Mode & Beauty alle pijlers

BB cream Garnier

05-11-2011 15:13 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al ervaringen met deze nieuwe(?) creme van Garnier?

Yfke Sturm staat regelmatig hiernaast met dit smeerseltje --->

BB staat voor Blemish Balm en schijnt in Azie een hype te zijn...

Anyone?
Vandaag de tester geprobeerd in de lichte kleur en eigenlijk vond ik dat mijn huid er wel goed uitzag, de kleur was zeker niet te licht. Ook heb ik een gevoelige huid, maar tot nu toe geen last gehad van kriebels of i.d. Wel heb ik eerst een gewone dagcreme aangebracht. Vanavond eens in de spiegel kijken of e.e.a. er nog goed opzit.
Ik heb hem ook geprobeerd (sample) en het is dat mijn vriend een helder moment had, anders had ik met een behoorlijk oranje-hoofd buiten gelopen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Apart dat de meningen zo uiteenlopen hier. Ik heb het proefje besteld maar nog niet binnen... ben erg benieuwd.
Nou, 's avonds in de spiegel gekeken en het zat er nog steeds goed op. Ook niks geen oranje hoofd ofzo terwijl ik toch een erg lichte huid heb. Het dekt natuurlijk niet zo goed als een gewone foundation, maar mijn huid zag er net wat egaler uit. Ben er eigenlijk wel tevreden over en ga denk ik een tube aanschaffen in de lichte kleur. Eerst nog even een paar keer het proefje proberen.
Heb eindelijk het proefje binnengehad!!

Op zich wel een fijne creme, doet me een beetje denken aan de creme van Olaz met een vleugje foundation (geen idee of die nog bestaat hoor). Mijn huid ziet er in elk geval best mooi egaal uit.

Er lijkt wel iets van een glimmertje in te zitten, dat heeft mijn andere getinte dagcreme niet. Ook blijft hij vrij vettig aanvoelen vind ik, maar dat is misschien ook even wennen.

Er zit een kortingsbon bij het proefje, denk dat ik hem van de week ook maar aan ga schaffen!
Ik heb het proefje in huis, morgen over mijn dagcreme heendoen.
Ik heb het geprobeerd en daar hou ik het bij. Ik heb vlekjes ervan gekregen. Dus geen BB voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven