel (ook niet meer beschikbaar in andere vestigingen of webshop). Dus ik kreeg zwart op wit mee dat ik de blouse mocht wassen, was de vlek er niet uit, dan mocht ik hem alsnog terugbrengen. Na het wassen, was de vlek verdwenen. Ik tevreden met m'n blouse, dus niet meer teruggaan. Dus geen slechte ervaringen verder.
En jij hoopt nu dat niemand meer naar de Mango gaat door jouw topic. Waarschijnlijk heb je hier ook mee gedreigd bij Mango..

Ook niet heel erg handig dat je niet neerzet wat je klacht dan was.

Ik werk in een kledingwinkel en heb vaker van die mensen die dreigen van alles te doen om je zwart te maken terwijl ze soms gewoon niet luisteren en niet willen begrijpen wat je zegt.

Dus.. Ben benieuwd naar de klacht..
Heb je wel het goede emailadres?
Klantenservice bellen?

Sowieso altijd bellen en n.a.v. gesprek mailen. Ook de naam noteren van het contactpersoon.

Echt raar dat ze bij de winkel je ook niet konden helpen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik heb nooit problemen gehad bij Mango.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
jawel afschuwelijke service.

in de winkel zelf al, als ik iets wil kopen doe ik dit wel met vriendinnen advies van hun is echt niet nodig.

Nee hij loopt eccccht niet uit ( de pantalon) ja hoor 2x zo groot geworden.

Bij de kassa etc. ook erg onviendelijk. Hun prioriteit is iets anders dan klantvriendelijkheid (al zeg ik vernieuwing is ook niet het antwoord). Vage winkel
Lekker janken
Ik vind het ook geen fijne winkel
quote:lila4 schreef op 30 mei 2014 @ 22:53:

Lekker janken

Gefeliciteerd! Je hebt echt de meest nuttige bijdrage van de dag gegeven

TO: wat was je klacht? Ik heb zelf geen ervaring met Mango. Sommige winkels zijn erg klantonvriendelijk, sommige klanten denken koning te zijn. Ben oprecht benieuwd naar je klacht
Mijn ervaring is dat ik vind dat ze een prima service leveren.

Zonder problemen heb ik vaak iets kunnen ruilen.

En ze zijn ook vriendelijk.

Er zijn zoveel van deze winkels, ze zullen vast niet allemaal goed of allemaal slecht zijn.

Jij voelt je niet serieus genomen door deze winkel.

Op wat voor een manier heb jij je klacht ingediend?

Op een vriendelijke, beschaafde toon?
Anders op de moderne manier klagen, een opmerking plaatsen op hun FB pagina of er over Twitteren. Daar wordt in de regel sneller op gereageerd

Waarschijnlijk een overbodige opmerking, maar hou het wel netjes.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven