Mode & Beauty alle pijlers

Basic vest met (te) lange mouwen

29-07-2012 10:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een basic vest liefst met v hals waarvan de mouwen erg lang uitvallen. Ik ben nl 185 lang en zou zo graag een vest willen maar altijd zijn de mouwen te kort. Zelfs bij speciaalzaken hebben ze de simpele vest jes niet.

Wie heeft er tips?
H en M heeft van die vesten met gaten waar je duim doorheen moet. Daarvan zijn de mouwen dus wat langer. Is wel vaak beetje sportief, dus weet niet of je het wat vind.
Van fleece bedoel je toch Ivetje? Van LOGG zijn ze.
Gewoon Miss Etam (dat ken je toch wel, als langere vrouw??). Daar hebben ze de extra long collectie.
Miss Etam heeft een lang collectie.

www.next.co.uk

www.topshop.co.uk (clothing-tall)

www.longtallsally.co.uk

www.newlook.co.uk
Frizzy : ja die idd! Ik heb er ook 1 van een andere stof, maar is ook van de sport-afdeling.
Bij Miss Etam heb ik ze niet eerder gezien of ze zaten niet goed. Via internet bestel ik liever niet
quote:mieps6 schreef op 29 juli 2012 @ 10:58:

Bij Miss Etam heb ik ze niet eerder gezien of ze zaten niet goed. Via internet bestel ik liever nietDan heb je niet goed gekeken , ik heb weleens vesten van miss etam gehad, en moest de mouwen omslaan omdat ze te lang waren, en die vesten kwamen niet van de Long afdeling. Ik ben 1.75. Ik denk dat van het najaar weer genoeg vesten van Miss etam binnen komen, nog heel even wachten en regelmatig binnen lopen.
ik heb een jasje type colbertje gekocht van soepele stof waarvan de mouwen iets te lang zijn.

Ik twijfel of ik de mouwen gewoon kan omslaan, dan zie je dus wel een stukje voering (zelfde kleur).

Wat vinden jullie, kan dat??????

Het is verder zo'n leuk jasje!
Deze even up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven