BB cream Garnier
zaterdag 19 november 2011 om 16:39
Vandaag de tester geprobeerd in de lichte kleur en eigenlijk vond ik dat mijn huid er wel goed uitzag, de kleur was zeker niet te licht. Ook heb ik een gevoelige huid, maar tot nu toe geen last gehad van kriebels of i.d. Wel heb ik eerst een gewone dagcreme aangebracht. Vanavond eens in de spiegel kijken of e.e.a. er nog goed opzit.
zondag 20 november 2011 om 12:23
Nou, 's avonds in de spiegel gekeken en het zat er nog steeds goed op. Ook niks geen oranje hoofd ofzo terwijl ik toch een erg lichte huid heb. Het dekt natuurlijk niet zo goed als een gewone foundation, maar mijn huid zag er net wat egaler uit. Ben er eigenlijk wel tevreden over en ga denk ik een tube aanschaffen in de lichte kleur. Eerst nog even een paar keer het proefje proberen.
zaterdag 3 december 2011 om 11:11
Heb eindelijk het proefje binnengehad!!
Op zich wel een fijne creme, doet me een beetje denken aan de creme van Olaz met een vleugje foundation (geen idee of die nog bestaat hoor). Mijn huid ziet er in elk geval best mooi egaal uit.
Er lijkt wel iets van een glimmertje in te zitten, dat heeft mijn andere getinte dagcreme niet. Ook blijft hij vrij vettig aanvoelen vind ik, maar dat is misschien ook even wennen.
Er zit een kortingsbon bij het proefje, denk dat ik hem van de week ook maar aan ga schaffen!
Op zich wel een fijne creme, doet me een beetje denken aan de creme van Olaz met een vleugje foundation (geen idee of die nog bestaat hoor). Mijn huid ziet er in elk geval best mooi egaal uit.
Er lijkt wel iets van een glimmertje in te zitten, dat heeft mijn andere getinte dagcreme niet. Ook blijft hij vrij vettig aanvoelen vind ik, maar dat is misschien ook even wennen.
Er zit een kortingsbon bij het proefje, denk dat ik hem van de week ook maar aan ga schaffen!