Mode & Beauty alle pijlers

Badschuim.

19-08-2017 20:30 10 berichten
Lieve dames,

Ik ben op zoek naar een lekkere badschuim dat heel gewillig is met bubbels. Hebben jullie een goede aanrader?
Rituals en dan die spuitbussen. Wordt schuim als het in contact komt met water.
FiIee schreef:
19-08-2017 20:35
Rituals en dan die spuitbussen. Wordt schuim als het in contact komt met water.
Die ken ik, inderdaad heerlijk voor onder de douche maar in bad vind ik het tegenvallen. Ik was er ook niet heel helder in, ik bedoel ook in bad om een goed schuimende bad te krijgen.
Sophiever schreef:
19-08-2017 20:44
Die ken ik, inderdaad heerlijk voor onder de douche maar in bad vind ik het tegenvallen. Ik was er ook niet heel helder in, ik bedoel ook in bad om een goed schuimende bad te krijgen.
Ooh. Daarmee kan ik je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
De doodgewone Melkmeisje uit de supermarkt.
De Bubblebars van Lush, schuimt als een gek en je hoeft dr maar een klein beetje van te gebruiken.
Gewoon zo'n stukje onder de stromende kraan houden voor bubbeltjes.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
TwistedGeek schreef:
19-08-2017 21:04
De Bubblebars van Lush, schuimt als een gek en je hoeft dr maar een klein beetje van te gebruiken.
Dit!
Ik heb gewoon eigen merk Kruidvat/Trekpleister bad en douche en onder de stromende kraan een bad vol schuim.
TwistedGeek schreef:
19-08-2017 21:04
Of zet de douchekop erop: nog meer schuim!!

Ik deel zo'n bubblebar in twee of drie stukken, afhankelijk van het formaat.
Idd de douchekop erop! daarmee verander ik de goedkoopste badschuim in een luxe schuimbad vol schuim!
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven