Mode & Beauty alle pijlers

BB cream van de action.

09-03-2013 01:55 9 berichten
Ik heb weinig geld te besteden dus probeer altijd goedkope makeup enzo te kopen. Nu heb ik een BB cream bij de action gekocht voor maar 2 euro. Tot mijn verbazing is die echt heel goed. Hij is net wat dunner dan een normale foundation dus natuurlijk maar dekt wel goed. Zit spf 20 in. En de medium kleur past goed bij me. Hij is ook mat ik heb een best vette huid. Ik dacht misschien een aanrader voor iemand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken m niet. Lief dat je dat met ons wil delen. Zal ook eens kijken.....
die heb ik laatst ook gekocht, nou ja ze haddn 2 soorten, 1 in een verpakking en een tube zonder de verpakking, alleen ik vind die zonder de verpakking niet echt werken, want de strepen bleven gewoon zichtbaar. Welke heb jij dan?
Ik heb ook goede verhalen gehoord over die van de action, maar ben ook wel tevreden met die van essence
may the bridges I burn light the way
Op beautylab staat ook een vrij positieve review. Alleen vonden zij m niet heel dekkend.
Een nadeel van Action make-up is dat het al snel niet mooi blijft zitten, vind ik dan. Vervaagt heel vlug.

Overigens is van mijn foundation van Catrice (Photofinish) aan het einde van de dag ook niet veel meer te zien..terwijl die toch echt 16h zou moeten blijven zitten. Make-up is moeilijk
Ik heb die met verpakking laatst gekocht, nog niet geprobeerd. Ik vind die van Garnier snel vervagen.
Ik las daar al een review over

http://www.beautylab.nl/review-bb-cream-van-de-action/

Ben wel benieuwd, vind een bb Cream vooral fijn in de zomer. Nu nog liever een goed dekkende foundation
Goede tip, TO
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven